Gemensam onani

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi gör det rätt ofta, ännu mer nu av någon anledning. Bredvid varandra eller sitter mitt emot...gillar när hon sitter på mitt bröst så jag har fittan direkt framför ansiktet. Hon gillar när jag gör det samma med, verkligen får närbild.
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi gör det rätt ofta, ännu mer nu av någon anledning. Bredvid varandra eller sitter mitt emot...gillar när hon sitter på mitt bröst så jag har fittan direkt framför ansiktet. Hon gillar när jag gör det samma med, verkligen får närbild.
Det är så härligt! Så man kan känna doften av fittan också:love:
 

LindaEP

Välbekant medlem
Gemensam onani är verkligen trevligt. Jag och min sambo gör det ofta när vi tittar på porrfilm tillsammans eller när vi är kåta men är för trötta att knulla.
Så här i virustider är det ju rätta att hålla lite avstånd. Så onani i varsin fåtölj med lite avstånd är ju klockrent.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Gemensam onani är verkligen trevligt. Jag och min sambo gör det ofta när vi tittar på porrfilm tillsammans eller när vi är kåta men är för trötta att knulla.
Så här i virustider är det ju rätta att hålla lite avstånd. Så onani i varsin fåtölj med lite avstånd är ju klockrent.

Vi skojade om det där med socialdistansering igår, slutade med att vi satt mitt emot varandra med två meters avstånd och onanerade....och röra varandra var strikt förbjudet. Vi höll på kanske en timme innan jag inte kunna hålla mig längre och sprutade så hårt det landade på hennes lår. Hon kom strax efter det i en ljudlig orgasm.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev samma sak idag när barnen var ute själva och lekte. Lite snabbis dock, jag satt i soffan kuken stickande ur genom gylfen. Frun sittande på soffbordet med benen isär utan trosor under klänningen. Vi tittade varandra i ögonen medan vi smekte oss själva, hon kom före mig och när jag sa jag kommer spruta. Satte hon sig ned på knä och tog kuken mellan läpparna...lät mig spruta hennes mun full.

”Ville inte du skulle kladda ned jeansen”.

Sa hon sen efter hon svalt två gånger för att få ned hela satsen
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Har en ganska otvungen relation med kompisen och hans sambo och jag hälsade på dem i en sommarstuga förra sommaren. Jag och kompisen hade badat bastu och nu satt vi i morgonrockarna och bläddrade i några gamla Private med en porrfilm på TVn. Hans sambo pysslade runt helt ok med att vi slappnade av. Efter en stund sa hon dock ifrån att ”så där ni inte ha det, jag ser ju hur ni ser ut, nu vill jag att ni sprutar på era egna magar, seså sätt igång!” Vi protesterade lamt men hon stod på sig. ”Får vi lite show då?” försökte kompisen men hon sa nej. Vi öppnade morgonrockarna och började, lite pinsamt men upphetsande. Vi hade flyttat oss så att vi satt bredvid varandra i varsin stol och hon satt mitt emot oss. Vi hörde, men såg inte, TVn så förutom situationen var det bara bilderna de uppslagna porrtidningarna som ”hjälpte oss”. Jag njöt och hade inte bråttom och kompisen stressade inte heller, vi runkade ganska lugnt våra praktstånd. Hon gillade säkert hon såg eftersom hon, tvärtemot vad hon sagt, började öppna upp sin klädsel också. Efter ett tag var vi igång alla tre, men var och en för sig, tills det gick för oss, en i taget med de andra som intresserade åskådare. Har sällan haft bättre sex ens med beröring!
 
Toppen