G-punktsstav som present till tjej

djm

Ny medlem
Kön
Man
Jag är ute efter en riktig bra G-punktsstav som gå present till en tjej. Jag har tittat på massor men vet inte vilket man ska satsa på. Jag vill ha tips från er tjejer/kvinnor om g-punkt stavar, all hjälp är jag tacksam för.

Jag kommer att beställa från nätet såklart.

MVH

djm
 

KåtStina

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag kan rekommendera att du kollar på www.lustjakt.se å på g-punktsstavar. Dom har bra saker till bra priser å är seriösa. På de flesta produkterna finns det recensioner å betyg lämnade av personer som själv har köpt sakerna.
Sen finns det bra rena infomationssidor om allt möjligt också :)

Det finns ju olika g-punktsstavar å vilken som du ska köpa går nog inte att säga bara sådär... Det är ju faktiskt lite individuellt va alla gillar (tex smalare/grövre, korta/långa, svag/kraftig vibrator osv osv...).
Kan kanske vara bra att köpa en som inte är så märkvärdig å dyr om man inte riktigt vet va man vill ha till en början.

Hoppas du hittar (eller kanske redan hittat?!?) nån som är trivsam för henne!! ;):)
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag är ute efter en riktig bra G-punkt stav som gå present till en tjej. Jag har tittat på massor men vet inte vilket man ska satsa på. Jag vill ha tips från er tjejer/kvinnor om g-punkt stavar, all hjälp är jag tacksam för.

Jag kommer att beställa från nätet såklart.

MVH

djm
Har du hittat någon som du kan rekomendera?:oops:
 
Toppen