G-punktsorgasm

vinterfrost

Ny medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig fått en orgasm tillsammans med en kille. Har dock onanerat och fått orgasm med hjälp av tex en klitoris stimulerare så jag vet ungefär hur det känns men jag har hört att alla orgamser är olika, att dom man får tillsammans med någon annan brukar vara starkare.

Har precis fått en ny pojkvän och vi har prövat en massa olika ställningar. På sistone så är det speciellt några (bla bakifrån) som är fruktansvärt sköna och jag känner ibland att jag kanske håller på att få en g-punkts orgasm? Det känns liksom annorlunda mot när jag onanerar själv, då brukar det liksom börja pirra lite i fötterna och sen sprider sig medans den här känslan börjar mer i magen. När det blir som skönast känner jag att jag spänner mig- svårt att låta bli dels föra att man kanske inte ligger ner så man inte kan slappna av på samma sätt, hursomhelst så brukar det ofta sluta med att det inte blir så mycket mer, dels för att jag drar mig undan lite. Känns som att det är nått på gång men jag vet inte riktigt vad och hur jag ska få det att komma. Vet inte riktigt om jag måste kissa eller vad :oops:

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att liksom ge efter och låta det komma. Hur känns en g-punktsorgasm för er? Hur gör ni när ni får en? Slappnar ni bara av eller händer det att ni spänner er?
 
Last edited by a moderator:
Kön
Kvinna
Din beskrivning är ganska så som jag känner. Det är som en orgasm som är mer i "helhet" än klitoris orgasmerna. Det där att det nästan känns som du skall kissa, slappna av och låt det komma...vad som håller på att hända är att du med största sannorlighet håller på att få en sprut-orgasm. Många tjejer stannar just innan just för att de tror att de håller på att kissa ned sig, men vågar du släppa loss så kan jag garantera dig den skönaste orgasmen hitentills ;)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu har jag ju aldrig upplevt en fontänorgasm, men jag tror nog att det kan vara bra att man har kissar innan. Så att man känner sig säker på att man inte kommer att kissa. Men du kan ju testa att när du börjar att få denna känsla så säger du åt killen att han ska smeka dig med ett finger i stället, och så lägger du dig på rugg och gör det bekvämt för dig. Sedan smeker han din G-punkt. Du kan även träna musklerna så att du kan trycka fram G-punkten så att den blir helt synlig, då går den inte att missa även för en kille;)

Hoppas att du inte har något emot att jag som kille kommer in här och ger dig tips?:oops:
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med Maree, slappna av och låt det komma som kommer. För mig känns alla orgasmer olika. En del blir starkare andra svagare. Det kan bero på om jag gör det skönt för mig själv eller om jag får hjälp av någon annan. Det kan handla om vilka delar som berörs men oxå hur stor min upphetsning är från början. Ibland blir det som du säger att man spänner sig det kan vara början på en orgasm. Var inte rädd för att du ska kissa på dig kroppen håller igen automatiskt här kommer istället en skönare och blötare orgasm. Lycka till :)
 

vinterfrost

Ny medlem
Kön
Kvinna
Tack för svaren, ska pröva nästa gång det ges tillfälle. Har absolut inget emot att killar kommer in och svarar- tvärtom! Men hur menar du med "trycka fram g-punkten"? Menar du allmänt träna med geisha kulor eller kan man träna på nått speciellt sätt?
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Tack för svaren, ska pröva nästa gång det ges tillfälle. Har absolut inget emot att killar kommer in och svarar- tvärtom! Men hur menar du med "trycka fram g-punkten"? Menar du allmänt träna med geisha kulor eller kan man träna på nått speciellt sätt?

Jag vet faktiskt inte:oops: Men jag tittade på några filmer där tjejer visade hur de tryckte fram "G-punkten" så att man såg den. Men då syntes den och man kunde enkelt smeka den, typ som en instruktionsfilm. Om du har bredband så ta och ladda hem dem.. Ligger på onanera under Filmer/kinky/squirt! [:cool:] Där visar de lite hur den ser ut och även så får man se lite fontäner.:oops: del 2,3 och 5 är nog bäst:oops:
 

peti

Ny medlem
Kön
Man
En liten fråga: :) Vilken adress (www....etc.) ligger "onanera" under :sleep: På många av sajterna som mer marknadsför än visar trovärdiga fontänorgasmer verkar det snarare som det är bilder där man har "laddat" med vätska som senare tillåts rinna/spruta ut :eek:...ser i alla fall inte så trovärdigt ut, ofta t.o.m. rätt avtändande :eek:
Det som jag tänder mest på är en riktigt upphetsad kvinna som njuter :)!!
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
En liten fråga: :) Vilken adress (www....etc.) ligger "onanera" under :sleep: På många av sajterna som mer marknadsför än visar trovärdiga fontänorgasmer verkar det snarare som det är bilder där man har "laddat" med vätska som senare tillåts rinna/spruta ut :eek:...ser i alla fall inte så trovärdigt ut, ofta t.o.m. rätt avtändande :eek:
Det som jag tänder mest på är en riktigt upphetsad kvinna som njuter :)!!

tyvärr är dessa filmlänkar borttagna, så även om du skulle hitta dem så går de inte att ladda ned. Men annars så är det väll inte så svårt att hitta till
Filmer - här diskuterar vi porrfilm/Kinky/Squirt!
? ;) Finns ju här på onanera.se...
 
Toppen