Gilla analsex som tjej - alltid en lögn??

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Vad jag inte fattar är varför får man inte som tjej gilla analsex? Har stött på frågan många många gånger och hamnat i heta diskussioner som ofta urartat också då ingen - ja upprepar ingen - kan erkänna att en del kvinnor/tjejer gillar analsex eller anal stimulans. Utan dom som påstår det utmålas och utpekas som lögnare av olika orsaker.

Oftast utpekas man som lögnare för att man vill behaga sin partner eller för att man inte ska anses tråkig... underförstått - man härdar ut för att partnern vill ha analsex och för att man inte ska vara trist i sängen... :sleep::sleep:

Men what the f.... !! [:(!]

Varför kan man inte få vara ärlig och säga att man faktiskt gillar analsex för sin egen skull??? Varför ska man ljuga om nåt sånt?? :sleep:

Alla kan inte tycka om analsex likväl som inte alla gillar att använda dildos eller inte heller kan tänka sig doggystyle tex... men att gå därfrån till att haspla ur sig att man ljuger är lite VÄL magstarkt tycker jag!!

och för att inte tala om alla moralister som ska försöka omvända en.... *kräks*.. bara för att inte du gillar analsex behöver väl det inte förbjudas eller gå till överdrift och säga upp bekantskapen?...

Alla har rätt till sin egen lust och så fan heller att den ska ifrågasättas! MORR!![:(!]
 

Dalmasen

Ny medlem
Kön
Man
Ja jag skulle vilja svara på inlägget ur manligt perspektiv. Tyvärr så måste jag säga att tabut kring anala lekar verkar vara stort, o då inte bara bland kvinnor utan även bland mina manliga kompisar så finns det rädslor.. De vet inte vad de går mist om, så mycket kan vi väl säga hälsingetösen?

Mvh Dalmasen
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
detta kan bli en intressant tråd...
en brandfackla...

jag håller med, låt alla tycka vad de vill & moralisera inte!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det här kan bli spännande... ;) håller med om att alla borde få njuta ifred av det man tycker är skönt, så länge båda tycker om det.
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
detta kan bli en intressant tråd...
en brandfackla...

jag håller med, låt alla tycka vad de vill & moralisera inte!

precis..... moralister tycker jag är det värsta som finns och än värre blir det när moralisterna dessutom ger sken av att vara sååå fritänkande och såå framtidstroende.... nja... kanske inte då!!
 

ninna

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det där med att tjejer bara har analsex för att behaga sin partner kan ju jag motbevisa direkt. Jag och min pojkvän har analsex ganska sällan. Men när jag onanerar är det väldigt vanligt att jag använder en dildo eller buttplug.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja jag skulle vilja svara på inlägget ur manligt perspektiv. Tyvärr så måste jag säga att tabut kring anala lekar verkar vara stort, o då inte bara bland kvinnor utan även bland mina manliga kompisar så finns det rädslor.. De vet inte vad de går mist om, så mycket kan vi väl säga hälsingetösen?

Mvh Dalmasen
...............................
Vet att jag uttalat mig negativt i en annan tråd men då gälde frågan att slicka analt, Men att "ta" någon analt är inget jag är främmande inför och kan tänka mig att det kan vara skönt både för män och kvinnor, även om jag själv är lite orolig över att det ska göra ont eller så och inte har provat det, lägger jag inga moraliska aspekter på det men som sagt min tunga den stannar nog kvar vid blygdläpparna även fortsättningsvis! :)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Det där med att tjejer bara har analsex för att behaga sin partner kan ju jag motbevisa direkt. Jag och min pojkvän har analsex ganska sällan. Men när jag onanerar är det väldigt vanligt att jag använder en dildo eller buttplug.

ja samma här och jag misstänker att många fler gör så - men det verkar liksom förbjudet att erkänna det.. hellre dog man typ....

o min åsikt är väl också att dom som skriker högst är dom som har mest att dölja...;)
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag har haft analsex med mina flickvänner, men det är inget man tar upp första gången man har sex, det får bara växa fram som allt annat då det gäller sex. Kåthet och lyhördhet mixat är en bra blandning.
Jag har varit med om att tjejen får orgasm i musen genom analsex (iofs har man förspelat med annat), det borde ju tyda på att orgasmen sitter mer i hjärnan än i andra organ.
 

stanli40

Medlem
Kön
Man
Analsex är härligt. Otroligt skönt. Jag har haft det oräkneliga gånger i mitt liv. Men, intresset måste vara delat. Båda måste gilla det. :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tillhör dem som tycker att det gör ont med analsex.

Men det skulle aldrig falla mig in att pådyvla andra mina egna känslor, och har väldigt svårt att förstå människor som talar om för andra att de inte kan njuta av något som de uppenbarligen njuter av.

All njutning är bra njutning;)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tillhör dem som tycker att det gör ont med analsex.

Men det skulle aldrig falla mig in att pådyvla andra mina egna känslor, och har väldigt svårt att förstå människor som talar om för andra att de inte kan njuta av något som de uppenbarligen njuter av.

All njutning är bra njutning;)


Instämmer!! :D
 
Kön
Man
Det handlar om ren politik. Läste en gång Cosmopolitan som hade en lista på "tio hetaste sexet". Om jag inte minns fel innehöll tre av dem någon form av analpulande på mannen, en av dem kallades "rida draken" tror jag - en regelrätt påsättning med strapon.
Bara en av dem hade anal stimulans för kvinnan, och det var analsex (vilket ju är befängt, varför skulle kvinnan endast gilla att bli knullad i baken - vad hände med slickad, etc). Och den ställningen var dessutom försedd med obs obs varning varning.
Det är bara könspolitik.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har provat olika sorters analsex

jag tycker att en del r mysigt...
M E N jag gör det bara med de som gillar det! jag tvingar ingen

desutom vill säga att vi säger nej till INTOLERANS & ofrivilligt tvång
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det handlar väl om två fenomen egentligen, först vårt tabu mot analsex generellt, både kvinnligt och manligt...
Finns säkert nån bra freudiansk förklaring till att vissa krampaktigt håller kvar i vaginalnormativ sexsyn. Vaginalt sex är liksom det enda rumsrena och acceptabla formen av sex. Upplever till och med att vaginalnormen gäller onani. Det tjejer och killar som gud förbjude skulle njuta av att ha en plugg eller vibrator i analen när de onanerar ses som perversa eller suspekta. Man kan ju hoppas att det är en generationsfråga och att vaginalnormen precis som alla andra normer blir upplösta med tiden...

Det andra och kanske äckligaste delen är ju omyndigförklarandet av tjejer. Sexualmoralister är ju experter på att förneka tjejers sexuella autonomi.

Whatever, leve analsex och analorgasmer! Vi är många som vill se fortsatt sexuell normupplösning och sexpositivism.... tyvärr är det många konservativa som motarbetar
 
Toppen