Galnaste du har gjort när det gäller sex?

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Vad som räknas som galet råder det nog delade meningar om... Men när jag var 28 år hade jag sex med en tjej som var 16... vilket resulterade i ett flerårigt förhållande så det var ju känslor inblandat i alla fall. Vi hade mycket bra sex tillsammans. :) Minns t ex när hon sög mig i bilen när jag körde hem, men hon lät mig inte komma. När jag parkerat bilen i parkeringsgaraget, där många andra boende parkerade också, så böjde jag bestämt henne framåt över motorhuven och tog henne hårt bakifrån. Jag kom ganska snabbt, vilket var tur. Bara någon minut efter vi var klara mötte vi en annan boende i garaget... ;)
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Med en annan tjej hade jag sex i baksätet på bilen på en större ganska öppen parkeringsplats. Inte jättemycket folk, men vi hörde en del runt omkring bilen. Och det var nog inte svårt att lista ut vad vi gjorde, vi höll på i över en timme så rutorna var ganska igen-immade... ;) Mörkt ute och tonade rutor så ingen såg några detaljer dock.
 

Rune race

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Det galnaste jag gjort är nog när jag tog bort täcket så att min svärmor kom ner från trappan kunde se mitt pulserande stånd!
Låtsades naturligtvis sova, och alla vet ju att man ofta har morgonstånd.
Fast vet ju egentligen inte om hon såg något, men skulle förvåna mig om hon inte sett något, då det bara är 5 meter mellan trappan och min säng....:)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej, jag är varken präst eller katolik! :p Jag var bara ung och jättekåt på en jämngammal kyrklig tjej!

Är de där uttalat religiösa eller kyrkliga som jag upplevt är som mest ”dirty” i sängen när man väl får dem dit. Roligast var hon som absolut inte ville ha vaginal sex för hon trodde på att vara oskuld tills hon gifte sig. Men jag fick ta henne analt och i munnen hur mycket jag ville. Hon älskade att bli munknullad medan hon lekte med en dildo, så ”oskuld” var ju mer semantiskt...så att säga...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Är de där uttalat religiösa eller kyrkliga som jag upplevt är som mest ”dirty” i sängen när man väl får dem dit. Roligast var hon som absolut inte ville ha vaginal sex för hon trodde på att vara oskuld tills hon gifte sig. Men jag fick ta henne analt och i munnen hur mycket jag ville. Hon älskade att bli munknullad medan hon lekte med en dildo, så ”oskuld” var ju mer semantiskt...så att säga...
Så länge alla är nöjda så...
Men visst är det roligt med dubbelmoral

Men jag hade inte nekat en kvinna som ville ha a6 och oralsex för att behålla "oskulden"
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Är de där uttalat religiösa eller kyrkliga som jag upplevt är som mest ”dirty” i sängen när man väl får dem dit. Roligast var hon som absolut inte ville ha vaginal sex för hon trodde på att vara oskuld tills hon gifte sig. Men jag fick ta henne analt och i munnen hur mycket jag ville. Hon älskade att bli munknullad medan hon lekte med en dildo, så ”oskuld” var ju mer semantiskt...så att säga...

Mina mest fantastiska sexakter har jag haft med en gift pingstvän! Ingen har någonsin sugit mig så skönt som hon, låtit mig spruta i munnen och sedan kyssas!
 

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
På tal om religioner....kanske inte så galet....men oväntat. Sista året på gymnasiet hade vi en katolsk utbytesstudent från Luxemburg hos oss i klassen som jag blev tillsammans med. Hennes släkt var invandrade sedan en tid tillbaka från Argentina, som sagt katolik och ville absolut inte bli knullad i fittan. Däremot kunde jag knulla henne hur mycket som helst analt och i munnen. ´Trevliga månader! Några kvällar innan hon skulle åka tillbaka så knullade jag henne "som vanligt" i röven bakifrån då hon sa "fittan, pussy". Blev först osäker men då hon upprepade det så förde jag kuken mot fitthålet och började pressa. Hon stönade och jag tryckte in kuken i henne, knullade och sprutade. Sedan for hon tillbaka och vi hade inte kontakt under lång tid. Funderade ibland på om hon blivit gravid. Har nu nyligt fått kontakt med henne via FB och nej, inga barn har nämnts. Härligt knull för många år sedan.
 
Last edited:

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Vet inte om det räknas som galet men absolut minnesvärt.

För ett tiotal år sen hade min fru sin kompis på besök en helg. Fredagen blev en kväll med mycket vin, prat och skratt framåt natten. En del flirtande åt alla håll men trots alkoholens magiska krafter hände inget sexuellt.
Men på morgonen vaknade jag kåt, smekte min fru tills hon vaknade och hon var också kåt. Vetskapen att hennes kompis låg i gästrummet bredvid ökade lusten och det ökade också hur mycket jag och vi lät. När vi var klara gick min fru ner till köket för att ordna brunch. Hennes kompis kom förbi sovrummet, dörren var öppen och hon stannade till iklädd trosor och t-shirt.
"Jag hörde er", sade hon.
"Gillade du det?", frågade jag.
"Mm det var hett", sade hon.

Jag drog bort täcket och utan ett ord gick hon fram till sängen, satte sig över mig och red mig tills det gick för oss båda. Det blev en smått generad brunch men min fru log brett eftersom hon gissade sig till vad som hade hänt.
 
Toppen