Ge, eller få orgasm

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad väljer ni? Att få ha sex och avsluta med en riktig orgasm och kuken sprutar härlig sperma. Eller att få ge en riktigt skön orgasm så att fittan krampar kraftigt runt kuken utan att du själv kommer?
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad väljer ni? Att få ha sex och avsluta med en riktig orgasm och kuken sprutar härlig sperma. Eller att få ge en riktigt skön orgasm så att fittan krampar kraftigt runt kuken utan att du själv kommer?
Det bästa som finns är att ge en orgasm. Sen om det är genom penetration eller oralt har mindre betydelse men att få slicka en kvinna till orgasm och känna hur fiffi blir allt våtare är en fin känsla. :love:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Om man älskar kvinnan vilket men ofta gör är kvinnans njutning viktigare än min egen.
Är det bara för en gång är det så att båda gör det så bra som möjligt. Tycker väl att halva njutningen är att partnern också har det skönt och kommer.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag njuter mkt av att ge den andre orgasm, man som kvinna, men målet är ändå att själv få orgasm och tömma (spruta är fel uttryck numera då trycket i sprutet är minimalt mot tidigare i livet) Orgasmen skapar en eufori av känslor och uttömmande, så man känner ett stort välmående efteråt. Den känslan får i alla fall inte jag om jag bara ger en annan person orgasm.
 
Toppen