Gay Fantasier Som Hetro?

  • Thread starter Big Bear [kan inte läsa regler]
  • Startdatum
B

Big Bear [kan inte läsa regler]

Gäst
Hur många killar här är det som anser sig vara hetro fast ändå är nyfiken på att testa runka och suga en annans kuk?

Jag ligger i detta jobbiga läge, är hetro och kan bara tänka mig va med en tjej. Men av nån sjuk anledning så blir jag upphetsad av kukar, inte på killen i övrigt utan bara fokuserad på kuken.

Har hittat en kille som har samma dolda begär och vi kanske ska bli runkkompisar, men det är en konflikt där inom mig. Vi ska inte ha relation eller hångla och sånt, utan bara leka med varandras kukar ibland.

Vad tycker nu jag ska göra? Vad skulle du gjort?
Nån som har liknande erfarenhet av detta?
 

Chablis

Ny medlem
Kön
Man
Våga testa. Jag har hånglat med killar på fyllan men inte haft sex med någon. Det har varit med kompisar och ibland när våra flickvänner varit med också.

Att bli avrunkad är ju underbart så länge det känns bra. Prova dig fram. Jag tar för givet att du litar på din kompis och att du kan avbryta om det känns obehagligt.

Du lever ju bara en gång. Dumt att missa en skön upplevelse.
 
B

Big Bear [kan inte läsa regler]

Gäst
Våga testa. Jag har hånglat med killar på fyllan men inte haft sex med någon. Det har varit med kompisar och ibland när våra flickvänner varit med också.

Att bli avrunkad är ju underbart så länge det känns bra. Prova dig fram. Jag tar för givet att du litar på din kompis och att du kan avbryta om det känns obehagligt.

Du lever ju bara en gång. Dumt att missa en skön upplevelse.

Jorå vi har en bra relation och att vi inte ska gå för hårt fram utan sluta om det blir fel.
 

taurus

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
dom flesta har väl (åtminstone på den här siten)en viss dos av bisexualitet i sig. kan förstå att det kan vara svårt att erkänna det, fråga mig som e bög! viktigt är att inte känna skuldkänslor för det man gör, KÄNNS det bra när det händer så ÄR det bra! det enda jag kan förstå vad gäller skuldkänslor är om du är ihop med en tjej och runkar med killar, kan inte annat än kalla det otrohet, dvs om du gör det i smyg.annars så se till att träffa den där killen och ha sköna runk ihop, vem skadar det...?
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Tycker du verkar ha en kanonbar inställning till situationen, så länge inget känns konstigt är det ju bara att smeka på och ha det bra...
Det är ju trevligt att runka, delad glädje är dubbel gläjde som man säger...:)
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Enligt mig är det en STOR skillnad mellan fantasier och begär.

Har man fantasierer om att (som heterosexuell kille) ha någon form av sex med män, så ser jag det bara som ett sätt att utmana och utforska sin sexualitet och läggning. Dvs. inget "hot" mot ens uppfattade läggning, kanske snarare tvärt om.

Har man där emot begär om att (som heterosexuell kille) ha någon form av sex med män så är man (enligt mig) helt klart mer eller mindre bisexuell, kanske t.om. homosexuel. Vilket är inget fel i det (...att vara hom eller bi dvs.), iaf. om man är ärlig mot sig själv och accepterar att man faktiskt trots allt är bi/homo. Att det att man alltid antagit sin heterosexuallitet som självklar egentligen bara varit i vägen.

Så ser jag på det iaf.

Men jag tänker inte tvinga på denna syn på andra. Har man begär att runka av män, samtidigt som man ser sig själv som en heterosexuell man och trivs med det, så kör på. Men jag själv har svårt att inte se denne som en självförnekare (dvs. att denne trots allt är bisexuell).
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Hur många killar här är det som anser sig vara hetro fast ändå är nyfiken på att testa runka och suga en annans kuk?

Jag ligger i detta jobbiga läge, är hetro och kan bara tänka mig va med en tjej. Men av nån sjuk anledning så blir jag upphetsad av kukar, inte på killen i övrigt utan bara fokuserad på kuken.

Har hittat en kille som har samma dolda begär och vi kanske ska bli runkkompisar, men det är en konflikt där inom mig. Vi ska inte ha relation eller hångla och sånt, utan bara leka med varandras kukar ibland.

Vad tycker nu jag ska göra? Vad skulle du gjort?
Nån som har liknande erfarenhet av detta?

[red]Ja tycker som såhär:

Kör på :p
Ingen big deal :eek:
Fler har gjort det än du tror [:eek:)]

Lycka till!

Oscarboy[/size=4][/red]
 

skalman1

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag har samma fantasi, att få suga en kuk och att bli knullan.
De skulle även vara en fantasi av mig att klä ut mig till tej och sen suga och bli knullad :oops:
 
B

Big Bear [kan inte läsa regler]

Gäst
Enligt mig är det en STOR skillnad mellan fantasier och begär.

Har man fantasierer om att (som heterosexuell kille) ha någon form av sex med män, så ser jag det bara som ett sätt att utmana och utforska sin sexualitet och läggning. Dvs. inget "hot" mot ens uppfattade läggning, kanske snarare tvärt om.

Har man där emot begär om att (som heterosexuell kille) ha någon form av sex med män så är man (enligt mig) helt klart mer eller mindre bisexuell, kanske t.om. homosexuel. Vilket är inget fel i det (...att vara hom eller bi dvs.), iaf. om man är ärlig mot sig själv och accepterar att man faktiskt trots allt är bi/homo. Att det att man alltid antagit sin heterosexuallitet som självklar egentligen bara varit i vägen.

Så ser jag på det iaf.

Men jag tänker inte tvinga på denna syn på andra. Har man begär att runka av män, samtidigt som man ser sig själv som en heterosexuell man och trivs med det, så kör på. Men jag själv har svårt att inte se denne som en självförnekare (dvs. att denne trots allt är bisexuell).

Men det är lite skevt, om du bara har fantasier men aldrig tar steget att testa så vet du ju ändå inte din riktiga läggning.
Om jag nu skulle gör det så vet jag ju för alltid om jag är bi eller hetro.

Men jag kanske är bi, fast jag kan aldrig tänka mig att va med en kille som partner. Där finns inget som slår min mjuka söta tjej :p
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Även jag går och brottas med denna tanke.
Är sambo och hetero men gillar att se på andras kukar,har även på sista tiden börjat fundera på att testa på att runka en annans kuk och själv bli avrunkad och kanske mer än så....
Men är rädd för att få skuldkänslor för min familj.
Skulle nog vara tryggast om man träffade en kille som också levde ett "normalt" familje liv..
 

Professor_IQ

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker inte att du ska backa!

Jag är hetro har flickvän och ändå har jag under fyra års tid haft en runkkompis =D

Det är något speciellt med att runka av någon annan kille/bli avrunkad, endel gillar det inte medans en del tänder på det. Men jag tycker att det helt klart är värt att testa
 
V

Vanton

Gäst
Precis, vad gör det om du runkar av lite gillar, du har ju ändå känslorna riktade år det motsatta könet;) sååå kör hårt:cool:
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Det är nog helt sant, det som Taurus säger.
Jag e också bög, MEN har varit 100% strejt. Jag känner mycket väl igen begären och den inombords konflikt som Big Bear skriver om. Det är nåt magiskt med Kuken som jag aldrig kunde bli klok på.

För MIN del, så innebar mitt första killsex också vändpunkten då jag insåg att detta var helt klart min grej. Allt annat sex med tjejer framstod som trist och krystat. Det var jävligt svårt att acceptera. Dessutom fann jag det omöjligt (och gör fortfarande) att identifiera mej med den media-hypade gaykulturen - klubbarna, barerna, ytligheten, plastigheten men också den feminina fjoll-aspekten associerad med gay. Jag är inte fjollig och har grymt svårt att relatera till killar som är det (men det är mitt problem, inte deras). GayPride paraderna har jag alltid skakat huvudet åt som ett vulgärt spektakel.

Jag kände hela tiden "jag kan inte vara bög eftersom jag inte är som dem - så varför i helvete tänder jag inte längre på tjejer!?".
Jag kände mej helt plötsligt som en rymdvarelse i både strejtvärlden och homovärlden.

Ända tills jag insåg att inget av det där spelar nån som helst roll. Jag är fortfarande samma person som tidigare. Skilnaden är att jag nu gillar kuk mer än fitta, annars är allt sig likt.

Mitt råd till alla är att vara sig själva - oavsett om ni går över till Biff istället för Fiskfilé som favoriträtt. Det behöver inte betyda att ni måste börjar gilla Fab5, Will & Grace och lyssna på Barbara Streisand och Cher. Oavsett vad stereotypen säger.

Vill du runka av, eller suga kuk så gör det och ignorera media-hypen. :p
 
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
I fredagsnatt hade jag en lite gayupplevse, eller snarare bisexuell upplevelse. Hade en härlig trekant, kille-kille-tjej, och ingen av oss killar drog oss för att smeka varandra lite. Häftigast var att jag runkade av killen så han sprutade över tjejens bröst. Den kille var ganska ung, jag och tjejen är äldre, och fyfan va det ryckte i hans kuk när han kom, kom ihåg själv hur det var när man var yngre och extremt överkåt (nu är jag bara överkåt :)). Även om vi alla var ganska fulla skämdes vi inte dagen efter, det var bara så härligt att ha lite ohämmat och häftigt sex.
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Big Bear
Men det är lite skevt, om du bara har fantasier men aldrig tar steget att testa så vet du ju ändå inte din riktiga läggning.
Om jag nu skulle gör det så vet jag ju för alltid om jag är bi eller hetro.

Men jag kanske är bi, fast jag kan aldrig tänka mig att va med en kille som partner. Där finns inget som slår min mjuka söta tjej :p



Fast det är som sagt skillnad på begär och på fantasier. Fantasier är just fantasier, de är lekar i huvudet där man hittar på saker som är mer eller mindre omöjliga eller osannolika att ske (under det aktuella tillfället eller över huvud taget). Det är just där som fantasierna är speciella, spännande och kanske även upphetsande. De är påhittade och tillåter en göra saker som man kanske inte vill göra i verkligheten när allt kommer omkring.

T.ex. så kanske man fantiserar om att köpa sig ett maskingevär och sedan gå ut och skjuta vilt omkring sig; spränga bilar och mörsa DIF:are (;)). Eller varför inte fantisera om att kroppsmåla sig och där efter streaka igenom Riksdagshuset under pågående tv-sänd debatt. De är alla fantasier... men vill man verkligen göra dem i verkligheten? Skulle man ens göra dem om man fick/får tillfället dukat på silverfat? Är det något man verkligen vill göra?


Samma gäller här. Att ha fantasier om att ha sex med män när man själv är kille och anser sig vara hetero är inget jag ser som ett "problem" (inte för att det är något problem med att vara bi eller homo). Det känns väl lite förbjudet och kinky för vissa, vilket gör det upphetsande som fantasi. Men skulle man VERKLIGEN suga av en kille på riktigt? SKulle man (om man är hetero)verkligen vilja föra in en annan killes könsorgan i sin mun, höra honom stöna medan ens enda utsikt är hans könshår samt manssvett? Skulle man verkligen vilja känna mansfingrar och händer smeka en osv?

Nej tack. Inte jag iaf.


Begär där emot, där snackar vi andra grejor. Begär är något starkt som måste tillfredställas eller förtryckas för att man ska kunna betee sig "normalt" i vardagslivet. Förtrycks begären så är det en kortsiktig lösning som tär på psyket och samlivet. Tillfredställer man sina begär så mår man bra.


Alltså att ha begär att ha sex med män när man själv är man är enligt mig ett tämligen starkt bevis för att man är bisexuell eller kanske t.o.m. homosexuell. Att kalla sig heterosexuell här är som att anse sig vara vegetarian fast man käkar kyckling och fisk.

Här är alltså skillnaden. Att ha homosexuella fantasier har ingen större inverkan på en heterosexuell människa medan homosexuella begär gör det (enligt mig) omöjligt att vara heterosexuell.


Men sedan har du rätt i att man inte kan vara helt säker på sin läggning förrän man testat. Man kanske får smak för det (dvs. "homosexuellt sex") när man testat det och där efter får begäret. Dvs. det man inte smakat på är man inte beroende av. Bara att kolla mobiltelefon-boomen. Frågar man någon idag om de skulle klara sig utan sin mobil så skulle en hel del säga NEJ.

Hur som helst så tror jag att det är väldigt många människor som antar sig vara heterosexuella (och även vissa som kallar sig homosexuella) är egentligen mer eller mindre bisexuella. I så fall är det kanske bra att testa sina fantasier om man känner sig osäker eller väldigt nyfiken.


Hur som helst borde man sudda bort skammen kring bi- och homosexualitet mera. Det verkar fortf. som folk (killar/män) speciellt ser homosexualitet eller bisexualitet som omanligt och kanske även som en svaghet. Jag förstår inte. Enligt mig borde det väl inte finnas något manligare än två män som har sex med varandra, mer testosteron får man leta efter :)


Sedan hurvida manlighet osv. är så viktigt är en annan diskussion, så jag stoppar här.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Blir inte det minsta upphetsad av bilder på kukar, av att se kukar eller bögporrfilmer. Det är inte frånstötande heller, bara totalt ointressant.

Har ingen som helst lust att suga eller bli avsugen. däremot kan tanken på att sitta och snacka med män om sex, porr etc och eventuellt se porrfilm tillsammans locka mig. Och även att utbyta runktekniker mm.

Jag är ju lite äldre och just att förmedla tekniker och annat till yngre män kan tilltala mig. Med yngre menar jag 20-30år. Det skulle vara en kick att kunna runka av en man och ge honom en upplevelse han inte haft innan och tvärtom också, att få uppleva någon ny sensation om en man runkade av mig.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Fast det är som sagt skillnad på begär och på fantasier.

Helt sant. Men det du glömde nämna (eller var det nog underförstått?) är att fantasier kan ofta övergå i just begär. Annars en grymt bra analys!:)

Hur som helst borde man sudda bort skammen kring bi- och homosexualitet mera. Det verkar fortf. som folk (killar/män) speciellt ser homosexualitet eller bisexualitet som omanligt och kanske även som en svaghet. Jag förstår inte. Enligt mig borde det väl inte finnas något manligare än två män som har sex med varandra, mer testosteron får man leta efter :)

Sedan hurvida manlighet osv. är så viktigt är en annan diskussion, så jag stoppar här.

Jag tror att alla de faktorer du just nämnde går hand i hand. Fördomarna bottnar i just stämpeln av omanligehet och därmed svaghet - eller bara allmän konstighet och viss dekadens.. Därför är inte bara manlighet, men även känslan av normalitet/vanlighet speciellt viktigt för många bögar - precis som för de flesta andra.

Kanske det är där skuldkänslorna kommer ifrån när en - låt oss istället för heterosexuell kille, säga - "helt vanlig" kille får fantasier eller t.o.m. begär att ha nån form av sex med en annan kille.

Visst, generaliserar jag mycket nu, men ändå... ;)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Jag har gjord det, och det var bra. Det var svart att gå över denna imaginära gräns som man har i huvuden som man. Jag anser mig själv som bi nu eftersom jag kan blir utroligt kåt på att ser på en hård kuk (resten måste också stämmer :D )
Det finns saker som man bara kan gör med en kille, så kör hård och missa inte denna upplevelsen. :cool:
 

Kåtsmurfen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hade själv dessa fantasier och begär för ca 5 år sedan. Gick av en händelse förbi en sexbutik som även har runkbio. Gick in och betalade för ett eget bås med gloryhole. Där tog jag modet till mig att leva ut mina lustar, givetvis då med kondom. Perfekt med två kukar i ett hål i väggen, sög och runkade den ena medans den andra sakta gled in i mitt "förbjudna hål".. Detta var dock inte sista gången ska jag meddela.. går ofta tillbaks till denna butik fast nu i den öppna salongen. Brukar sluta i antingen skön grupprunk/sug med mkt kroppssprut eller ren sex(med gummi)..
Är du osäker, testa ett gloryhole, då slipper du se personen och kan konctentrera dig på endast kuken..
 
Toppen