Gay

Ålder
56
Kön
Kvinna
På onaniforumena skulle man kunna ha Gay manlig onani och Gay kvinlig onani

Om det skulle innebära att fler fick utlopp för sina lustar så är det ju ett lysande förslag!

Då blev det fler forum dit man kunde smyga in och tjyvläsa:p;)

Det är viktigt att bli påmind om alla stereotypa könsroller som präglar oss. Det ultimata vore så klart om alla kunde njuta av alla tillsammans, oavsett vilken sexuell läggning man har.

Kåta är vi ju alla, menar jag:p:love:
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
[/quote] Om det skulle innebära att fler fick utlopp för sina lustar så är det ju ett lysande förslag!

Då blev det fler forum dit man kunde smyga in och tjyvläsa:p;)

Det är viktigt att bli påmind om alla stereotypa könsroller som präglar oss. Det ultimata vore så klart om alla kunde njuta av alla tillsammans, oavsett vilken sexuell läggning man har.

Kåta är vi ju alla, menar jag:p:love:

[/quote]

Jaaaa! Kåta är vi allihopa!!! :p:love::oops:;)
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
På onaniforumena skulle man kunna ha Gay manlig onani och Gay kvinlig onani

Jag förstår inte riktigt varför. Om man skulle göra det tror jag att man bara bidrar till stereotypiska åsikter och placering av folk i fack.

Låt det vara som det är! Man är lika mycket man eller kvinna om man är gay!
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Tja... Inte skulle jag prata/skriva mer eller mindre om forumet var mer gay eller straight?
De som vill svara på specifika frågor, de gör ju det iaf... ;):)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
På onaniforumena skulle man kunna ha Gay manlig onani och Gay kvinlig onani

Berätta för mig var det står att detta är ett forum för heterosexuell onani.


Jag som inte ens visste att det var skillnad på runkande om man är gay. Kan inte du starta en tråd och upplysa oss noviser om skillnaderna. Man kanske kan utveckla handtrallan genom tips från "den andra sidan".

Ch
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
På onaniforumena skulle man kunna ha Gay manlig onani och Gay kvinlig onani

Berätta för mig var det står att detta är ett forum för heterosexuell onani.


Jag som inte ens visste att det var skillnad på runkande om man är gay. Kan inte du starta en tråd och upplysa oss noviser om skillnaderna. Man kanske kan utveckla handtrallan genom tips från "den andra sidan".

Ch

Den dag jag ser en DILF-tråd i manlig onani och en MILF-tråd i kvinnlig onani kommer jag att hålla med dig;):love::love::love::love:
 
Toppen