Ge bort en massage till sambon med överskning

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej har en ide som jag funderar att ge bort i present till sambon, en skön oljemassage av en riktig massör och jag ska inte vara med inne i rummet, mina planer ihop med massören är att han ska göra henne lite upphettsad eller rättare sagt försöka, märker han det ej går ska han bara fortsätta som vanligt med massagen o hon får inget veta om att mina planer var att få henne upphettsad..

Nu vill jag ha lite svar från andra kvinnor hur ni hade känt om det här hände er.
Dålig ide eller en ide att spinna vidare på vill jag veta.

Du kommer med ögonbindel till salongen ihop med din sambo
du fyller år o i hemlighet har han bokat en massage till dig på ett massageställe

NI kommer dit o Han tar av dig ögonbindeln o säger grattis, i massagerummet är det dämpad belysning levande ljus o luktar gott av olika aromoljor
Detta är din födelsedagpresent älskling säger killen o ger dig en puss.. Du o massören går in i rummet och killen sitter kvar i rummet utanför o väntar.

För det första, om massören sagt. Ok du kan klä av dig helt hade du gjort det då?eller behållt trosorna på? Han sa Helt.


Han ber dig lägga sig på mage och han lägger en liten handuk över din rumpa och tar rikligt med olja och börjar massera dig riktig mjukt o sensuellt.


Du känner han masserar med väldigt sensuella mjuka smekningar över kroppen med mycket olja, det är dämpad musik på i bakrunden
Han tar bort handuken från rumpan.
Nästa fråga är till er!! Han masserar väldigt mycket efter ett tag på o runt rumpan. Hade du känt nåt konstigt med det??

Han börjar mer o mer av baksidan lår,
du känner han masserar mer o mer av insidan låren samtidigt som han lite drar i benen så dom ska glida isär en aning
han masserar väldigt mjukt o sensuellt o fortfarande med mjuka rörelser o mer olja

plötsligt känner du han råkade snudda så långt upp att ena sidan av handen rörde din mus för ett kort ögonblick

Hur hade ni reagerat då?

Han fortsätter som ingenting men håller sig kvar baksida lår o mest insidan o handen är där o nuddar igen, bara väldigt lätt men den går mot musen ett par ggr

Hade du känt obehag av det??

så ber han dig nu vända på dig

Han lägger handuken över brösten o han börjar massera längst ner på fötterna o står framför bänken
han har dragit isär benen lite för att kunna massera en fot i taget ordentligt
inte jättesärar men lite grann

han fortsätter uppåt på benen och närmar sig skötet o du märker han hänger sig kvar där lite o farligt när musen med händerna
så plötsligt nuddar ena handen läpparna lite igen när han masserar framsida/insida låren
han låtsas som ingenting o pratar några fraser lite då o då
så nuddar han med ett långsamt drag med sidan av handen o plötsligt börjar han massera magen.

Hur hade du reagerat då??

Om du inte avbrutit massagen vid detta tillfälle så vandrar han upp mot magen o vidare mot brösten, handuken drar han av o även där blir det lite "överdriven" massage på brösten med mjuka rörelser.

Nu vill jag gärna ha synpunkter hur ni kvinnor skulle reagerat på detta och om det är troligt att man kanske blir upphettsad av det.Eller inte!

Tacksam för svar.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
WOW:p Det var i alla fall väldigt upphetsande att läsa detta;):p

Jag tror inte att det skulle kunna hända irl, men vem bryr sig;):p:p
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Ok Snäckan då vet jag att det hade iallafall funkat på dig om jag fått igenom det med massören.:p

Fler svar av kvinnor som kan tänka sig in i situationen önskas.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Om jag ska va ärlig så känns det ju inte som ett så troligt scenario, men man kan ju alltid fantisera. Om det nu var på riktigt skulle jag nog vilja bli lite förvarnad innan så att jag hade rakat benen ordentligt osv, och inte låg och tänkte på sådana saker...

Som svar på din första fråga skulle jag behålla trosorna på, och antagligen BH:n också tills jag lagt mig ner. När det gäller massagen hade han gärna fått massera mig grundligt. rumpan är inga problem och antagligen skulle det börja pirra mellan benen så att jag skulle tycka att det var ok att han snuddade vid trosorna...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jo, visst kan man tänka sig in i situationen. Men som icka säger, man skulle nog vilja bli liiiiite förvarnad innan. Och jag har iaf varit på massage några ggr och det är vanligast att man behåller trosor och BH på sig under massagen. Är väl nån gång sådär som de drar ner trosorna lite för att komma åt på vissa muskler i rumpan och även drar undan BH:n lite för att komma åt musklerna i närheten av brösten. :)

Åh, detta var ingen bra tråd, blev jag sugen på att boka tid hos massör och få bli knådad lite. :p
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Åh, detta var ingen bra tråd, blev jag sugen på att boka tid hos massör och få bli knådad lite. :p

Tycker jag absolut du ska göra, så du slipper tänka på alla vardagsproblem...! Du kanske tom träffar en massör som kan tänka sig ovanstående scenario...! ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänk er inte in så mycket på om massören skulle göra så, det där är redan överenskommet så om detta nu sker, hur reagerar ni då:)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Tänk er inte in så mycket på om massören skulle göra så, det där är redan överenskommet så om detta nu sker, hur reagerar ni då:)

Jag skulle nog bli osäker på om det verkligen var ok med min kille. Spontant så skulle det inte kännas ok att ha det så skönt med någon med pojkvännen väntandes utanför. På något sätt måste han nog ha visat tydligt att det är just det han vill...

Har du seriösa planer på att genomföra detta?
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänk er inte in så mycket på om massören skulle göra så, det där är redan överenskommet så om detta nu sker, hur reagerar ni då:)

Jag skulle nog bli osäker på om det verkligen var ok med min kille. Spontant så skulle det inte kännas ok att ha det så skönt med någon med pojkvännen väntandes utanför. På något sätt måste han nog ha visat tydligt att det är just det han vill...

Har du seriösa planer på att genomföra detta?

Har seriösa planer på detta JA:oops:
problemet är ju att jag vill veta hur tjejer skulle reagera på nåt sånt här som redan var överenskommet mellan massör o mig, Hon ska bara veta att hon ska få en skön oljemassage.. kanske lite risky?? märker dock massören att detta "funkar inget bra" ska han bara massara "valigt"fortsättningsvis.:)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Vilka avancerade planer du har! Största problemet är nog att hon kommer att bli osäker på om det verkligen är ok för dig att han gör mer än bara en vanlig massage. Jag skulle instinktivt känna mig otrogen av att låta någon annan smeka mig utan min sambos vetskap. Märkligt att veta att han sitter utanför och väntar dessutom... Kan du inte va med där inne på nåt vis? Klurigt det här du...
 

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Wow vilken födelsedagspresent gillar skarpt :D hm får nog vara rätt så ärliga mot varandra före så vet vad den andra partnern tycker om en sådan här massage...
Håller nog med Ikka på den punkten ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Wow vilken födelsedagspresent gillar skarpt :D hm får nog vara rätt så ärliga mot varandra före så vet vad den andra partnern tycker om en sådan här massage...
Håller nog med Ikka på den punkten ;)


Hon vet dock att jag har en jättefantasi om att se henne ha sex med en annan man
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag gick andra vägen istället:
Lärde mig sportmassage för mitt egna höga nöjes skull (via böcker & praktiserande på kompisar; innan internet & youtube)

Många flickvänner har njutit av en behaglig massage, no strings attached
som sedan fått återbetalning....

känns enklare att ta en snabbkurs via youtube, böcker eller liknande än att involvera en tredje person i dit scenario

Dessutom är massage väldigt bra att kunna i andra lägen
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag gick andra vägen istället:
Lärde mig sportmassage för mitt egna höga nöjes skull (via böcker & praktiserande på kompisar; innan internet & youtube)

Många flickvänner har njutit av en behaglig massage, no strings attached
som sedan fått återbetalning....

känns enklare att ta en snabbkurs via youtube, böcker eller liknande än att involvera en tredje person i dit scenario

Dessutom är massage väldigt bra att kunna i andra lägen



Helt sant, funkar till en hel massa OCH är en bra ingång. Inser hur mycket jag saknar sådant... :`(

bara att sätta igång att lära sig! Fragolina & hoppas att partnern hoppar på med
jag får sällan eller aldrig massage av min fru & betalar hellre en sportmassör för besväret för hon är dålig & tycker själv att hon suger på massage, hon är bra på annat :p
 
Toppen