Det är inget förbud mot att kommentera, men helt ovidkommande inlägg som inte alls svarar på trådens frågeställning är inte ok.Så du menar att kommentera tjejernas inlägg här är förbjudet, varför får då tjejer kommentera där killarna gör inlägg.
Då tycker jag du ska radera dom med.
Så tycker jag du ska lära dig vad en del ord är innan du använder dom, spam.
Så du menar att kommentera tjejernas inlägg här är förbjudet, varför får då tjejer kommentera där killarna gör inlägg.
Då tycker jag du ska radera dom med.
Så tycker jag du ska lära dig vad en del ord är innan du använder dom, spam.
Nu vet jag inte exakt vad som raderades. Men jag kan säga så här. Det är givetvis inte förbjudet att kommentera inläggen här, men ibland startas en tråd där en fråga är specifikt riktad till tjejer. Det kan bara som ett exempel en tråd som startas med "Har ni tjejer något tips för skön onani?" och så kommer en eller flera killar in och svarar med sina bästa runktekniker. Som sedan fortsätter svaras på av killar och tråden som skulle handla om tips för tjejer handlar nu helt plötsligt om runktekniker, och tjejerna försvinner för deras svar drunknar.
Jag hoppas du förstår att det inte alls är samma problem om vi tjejer kommenterar något i en tråd för killar då vi är så få så att vi aldrig kan kapa eller ta över en tråd. Men visst, jag kan låta bli att kommentera trådar i kill-delen av forumet om det så önskas.
Jag är helt säker på att du förstår att det är kanske en eller två av medlemmarna som tycker så och då kanske i affekt. Du satte själv exakt fingret på problemet. Så: keep posting!Men visst, jag kan låta bli att kommentera trådar i kill-delen av forumet om det så önskas.
PS, ej rumpmas.
Nu vet jag inte exakt vad som raderades. Men jag kan säga så här. Det är givetvis inte förbjudet att kommentera inläggen här, men ibland startas en tråd där en fråga är specifikt riktad till tjejer. Det kan bara som ett exempel en tråd som startas med "Har ni tjejer något tips för skön onani?" och så kommer en eller flera killar in och svarar med sina bästa runktekniker. Som sedan fortsätter svaras på av killar och tråden som skulle handla om tips för tjejer handlar nu helt plötsligt om runktekniker, och tjejerna försvinner för deras svar drunknar.
Jag hoppas du förstår att det inte alls är samma problem om vi tjejer kommenterar något i en tråd för killar då vi är så få så att vi aldrig kan kapa eller ta över en tråd. Men visst, jag kan låta bli att kommentera trådar i kill-delen av forumet om det så önskas.
Frågeställningen i trådstarten var: "är det någon annan av er tjejer som känner att man är påväg att svimma precis innan det är på väg att gå för en när man onanerar? händer mig ofta och jag slutar i förtid"Det som raderades var att jag får samma reaktion som ni flickor for vid orgasm.
Sedan ett inlägg som jag själv tog bort.
Jag håller med KjellKåt. Moderatorer måste vi ha för att hålla ordning på forumet, men det blir fel när någon moderator inte kan sakligt och ändå i vänlig, trevlig ton tillrättavisa oss vimsiga kåta yrrhjärnor...Även om detta är långt i från ämnet tycker jag att på det otrevliga sätt som admin vräker ur sig gör mig förbannad. Jag fick en tillsägelse att det jag skrev inte hade med ämnet att gör och även ett tips var jag kunde skriva det. Jag raderade det som önskades.
Men challe sätt att skriva gjorde mig förbannad, kändes som en omogen snorunge.
Tycker att dom som är administrator borde lära sig uttrycka sig på ett trevligt sätt så man inte behöver bli förbannad.
PS, ej rumpmas.
Jag håller med KjellKåt. Moderatorer måste vi ha för att hålla ordning på forumet, men det blir fel när någon moderator inte kan sakligt och ändå i vänlig, trevlig ton tillrättavisa oss vimsiga kåta yrrhjärnor...
Man kan t.ex inte kalla folk för Rumpmas. Inte har det med den här tråden heller att göra vart Avesta är beläget, eller dess kransorter.
Jag tror att problemet skulle lösas rätt fort om alla läste ordentligt och tänkte till innan.
Problemet är kanske också att vissa är så frustrerade i sin ensamma privata situation så kåtheten tar över och man drar iväg massor av inlägg utan att veta eller se var man gör inlägget!
Hehe…