Geishakulor

Dweia

Ny medlem
Kön
Man
Hej tjejer!
Ville bara rekomendera geishakulor för er som inte har provat dem redan. Jag tycker att de är mycket bra eftersom orgasmerna blir starkare när man har tränat med dem ett tag. Gör också så att man kan knipa mycket med musklerna om killen när ni har sex, ett mycket uppskattat knep. ;)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Använder du "vanliga" eller vibrerande? Har funderat lite på vibrerande, någon som har något att säga om dem?

Eller ägg kanske det är jag är ute efter då... Förvirrad...:)
 

Dweia

Ny medlem
Kön
Man
Jag använder de som vibrerar när man rör sig. Vibrerande ägg är nog mer till för bara njutning, medans geishakulor tränar musklerna samtidigt.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har kulor med tyngder i, men det veto sjuttom om de vibrerar när jag rör mig. Vad har du för sort, köpt var? Har kanske nog med att tänka på att knipa när jag andvänder dem så att jag inte tänker på om de vibrerar eller ej, vet inte så noga.

Blev i alla fall inspirerad av en annan tråd du skrivit, så jag fick plockat fram dem och använde dem när jag gick ner till videobutiken för att hyra film!
 

Dweia

Ny medlem
Kön
Man
den sorten jag använder heter smartballs och är gjorda av fun factory. Kostar ca 200 kr och finns på olika ställen, bara att söka på smartballs. De gör så att man kniper automatiskt, slipper anstränga sig.

Alltid kul att använda dem bland folk!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Kikade på dem på Lastbryggan bland annat, aha, dags att skicka beställning alltså. Återkommer om ett par dagar...:)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Okej, fick hem dem idag och var naturligtvis tvungen att testa dem med en gång.

Kan för det första bara konstatera en sak, som jag ju tyvärr redan visste om, min bäckenbotten borde vara starkare. Måste koncentrera mig för att hålla kvar dem, men va sjutton, inte ge upp, detta går ju att träna upp.

Gillar skarpt hur de rör sig, mycket speciell känsla. Så nu blir det bara till att träna lite dagligen, något som antagligen borde gjorts för länge sedan, men det är väl aldrig försent!

Bra köp i alla fall, är jag redan beredd att intyga!
 
M

Mysig -LÅST-

Gäst
Mmm, funderar på att köpa såna jag med, och ha där bak om dagarna, det skulle vara sexigt och skönt tror jag ;)
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
oj det var vågat tänkt, kan man inte bli bajsnödig ganska lätt då? Bara en tanke. För din ide skulle i alla fall kunna vara nmått för både tjejer och killar, tror du inte?
 

dft6a

Ny medlem
Kön
Man
Köpte kulor till min fru men hon blev inte så upphetsad så jag provade dom på mig själv och det var en häftig känsla!:D
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Hej,
jaghar själv tre uppsättningar kulor. Jag är snart 50 år och tänkte ha dem för att bibehålla "fíttspänsten" men upptäckte att de var skönt till annat också. Vanliga, utan tyngder, de med tyngder och så nåra med "surr" i. Jag använder dem periodvis och det händer att jag har dem i mig när jag går ut på stan och shoppar. enklast att ha är de med tyngder och det kan tom hända att jag får en orgasm bara av att gå med dem i mig.
Surrkulorna har jag mest hemma, tex när jag ligger i soffan och ser på TV. Då brukar jag variera surret och jag kan hålla på ganska länge innan jag sätter på högsta fart och låter mig komma i en skön orgasm.
:oops:
 
Toppen