Gemensam bastu

G

Guest

Gäst
Vet att det har skrivits nått om detta förut, men jag orkar inte sitta å leta efter den tråden...
Vad har ni för erfarenheter av gemensam bastu?
Själv vet jag att Friskis & Svettis har genemsam bastu på Eriksberg i Göteborg.
Finns det nått ställe i Stockholm som har det?
Fattar såklart att man inte kan sitta å onanera i en offentlig bastu, men själva "gjeren" känns ju sexig, å som kille får man ju alltid lite extra lång kuk av värmen :) Detta är ju kul för oss som gillar att visa upp oss!
Vet att killar/tjejer började snacka i bastun i Göteborg, å ibland satte jag mig på handduken, utan att vira den runt om höften...
Bäst var det att börja basta ensam helt nack med handduken under rumpan, å sedan kanske 2 st tjejer komemr in efteråt. Som mest såg jag dock en tjej topless, men de flesta tjejer täckte både mus å bröst, fast det var "kul" ändå!!
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Brukar besöka campingplatser då och då på somrarna.
Älskar att basta så brukar avsluta kvällarna med lite bastubad. På en del av campingarna har de vissa tider för män, och andra för kvinnor men även mixed.
Jag och frugan brukar ta och basta på mixed tider.
Har märkt att ofta är folk lite blyga till en början och har handdukarna nästan uppe i halshöjd men efter ett tag så brukar dom åka längre och längre ner och på slutet av kvällen är det många som sitter helt näck på handdukarna.
 

sprutkungen

Ny medlem
Kön
Man
I österrike är det helt normalt att killar å tjejer delar bastu. Första gången jag gick till ett badhus där blev jag smått förvånad när det kom in nakna tonårstjejer i bastun jag satt i. Visst blev min kuk hård,men efter ett tag så vande man sig.
 
G

Guest

Gäst
Ja..tänk om det varit mer vanligt med gemensam bastu i sverige, kuul!
Finns det fler med sådana erfarenheter här?
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
I Norge och i Tyskland har jag bastat tillsammans med både män och kvinnor ... en speciell känsla
 

BOA

Ny medlem
Kön
Man
Jag är man och badar bastu i mixat sällskap varje vecka. Det har jag gjort i flera år.Vi har inget sex, men insmörjning, massage och piskning har vi haft. En tjejkompis och jag brukar basta och smörja in varandra. Vi brukar vara 4-5 stycken både män och kvinnor. Jag har bastat med ett femtiotal tjejer och kanske lika många killar.
Jag är naturist. På naturistcampingar är det vanligt med bastu också. Det är trevligt med människor av olika kön, ålder, form och nationaliteter.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
I Norge och i Tyskland har jag bastat tillsammans med både män och kvinnor ... en speciell känsla

Tyskland måste vara nudisternas hemland
Var på ett jätteläckert badhus i Berlin, nu finns det säkert många fler där
men det var ett nudistbadhus mitt inne i centrum (198:cool:

Annars tycker jag att det är fint med mixed bastu, blir inte speciellt upphetsade men det är trevligt & avkopplande.

jag är mest hemmanudist, som att jag inte orkar klä mig & gillar att ha naken hud.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
det är helt vanlig att basta tillsammans i tyskland. sakna det faktsikt lite i sverige. Man har varit med om en hel del fina upplevelse där. :D
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Okej som enda finne här kan ja säga att vi badar nog bastu med både tjejer å killar helt nakna, speciellt sommartid på sommarstugan. Så int e det nå extra för oss inte.
 

anders_v

Medlem
Kön
Man
Var på ett lyxigt Hotell i centrala Berlin före jul. Där fanns SPA, bastuar och pool. Bastudelen var mixad vilket uppskattades. Blev en liten kulturkrock där då det visade sig att 100% av kvinnorna var rakade och 100% av männen var orakade med ett undantag, jag. Blev många nyfikna blickar.
 
Toppen