Gangbang med sprut i fittan.

BAS

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag hade sett en annons från en man som sökte killar till ett Gangbang i Göteborgstrakten och tyckte att det verkade intressant. Tjejen var i 25 års åldern och träffen skulle ske på ett hotell och målsättningen var att få ihop minst 6-7 killar. Alla killar skulle vara 100% friska och rena då tjejen ville att alla skulle spruta i henne. Tanken for genom huvudet ska jag kontakta honom? Att vara med på ett GB och spruta i tjejen var en fantasi högt upp på min lista! Lite farligt med tanke på att man vet aldrig om alla är friska trots att alla fick lova dyrt och heligt att så var fallet! Fantasin och kåtheten tog överhand och jag kontaktade mannen och anmälde mitt intresse.

Efter lite diskussioner fram och tillbaka gällande upplägg och vad som önskades från deras sida så var känslan att dom här är seriösa och det här känns ändå väldigt bra. Ville man absolut inte köra utan kondom så fick man använda det såklart, för mig så var hela grejen att det skulle vara oskyddat och att spruta i henne så jag förklarade det för honom vilket han blev glad över. Han förklarade att han skulle bjuda in ett 25 tal killar då manfallet alltid är så stort när det väl är dags så då hoppades han på att det skulle bli minst 5-6 stycken iaf som dök upp. Sagt och gjort vi bokade dag och tid och när dagen var kommen begav jag mig av mot Göteborg, jag hade bokat rum på samma hotell för att kunna sova kvar för jag räknade med att vara lite trött efter aktiviteterna.

När jag anlände till Göteborg och parkerat bilen och gått till hotellet så var jag i god tid och satt utanför i solen. Mycket folk i rörelse och ibland tyckte jag mig se män som dröjde sig kvar i närheten och tänkte undrar om dom ska till samma rum som mig? När klockan närmade sig så kom mannen ut och mötte upp och samlade ihop oss utanför, det visade sig att ca 15 män hade dykt upp vilket var mer än dom räknat med och han konstaterade att det blir nog lite trångt på rummet! Det jag tyckte var bra var att det var alla typer av män från 25 år upp till runt 70 och alla kroppstyper, smala, tjocka, vältränade, korta,långa, helt enkelt en bra blandning. Det gör att stämningen blir avslappnad ingen skäms för sin kropp alla är där av samma anledning ge njutning och ta njutning om nån är som en het porrskådis fine då får han vara det för nästa är en skallig knubbig gubbe. Om hälften ser ut som modeller med magrutor blir resterande inte lika avslappnade det har jag sett tidigare. Vi blir instruerade att vi får åka upp i grupper i hissen för alla får inte rum på en gång. Jag hamnar i sista gruppen vilket passar mig bra för jag tänker ta det chill och inte stressa.

När jag kommer upp i hissen och går mot rummet så inser jag att det börjar pirra lite och den där välbekanta känslan kommer smygande och jag känner att kuken börjar bli småstyv.. När dörren öppnas och vi i sista gänget kliver in blir det trångt i rummet! Rummet har en liten hall och sen ett ganska stort rum med en dubbelsäng, för att vara ett dubbelrum är det stort men med 15 män där inne blir det trångt! Direkt innanför hallen i rummet så står tjejen som ingen av oss sett bilder på utan det är en blind date, hon hälsar på varje man och presenterar sig och är en kort mullig söt blond tjej som visar sig vara 24 år och hon förklarar vad hon vill ha och vad som är okej och vad som inte är ok. Hon är med på det mesta och är tydlig med att ta gärna i men lyssna när jag säger stopp!

Efter genomgång så tycker hon att vi kör igång! En kille har sin tjej med sig som bara ska observera och han kommer också bara att observera. Det visar sig sen att han är master och hon slave. Det hela drar snabbt igång och kukar kommer fram från alla håll kläder åker av och snabbt står tjejen på knä och suger kuk! Jag står i bakgrunden och ser i luckorna bland män hur hon suger en kuk och har två andra i händerna som hon runkar. Det syns och hörs på männen att hon suger skönt och jag ser en snygg tränad kille i 35 års åldern med långt skägg och en rejäl kuk står i mitten och hon slukar hans kuk hela vägen tills hennes näsa stöter emot hans mage. Gång på gång slukar hon hela kuken tills han efter några minuter väser fram jag kommer och med ett stön tömmer sig i hennes hals. Han vacklar bakåt blank i ögonen och flämtandes och sätter sig i en fåtölj. Nästa man tar över munnen och nu har några som står bakom henne lyft upp henne till stående position så att hon står böjd och suger och runkar kukarna framför henne samtidigt som första mannen låter kuken glida in i hennes fitta bakifrån.

På en sån här träff är det inte läge att knulla i en halvtimme utan här är det fokus på att leverera sperma ganska snabbt om alla ska kunna få en chans och första killen tömmer sig i henne med ett stön efter någon minut. Nästa man ser jag trär på en kondom och glider snabbt in och knullar henne bakifrån. I det här läget känner jag att nu är jag ordentligt kåt så nu ryker mina kläder också och läggs i högen med kläder i hallen. Kuken är ordentligt hård och jag ansluter till männen som står och runkar sina kukar i väntan på sin tur. Det har bildats två grupper en grupp som står framför och blir avsugna till dom sprutar i munnen/halsen och en som står bakom och knullar henne bakifrån. Tanken på att få en riktig Deepthroat gör mig upphetsad men snabbt svänger det till att jag vill verkligen knulla henne bakifrån! Killen med kondomen avslutar i kondomen till tjejens besvikelse och nästa tar vid. Nu känner jag att jag vill verkligen knulla henne bakifrån så jag börjar smått göra mig synlig för både tjejen och dom övriga männen.

När mannen som knullar henne tömmer sig med ett stön så reser hon sig upprätt och säger att nu måste jag lägga mig. Typiskt tänker jag där sprack min plan på bakifrån.. men snabbt styvnar kuken när hon lägger sig på rygg i sängen och får en man på varje sida om huvudet så att hon växlar mellan att suga deras kukar. Detta ser riktigt hett ut och man riktigt ser hur mycket hon njuter av det.
Det bildas en lucka när ingen man är beredd att kliva upp i sängen och ta för sig så snabbt tar jag min chans, kuken står hård och jag kryper upp i sängen så jag sitter mellan hennes ben med kuken en decimeter från hennes fitta.

Jag ser hur hon slukar kuken på hennes högra sida och då riktar jag in kuken och låter den sakta men bestämt glida hela vägen in tills våra kroppar slår ihop och ett svagt stön kommer samtidigt från oss båda. Jag känner hur hennes fitta kramar om kuken och jag känner den kombinerade fukten från hennes fitta och sperman från tidigare kukar som sprutat. Jag börjar knulla henne sakta men hårt och bestämt och det är otroligt upphetsande att se hela situationen framför sig när hon släpper kuken hon har i munnen och vrider huvudet åt sin vänstra sid och slukar en annan kuk. Jag greppar om hennes vänstra bröst och klämmer lätt på det samtidigt som jag låter kuken jobba i hennes fitta och jag märker att hon stönar till när jag klämmer hårdare i bröstet.

Ilningarna i ryggraden börjar komma krypande och jag känner att nu kan jag snart spruta och mitt grepp om hennes bröst börjar omedvetet bli hårdare samtidigt som jag känner att nu jävlar ska jag spruta! Jag stöter hårdare och hårdare och hårdare samtidigt som mitt stönande ökar och kuken sväller och blir stenhård. Jag ser på hennes min och hennes sugande av kuken framför mig att hon märker vad som är på gång och det är den sista lilla detaljen som får mig över kanten och när jag kör kuken med full kraft i botten på fittan greppar jag samtidigt ordentligt hårt tag om bröstet med högerhanden och då släpper hon med ett plopp ut kuken hon har i munnen och vrider upp ansiktet rakt mot mig stirrar mig rakt in i ögonen och med blickarna fastnaglade i varandras ögon sprutar jag i henne! Stråle efter stråle tömmer jag kuken i en jätteorgasm det är så skönt så jag blir nästan förvånad.

Under hela tiden jag sprutar så viker inte våra blickar från varandra vilket gör det ännu mer upphetsande. Ett rum fullt med främmande människor som ingen av oss ser just i det ögonblicket, bara en hård kuk som sprutar djupt i en fitta och en hand som krampaktigt klämmer ett bröst två halvöppna munnar som stönar kraftigt. När min orgasm klingat av och jag sakta låter kuken glida ur spricker hon upp i ett leende och säger tack. Nu är jag den som vacklar bakåt och sätter mig mot den breda fönsterbrädan. Detta är en helt sann berättelse om en upplevelse som jag aldrig kommer glömma och som jag inte ångrar att jag var med om. Ibland hittar man guldkorn som vet hur dom vill ha det och vet vilka människor dom ska ta med för att det ska bli bra.
 

VSOP

Medlem
Kön
Man
Riktigt fin historia! Underbart också att ni båda var så tacksamma mot varandra. Det blir ofta sådan stämning på bra arrangerade gangbang.

Till skillnad från porren där tjejerna är till för att bli knullade, är männen på riktiga gb också objekt som måste göra sitt för att det ska bli bra.

Tjejen som fick vara med om upplevelsen verkar otroligt härlig!
 
  • Gilla
Reactions: BAS

BAS

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Kul att ni gillar den :) det är en fortsättning egentligen men den var för lång för sidan det var max 10000 tecken så jag fick avsluta där. Jag ska försöka lägga ut fortsättningen ikväll när jag kommer hem. Jag har en till jag ska skriva ner som är min absolut bästa upplevelse jag haft dock kanske inte den var lika bra för tjejen då själva knullandet var över lite för fort haha men hon var glad efteråt iaf. Jag har inte super mycket erfarenhet av gb eller klubb men en del iaf och det jag lärt mig om mig själv är att stämningen är 90% av upplevelsen. Så otroligt viktigt att ha rätt folk med. Jag har vid några tillfällen åkt ganska långt och efter en stund känt att nej det här kommer inte funka för mig och så har jag åkt hem utan nån som helst aktivitet. Då har det endå varit fotomodellsnygga tjejer som många skulle göra vad som helst för att få knulla men när stämningen blir som en porrfilm med ett gäng killar som tror dom är guds gåva till kvinnan då slaknar min kuk.. däremot när både killar och tjejer är glada och ödmjuka men tar för sig av varandra då jävlar händer det grejer! Jag har sett 2 riktigt vältränade grabbar i 30 års åldern ta hand om en ganska mullig dam i 60 års åldern så att hon till slut bad om att få vila efter ett gäng fontänorgasmer. Båda grabbarna supertrevliga och ödmjuka efteråt och frågade henne om hon tyckte det var ok. Dom knullade henne som om hon var guds gåva till dom! Tacka fan för att dom grabbarna hade fullt upp den kvällen sen!
 
Toppen