Gangbang med sprut i fittan del två

BAS

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Läs den första delen innan den här :)

Jag ser i ett töcken hur nästa man tar plats och nästa och sen återkommer den tränade killen med skägg igen men han väljer igen att få en avsugning tills han stönar ytterligare en gång `jag kommer....! När jag lugnat ner mig inser jag att jag sitter bredvid den andra tjejen som bara ska observera och på andra sidan henne sitter hennes ”master” dom har någon diskussion som jag inte uppfattar helt men jag ser att hon diskuterar livligt, hon är riktigt snygg på nära håll perfekta former lite tatueringar långt mörkt hår, alldagligt ansikte men helt min typ och runt 30-35 år.

Plötsligt glider det fram en kille och ställer sig framför henne, lång snygg och med en rejäl kuk som han sakta runkar. Hon tittar bedjande mot sin master som sakta nickar och då sträcker hon sig fram och greppar kuken som är framför henne och börjar runka den, hon drar honom till sig och låter ollonet glida in i munnen. Han ler och tittar ner på tjejen som nu runkar och suger hans kuk med långa djupa blöta drag och jag inser att detta utspelar sig 50 cm ifrån mig och tänker att detta är galet! Jag reser mig upp och går fram till den andra tjejen som nu åter står på knä och suger kuk och jag ser att några har lämnat rummet efter dom gjort sitt, det är betydligt mindre folk i rummet nu.

Min kuk har återhämtat sig lite och är halvhård lagom så den står rakt ut med lätt lutning neråt och jag har inte en tanke på att använda den mer idag. Plötsligt har det blivit en lucka vid tjejen utan att jag tänkt på det när min blick flackat runt i rummet och försökt tagit in allt som sker i runtomkring.
Det runkas kukar lite varstans och några sitter och pratar och helt plötsligt känner jag hur något blött och varmt sluter sig runt kuken och tittar ner och ser att hon flyttat sig fram till mig.

Jag har ingen jättekuk men klart över medel i längd och ganska grov och nu har hon sin lilla hand runt min kuk och runkar den lätt samtidigt som hon suger in den i munnen. Hon gör det bra hinner jag tänka när hon precis bara helt sonika låter den glida in i botten så hennes läppar är runt kukroten. Det är första gången jag är med någon som klarar att ta en kuk så långt ner i halsen och det blir som en blixt framför ögonen hur skönt det är och jag känner hur det snurrar till i huvudet och jag vacklar till. Herrejävlar utbrister jag spontant och genast drar hon sig bakåt så kuken åker ur munnen och så spricker hon upp i ett leende blinkar åt mig sen upprepar hon det med kuken så djupt så hennes näsa borrar in sig i min mage.

Att känna kuken glida ner i hennes hals var helt surrealistiskt och jag kommer på mig själv ståendes där och tänka händer det här verkligen? En magiskt skön avsugning följer men jag känner att efter en av mitt livs kraftigaste orgasmer i hennes fitta kommer inte jag klara att spruta igen. Till slut så är vi bara tre killar plus värdparet kvar och då bestämmer hon sig för att det är dags att duscha av sig så hon går in i badrummet. När hon kommer ut i morgonrock blir vi sittandes och liggandes i sängen och pratar om allt möjligt i en halvtimme innan vi tackar varandra för en trevlig stund och jag går mot mitt hotellrum.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Upphetsande med klädda kvinnliga åskådare, och ännu mer om de efter ett tag ger sig in i leken.
 
Toppen