Galen ?

peter-nn

Ny medlem
Kön
Man
Hallo alla !

Jag tror jag håller på att bli galen.........

Så här är det. Jag är gift, barn mm som dessutom har en älskarinna. Knullar o är glad men har senaste året börjat runka mer o mer FAST jag har två kvinnor. Nu har jag märkt när jag kollar på forumet här att jag blir så himla sugen på att se andra killar runka ! Börjar fantisera om att få se det "live" kanske få känna på en annan kuk.

Vad fan ska jag göra ?
 

peter-nn

Ny medlem
Kön
Man
Kruxet är väl att man inte riktigt vågar ......... träffa en tjej till är helt OK för det "kan" jag, men har ingen aning om hur man träffar en kille.
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Att vilja se en annan kille runka alt runka av honom själv är väl inte så farligt? Att våga är en annan sak. Glömmer ALDRIG första gången jag gjorde det. Det var både nervöst, spännande, oroligt samtidigt som man var otroligt nyfiken. Det hela avlöpte väl, och vi runkade av varandra, inget mer. Har aldrig ångrat det, och vi har träffats flera gånger för lite runk o sug. Ses nån gång i halvåret, trots att jag har sambo. Så man räknas väl till kategorin bisexuell.

Keep that foreskin moving
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by peter-nn

Hallo alla !

Jag tror jag håller på att bli galen.........

Så här är det. Jag är gift, barn mm som dessutom har en älskarinna. Knullar o är glad men har senaste året börjat runka mer o mer FAST jag har två kvinnor. Nu har jag märkt när jag kollar på forumet här att jag blir så himla sugen på att se andra killar runka ! Börjar fantisera om att få se det "live" kanske få känna på en annan kuk.

Vad fan ska jag göra ?

För min del tycker jag du ska låta det stanna vid en fantasi. Alla fantasier är inte till för att förverkligas. Riskera inte familjen för en sån sak. Redan det faktum att du har en älskarinna låter riskabelt i mina öron.
 

yoster

Medlem
Kön
Man
Originally posted by erotique

Originally posted by peter-nn

Hallo alla !

Jag tror jag håller på att bli galen.........

Så här är det. Jag är gift, barn mm som dessutom har en älskarinna. Knullar o är glad men har senaste året börjat runka mer o mer FAST jag har två kvinnor. Nu har jag märkt när jag kollar på forumet här att jag blir så himla sugen på att se andra killar runka ! Börjar fantisera om att få se det "live" kanske få känna på en annan kuk.

Vad fan ska jag göra ?

För min del tycker jag du ska låta det stanna vid en fantasi. Alla fantasier är inte till för att förverkligas. Riskera inte familjen för en sån sak. Redan det faktum att du har en älskarinna låter riskabelt i mina öron.

Jag tycker precis som Erotique. Jag tror att alla män tänker på att runka av personer av samma kön nån gång. Keep everything in mind. Att du har en älskarinna, eller rättare sagt två stycken, det är faktiskt riskabelt om du ska ha kontakt med en kille. Antingen fantiserar du om det, eller så får du försöka berätta för minst en av dina fruar. De förstår säkert.
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Att du runkar mer och mer är ej konstigt! Mycket vill ha mer- dvs du har ju två kvinnor redan .Det gör dig bara kåtare och kåtare.
Självklart ska du testa runka av en kille omk du känner för det! Du är ju redan otrogen o vad vet vi här, du kanske lever i ett öppet förhållande din fru kanske är med på att du har en äslarinna?
Njut av livet men var rädd om dig och använd kondom Var gald att du har känslor även för killar -tror absolut inte på att alla män har el tänker på att runka av personer av samm kön!
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Du är inte ensam Peter. Jag har en underbar särbo men drömmer om att få runka tillsammans med en annan kille och känna på en kuk. Inget att skämmas för.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det spelar väl ingen roll om han är bisex eller inte. Det är väl helt OK som så. Det som spelar roll är om han skadar/riskerar sin familj (inte "bara" sin fru) och om hans val av liv gör att han kanske tar med sig någon oönskad present hem i form av något som kliar eller värre.

Vet att jag låter jättemoraliserande nu, men jag har i ett tidigare förhållande drabbats av otrohet och det finns *inget* som är så jävla kränkande!

Å andra sidan - om peter-nns fru och älskarinna är helt med på noterna och införstådda har jag inga synpunkter. I så fall: Go for it men se till att skydda dig.
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Vissa saker ska nog stanna som fantasier skulle jag säga..
Tänk även på att de allra flesta människor har känslor som man helst inte ska leka med...
 

galen

Medlem
Kön
Man
skaffa ännu en älskarinna då :) "en man ska ha en fru en älskarinna och en hoe" enligt snoop dogg

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

yoster

Medlem
Kön
Man
jag måste också erkänna att jag själv alltid känner för att runka/suga av en kuk, fastän jag har flickvän. Jag tänker mest på nakna män när jag runkar. Jag struntar faktiskt i vad jag tänker, bara jag får orgasmer och utlösningar!
 

-XY-

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar se en tjej, en söt sådan som kanske går i samma klass frmför mig smekandes på sig själv.. Hörm, nu blev det lite off-topic.. ;S

Hrm, känns roligt att någon annan nisse registrerat sig med nästan identiskt namn.. /:
 
Toppen