Gett efter för dina lustar vid fel tillfälle?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Måste berätta en grej som hände mej idag och som gav upphov till en ny tråd!
Detta har säkert hänt flera av er andra också - kanske några av er är modiga nog att berätta om det!? :)

Höll tidigare idag på att förbereda båten för semestern - vi åker senare i veckan.
Generellt är detta en av de bästa dagarna på året - hustrun jobbar några dagar i början av vecka och jag är ensam hemma med katterna på dagarna!! :oops:

Brukar börja dagen med ett surf-pass på en timme eller så - bara för att bli lite sugen. Under dagen brukar kåtheten rinna till och när jag är klar med förmiddagspasset av planerat arbete brukar kuken åka fram och det är lekdags, antingen på ett cam-forum eller på MSN.

I eftermiddag satt jag med ett upprunkat dunderstånd, massor av skön olja på kuken och kukringarna nästan gled omkring. Försatsen rann ymnigt och jag hade tre andra personer i ett grupp-cam runk.
Det var otroligt stimulerande sällskap och jag kände att kuken nästan sprängas av kåthet - jag skulle strax komma och jag visste att detta skulle bli en dundersats!


Just då hör jag att det sköna solskenet förbytts i en åskskur och det har börjat hagla. Drar mej till minnes attg jag lät kapellet vara upprullat och takluckan i förruffen vara öppen eftersom jag inte riktigt var klar där.

Regnet öser ner och det haglar en del också - och där sitter jag med kuken i cammen/handen och är ca. 20 sekunder från en dunderorgasm.

Vad skulle ni gjort??

Jag skötte mina prioriteringar och unnade mej själv månadens skönaste orgasm och fick nästan applåder av mina lekkamrater på webben. Packade undan mina leksaker och gick ned med seglarjackan på, stängde kapellet och takluckan - och fick börja svampa vatten... :D:D

Men det var det nästan värt!

/ I
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Härlig berättelse I;)

Det har hänt att jag onanerat på morgonen och inte kunnat sluta - så att jag kommit för sent till jobbet. Men som tur är kan man alltid skylla på att SL aldrig håller tiden:oops:

Känner igen det där

man blir sugen på väg till jobb... brukar få lägga på ett kol när jag cyklar till jobb :-D
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Svärmor är definitivt BC (Before Computer) så jag gjorde bedömningen att när hustrun gick och vilade lite i eftermiddags, så kunde jag surfa en stund... :oops:

Lanadade på en chat-sight och blev involverad i en ångande het "rollspels-chat", på ett tema som kåtade upp mej rejält. :p

Lite chanser måste man ju ta..... Tror nog jag gick iland med det!!

Hustrun vaknade inte och svärmor var uppslukad i OS.

Men jag var tvungen att håla kuken innanför byxliningen och cammen i pc-väskan... :(

/ I
 
D

Deleted member 66922

Gäst
En gång hade min flickvän en en riktigt snygg kompis på besök. Har ofta reagerat på hur bra hon ser ut. Just den här dagen var jag så sjukt kåt när hon kom att jag inte kunde hålla mig. Så medan de satt och snackade om dittan och dattan i vardagsrummet så drog jag ett snabbrunk i rummet bredvid, med dörrarna mellan rummen öppna.

I efterhand fattar jag inte hur jag kunde vara så dum med tanke på att de när som helst hade kunnat komma in och se mig, men det var fan värt för stunden! :D
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Det har väl hänt alldeles för många gånger att man ska iväg nånstans, men just då blir man super kåt trots att man egentligen inte har tid att runka. Tror väl att det är just det att man inte "får" som gör det extra skönt.
 

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Japp jag lät min tjej njuta med en annan man eller gubbe då. Men ångrar inget

Hon hade nämnt det hela att hon ville prova och om jag var med på det bara isåfall. Fundera ett par veckor innan jag tänkte på en kompis som kör lastbil och var 60+ och kåt som fan enligt mig . Så fråga om han ville ta något gott o äta gott på fredagen. Så ha. Dök upp o ja blanda groggar som bara den och kvällen gick och han blev mer snuskig o skämtsam så var ju bra men gick en stund sen fråga ja om han hade myst med min tjej om han fick det

Han tänkte inte ens efter innan klart som fan jag hade gjort och skrattar. Då säger ja kör på o visa att du vågar då . Han tvekar o säger att hon är ju min o inte kan ta henne från dig men tystar han och säger kör på lugnt för mig . Vi gick ner till tv rummet och prata om allt möjligt och snart börjar han snuska sig och min tjej hänger vara med . Tjejen har kjol och jag frågar om hon jämt är utan trosor på skoj men det stämmer säger hon och går iväg en kort stund och sen kommer in i trosor och tröja och frågar om det är bättre så. Då säger gubben att vågar du dra i trosorna så man får sig en titt bara.
Hon kikar på mig o nickar tillbaka .

Ja säger hon men snabbt bara .hon satte sig på bordet och han kom fram snabbt och hon rycker undan dom så han kan knappt svälja eller säga nåt. Men satte sig igen bredvid mig och sa att vilken mus du har fått tag på och ren rakad med .ja sa ja den är skönare så klart

Jag ska göra kvällsmat nu och ni vill bara ha grogg så börjar med maten och hör dom skrattar en stund när jag sitter i köket och äter hör jag det blir tystare i tv rummet men äter upp och går in men ingen där sen i hallen börjar ja höra stönande så dörren låst till sovrummet och har en egen nyckel så öppnar sakta och ser gubben ligga över henne och stöta på enormt fort o hårt medans tjejen stönar mer mer och vilken syn alltså. Ligga sära så mycket det går och höra det smakkande lätet som kommer snabbare och snabbare . Han börjar nästan krampaktigt när han sprutar henne full med sperma . Han hoppar upp och tackar mig framför tjejen som frågar om jag lurade henne men sa hjälpte dig på traven bara

såså nu är vi erfarare och tjejen får massor med kuk


Kanske lite vingligt ikväll men försökte skriva ganska bra ändå
 
K

knakille

Gäst
Japp jag lät min tjej njuta med en annan man eller gubbe då. Men ångrar inget

Hon hade nämnt det hela att hon ville prova och om jag var med på det bara isåfall. Fundera ett par veckor innan jag tänkte på en kompis som kör lastbil och var 60+ och kåt som fan enligt mig . Så fråga om han ville ta något gott o äta gott på fredagen. Så ha. Dök upp o ja blanda groggar som bara den och kvällen gick och han blev mer snuskig o skämtsam så var ju bra men gick en stund sen fråga ja om han hade myst med min tjej om han fick det

Han tänkte inte ens efter innan klart som fan jag hade gjort och skrattar. Då säger ja kör på o visa att du vågar då . Han tvekar o säger att hon är ju min o inte kan ta henne från dig men tystar han och säger kör på lugnt för mig . Vi gick ner till tv rummet och prata om allt möjligt och snart börjar han snuska sig och min tjej hänger vara med . Tjejen har kjol och jag frågar om hon jämt är utan trosor på skoj men det stämmer säger hon och går iväg en kort stund och sen kommer in i trosor och tröja och frågar om det är bättre så. Då säger gubben att vågar du dra i trosorna så man får sig en titt bara.
Hon kikar på mig o nickar tillbaka .

Ja säger hon men snabbt bara .hon satte sig på bordet och han kom fram snabbt och hon rycker undan dom så han kan knappt svälja eller säga nåt. Men satte sig igen bredvid mig och sa att vilken mus du har fått tag på och ren rakad med .ja sa ja den är skönare så klart

Jag ska göra kvällsmat nu och ni vill bara ha grogg så börjar med maten och hör dom skrattar en stund när jag sitter i köket och äter hör jag det blir tystare i tv rummet men äter upp och går in men ingen där sen i hallen börjar ja höra stönande så dörren låst till sovrummet och har en egen nyckel så öppnar sakta och ser gubben ligga över henne och stöta på enormt fort o hårt medans tjejen stönar mer mer och vilken syn alltså. Ligga sära så mycket det går och höra det smakkande lätet som kommer snabbare och snabbare . Han börjar nästan krampaktigt när han sprutar henne full med sperma . Han hoppar upp och tackar mig framför tjejen som frågar om jag lurade henne men sa hjälpte dig på traven bara

såså nu är vi erfarare och tjejen får massor med kuk


Kanske lite vingligt ikväll men försökte skriva ganska bra ändå
Hon får massor av kuk skriver du, har ni träffat fler andra killar vid fler tillfällen? ;):p Nyfiken :)

spännande upphetsane läsning!
 

rupoti

Välbekant medlem
Ålder
79
Kön
Man
Jo, vem har inte det. När man inte kan vänta längre.
Had e just fått min första lägenhet, när jag gjort lumpeen och skulle börja studera. Träffade på seminariet en långbent tjej med sug i blicken, en blondin. Hon lovade komma hem till mig i Tynnered under kvällen. Jag åkte spårvagn hem, åt och satt sen och väntade medan jag såg på tv. Klockan gick. Hon blev 5 och sen 6 och sen 7, och jag längtade efter hennes långa smäcka kropp, som jag dittills bara lite rört vid armen på. När klockan var halv 8 tänkte jag att hon väl inte kom. Jag klädde av mig, gick in i duschen och satte på varmvattnet, och lät det spruta på min kropp. Kuken stod i vädret. Lika bra att ta en långrunk i duschen. Jag runkade för det vilda och det var urskönt. Jag var het av duschen och runkade på så jag gnydde, höll mig i väggen med andra handen. Gned kuken mot kaklet och försökte hålla emot satsen så länge det gick. Efter lång möda med att stoppa, börja igen, och stoppa runka så lät jag till slut hela djävla satsen spruta uppåt kakelväggen, och sjönk sen, skakande i knäna ner mot golvet. Jag skulle just sätta mig ner på duschrumsgolvet, flämtande, då jag hörde ringklockan på dörren."Pling!".
"Neeej!" tänkte jag. Hjärnan var helt urblåst av runket och jag satt på det blöta golvet med ararna hängande, den högra nästan bedövad av allt runket.
"Plingeling!"
Jag tänkte att jag orkar inte öppna. Klart att hon skulle komma försent. Jag tänkte inte öppna. Vad skulle hon se då?
"PLingplingplingplingplingpling!"
Jäääävlar!
Efter några minuter hade jag hämtat mig så att jag kunde resa mig. Men jag var helt borta i skallen, blöt och darrig.
"Hej, jag vet att du e hemma! Det lyser!" ropade Lena genom brevlådeinkastet.
Så vacklade jag ut i hallen och öppnade.
"Åh, jag mår så dåligt." ljög jag." Helt borta i skallen av all läsning."
Hon steg in.
Vi gickin i rummet och jag la mig. Hon satte sig i sängen och tog mitt huvud i knät. Så satt hon å jag låg i en kvart.
"Stackarn" sa hon, och jag visste inte om hon fattade vad som hänt.
Efter en stund tog hon sin hand om min kuk.
"Stackars liten!" sa hon.
Sen reste sig kuken, jag klarnade i huvudet, och sen gick allt som på räls. Vi knullade hela natten. Och hon log hela tiden.
 
Toppen