galet eller??

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja det händer absolut!
Speciellt när jag smekt ett tag och fått en rad små orgasmer och laddat upp till en rejäl urladdning, vilket ofta sker i second life.
Oftast får jag typ 2 mindre sen kommer en tredje som en våldsvåg över hela mig, då kan det svartna ibland....underbart tycker jag och alltid säkrast att sitta eller ligga ner så jag inte faller *skrattar*!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ibland just innan ögonblicket blir det som att jag får en glaskupa över huvudet. Allt blir suddigt och alla ljud låter oklart och långt borta. Sen när orgasmen kommer är det som någon tar en hammare och slår sönder glaskupan, kroppen bara chockas och allt blir så otroligt intensivt. I den lägen så är jag okontaktbar i några minuter och det är definitivt känslan av att svimma.
 
K

KjellKåt

Gäst
Så du menar att kommentera tjejernas inlägg här är förbjudet, varför får då tjejer kommentera där killarna gör inlägg.
Då tycker jag du ska radera dom med.
Så tycker jag du ska lära dig vad en del ord är innan du använder dom, spam.
 
Last edited by a moderator:

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Så du menar att kommentera tjejernas inlägg här är förbjudet, varför får då tjejer kommentera där killarna gör inlägg.
Då tycker jag du ska radera dom med.
Så tycker jag du ska lära dig vad en del ord är innan du använder dom, spam.
Det är inget förbud mot att kommentera, men helt ovidkommande inlägg som inte alls svarar på trådens frågeställning är inte ok.
Forumet har fungerat bra i över 15 år, men ett konstant problem är att de flesta kvinnor blir kortvariga medlemmar för att de inte orkar med att allt skall handla om att männen endera uppvaktar dem alltför närgånget eller fyller deras trådar med inlägg som de nyligen raderade i denna tråd.

Uppskattar alltid en språkpolis till på forumet även om han är rumpmas :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Så du menar att kommentera tjejernas inlägg här är förbjudet, varför får då tjejer kommentera där killarna gör inlägg.
Då tycker jag du ska radera dom med.
Så tycker jag du ska lära dig vad en del ord är innan du använder dom, spam.

Nu vet jag inte exakt vad som raderades. Men jag kan säga så här. Det är givetvis inte förbjudet att kommentera inläggen här, men ibland startas en tråd där en fråga är specifikt riktad till tjejer. Det kan bara som ett exempel en tråd som startas med "Har ni tjejer något tips för skön onani?" och så kommer en eller flera killar in och svarar med sina bästa runktekniker. Som sedan fortsätter svaras på av killar och tråden som skulle handla om tips för tjejer handlar nu helt plötsligt om runktekniker, och tjejerna försvinner för deras svar drunknar.

Jag hoppas du förstår att det inte alls är samma problem om vi tjejer kommenterar något i en tråd för killar då vi är så få så att vi aldrig kan kapa eller ta över en tråd. Men visst, jag kan låta bli att kommentera trådar i kill-delen av forumet om det så önskas.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Nu vet jag inte exakt vad som raderades. Men jag kan säga så här. Det är givetvis inte förbjudet att kommentera inläggen här, men ibland startas en tråd där en fråga är specifikt riktad till tjejer. Det kan bara som ett exempel en tråd som startas med "Har ni tjejer något tips för skön onani?" och så kommer en eller flera killar in och svarar med sina bästa runktekniker. Som sedan fortsätter svaras på av killar och tråden som skulle handla om tips för tjejer handlar nu helt plötsligt om runktekniker, och tjejerna försvinner för deras svar drunknar.

Jag hoppas du förstår att det inte alls är samma problem om vi tjejer kommenterar något i en tråd för killar då vi är så få så att vi aldrig kan kapa eller ta över en tråd. Men visst, jag kan låta bli att kommentera trådar i kill-delen av forumet om det så önskas.

Nej, det tycker jag inte du skall göra. För de allra flesta av oss så är energin i en dialog som uppstår extremt uppkåtande. Men, för att deltaga i en sådan dialog mellan två eller flera onanister så kräver det att man använder det översta huvudet litegrann.
Var respektfull i tilltalet, ställ hellre frågor än påstå, var noga med att inlägget för dialogen framåt och skapar mervärde... osv.
Vi killar/män får sedan kamratuppfostra våra bröder, så att ni tjejer/kvinnor vill vara kvar och känner att ni också får ut något av det.

Men, det är bara vad jag tycker! :)

PS. Det är inte alltid så lätt när Touretten slår till........ FITTA :p DS.
 
K

KjellKåt

Gäst
Även om detta är långt i från ämnet tycker jag att på det otrevliga sätt som admin vräker ur sig gör mig förbannad. Jag fick en tillsägelse att det jag skrev inte hade med ämnet att gör och även ett tips var jag kunde skriva det. Jag raderade det som önskades.
Men challe sätt att skriva gjorde mig förbannad, kändes som en omogen snorunge.
Tycker att dom som är administrator borde lära sig uttrycka sig på ett trevligt sätt så man inte behöver bli förbannad.

PS, ej rumpmas.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Men visst, jag kan låta bli att kommentera trådar i kill-delen av forumet om det så önskas.
Jag är helt säker på att du förstår att det är kanske en eller två av medlemmarna som tycker så och då kanske i affekt. Du satte själv exakt fingret på problemet. Så: keep posting!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man

Jag som levt hela mitt liv i tron att Avesta var centrum i rumpmasarnas rike. Iofs baserat på uttalanden från folk från Krylbo, Folkärna och en by som heter By...

För övrigt skulle de flesta som står upp till halsen i skit från medlemmar som inte orkar läsa trådarnas rubriker eller trådstarter utan bara skriver ovidkommande dynga ha svårt med tonen tidvis. Är övertygad om att de flesta tycker att tonen är rätt bra, dock finns det en grupp av notoriska tramsare som inte gillar oss moderater. Det skrivs bortåt 1000 privata inlägg varje dag här och en del rapporteras till oss. Man häpnar när man läser en del...

De allra flesta förstår dock...
 
K

KjellKåt

Gäst
Nu vet jag inte exakt vad som raderades. Men jag kan säga så här. Det är givetvis inte förbjudet att kommentera inläggen här, men ibland startas en tråd där en fråga är specifikt riktad till tjejer. Det kan bara som ett exempel en tråd som startas med "Har ni tjejer något tips för skön onani?" och så kommer en eller flera killar in och svarar med sina bästa runktekniker. Som sedan fortsätter svaras på av killar och tråden som skulle handla om tips för tjejer handlar nu helt plötsligt om runktekniker, och tjejerna försvinner för deras svar drunknar.

Jag hoppas du förstår att det inte alls är samma problem om vi tjejer kommenterar något i en tråd för killar då vi är så få så att vi aldrig kan kapa eller ta över en tråd. Men visst, jag kan låta bli att kommentera trådar i kill-delen av forumet om det så önskas.

Det som raderades var att jag får samma reaktion som ni flickor for vid orgasm.
Sedan ett inlägg som jag själv tog bort.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det som raderades var att jag får samma reaktion som ni flickor for vid orgasm.
Sedan ett inlägg som jag själv tog bort.
Frågeställningen i trådstarten var: "är det någon annan av er tjejer som känner att man är påväg att svimma precis innan det är på väg att gå för en när man onanerar? händer mig ofta och jag slutar i förtid:unsure:"
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag tar på mig lite av det här jag är en man skall nog inte skriva på kvinnornas sida, förlåt jag kommer förmodligen att läsa det som skrivs där men inte skriva på kvinnornas sidor.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag ser det väl så att om jag har något som kan tillägga till diskussionen så kan jag skriva. Om en tråd handlar om tjejers onani skulle jag kanske tex kunna tipsa om en leksak min sambo använder etc.

Det stora problemet är nog vad Harley och Calle säger, det är lätt att det spårar ur och frågeställningen som inledningsvis ställdes totalt försvinner. Vi måste komma ihåg att tjejerna här inte är många och vad de säger och skriver kan lätt drunkna, vilket då gör att de slutar skriva och lämnar forumet.

Så ett tips är att titta en extra gång vad överskriften på tråden är innan du skriver. Jag vet att det är lätt att hoppa in och skriva utav bara farten.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Även om detta är långt i från ämnet tycker jag att på det otrevliga sätt som admin vräker ur sig gör mig förbannad. Jag fick en tillsägelse att det jag skrev inte hade med ämnet att gör och även ett tips var jag kunde skriva det. Jag raderade det som önskades.
Men challe sätt att skriva gjorde mig förbannad, kändes som en omogen snorunge.
Tycker att dom som är administrator borde lära sig uttrycka sig på ett trevligt sätt så man inte behöver bli förbannad.

PS, ej rumpmas.
Jag håller med KjellKåt. Moderatorer måste vi ha för att hålla ordning på forumet, men det blir fel när någon moderator inte kan sakligt och ändå i vänlig, trevlig ton tillrättavisa oss vimsiga kåta yrrhjärnor...
Man kan t.ex inte kalla folk för Rumpmas. Inte har det med den här tråden heller att göra vart Avesta är beläget, eller dess kransorter.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag håller med KjellKåt. Moderatorer måste vi ha för att hålla ordning på forumet, men det blir fel när någon moderator inte kan sakligt och ändå i vänlig, trevlig ton tillrättavisa oss vimsiga kåta yrrhjärnor...
Man kan t.ex inte kalla folk för Rumpmas. Inte har det med den här tråden heller att göra vart Avesta är beläget, eller dess kransorter.

Få moderatorer, många "kåta yrrhjärnor"
Klart att de blir trötta på våra ständiga övertramp

Vi hade fler aktiva kvinnor här förr
Men klimatet här gör det inte enkelt att få fler kvinnliga medlemmar!
Så jag tycker att den kvinnliga delen av forumet borde vara låst för manliga medlemmar
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tror att problemet skulle lösas rätt fort om alla läste ordentligt och tänkte till innan.

Problemet är kanske också att vissa är så frustrerade i sin ensamma privata situation så kåtheten tar över och man drar iväg massor av inlägg utan att veta eller se var man gör inlägget! :)
Hehe…
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag tror att problemet skulle lösas rätt fort om alla läste ordentligt och tänkte till innan.

Problemet är kanske också att vissa är så frustrerade i sin ensamma privata situation så kåtheten tar över och man drar iväg massor av inlägg utan att veta eller se var man gör inlägget! :)
Hehe…

Ungefär samma konsekvenstänk som när man skickar en icke efterfrågad dickpic ?
 
Toppen