Genomskinlig sperma?

Kaes

Ny medlem
Kön
Man
Jag har för mig att jag läste någonstans att vissa killar har genomskinlig sperma, och vissa rinnande. Vissa har även både och. Jag skulle nog tycka det var skönt om man hade rinnande, för då slipper man stänk :). Vad tycker ni?
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Har du alltid likadan sperma då? Det varierar väl även hos en och samma kille? Det är min erfarenhet iallafall, ibland har den varit tjockare och vit och mer trögflytande, ibland är den tunnare och mer gulaktig osv. hos en och samma kille då alltså. Något jag hört (tror till och med att någon skrev om det i en tråd här) är att det varierar med vad ni äter, men jag vet inte om det är sant.
 

Simonsays

Ny medlem
Kön
Man
Hej.. det kan bero på hur mycket man sprutar på en dag, alltid det första sprutet är mest tjockt.. Sedan i de efterföljande spruten så blir sperman tunnare o genomskinlig..
 

Kaes

Ny medlem
Kön
Man
Jovisst kan min variera. Men den är inte helt genomskinlig, liksom. Om du förstår vad jag menar :)
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Som föregående talare sa, beror det på hur mycket man gör av med. Samt hur länge man håller på också. Av egen erfarenhet alltså.

Keep on going!!
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Du är fortfarande ung och inte fullt utvecklad. Färdig sperma är gråvit. När den är lia genomskinlig som försatsen så inne håller den inte speciellt mycket spermier.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Sperman har också benägenheten att bli tunn o genomskinlig ifall man onanerar varje dag mycket ofta, säg över fyra gånger per dag. En helt normal reaktion i och för sig, inget att bli oroad för.
 

KilleGBG

Ny medlem
Kön
Man
Krister, du läste inte vad han skrev ordentligt?

"Jag har för mig att jag läste någonstans att vissa killar har genomskinlig sperma, och vissa rinnande. Vissa har även både och. Jag skulle nog tycka det var skönt om man hade rinnande, för då slipper man stänk . Vad tycker ni?"

han har alltså inte genomskinlig sperma själv...
 
Toppen