Har du delat några på tex erome?Blir ofta att jag både fotar och filmar. Gärna när jag sprutar. Har "bara" 156 sprutfilmer...
Inte än, gjorde konto där igår kväll men tydligen 24 timmars väntan innan man får ladda upp.Har du delat några på tex erome?
https://www.erome.com/a/EfBvya30Inte än, gjorde konto där igår kväll men tydligen 24 timmars väntan innan man får ladda upp.
Underbara klipp där...imponerande stora mängder härlig sperma!
Härliga sprut,bra tryck.
Tack så mycket!Underbara klipp där...imponerande stora mängder härlig sperma!
Jag kan bara hålla med. Så generöst att du delar med dig sv din njutning!Tack så mycket!
Ja och vad jag verkligen gillar är hur det ömsom rinner sperma ur ollonet och ömsom sprutar ut med en väldig kraft långt upp på bröstet. Imponerande var ordetUnderbara klipp där...imponerande stora mängder härlig sperma!
Tack så mycket för dom orden. Ska försöka ta mig i kragen och lägga upp mer... Har ju bara sisådär 160 sparade sprutklipp...Ja och vad jag verkligen gillar är hur det ömsom rinner sperma ur ollonet och ömsom sprutar ut med en väldig kraft långt upp på bröstet. Imponerande var ordet
Sluta spama. Ingen här är så dum att dom klickar på din länk och få en massa virus