Gillar du att använda kukbur?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har två burar i metall som är riktigt sköna att ha på.
Den första är dock lite för liten vad gäller själva ringen, men sådant får man räkna med om man som jag inte var smart nog att mäta första gången.
Sedan har jag en utskriven på 3d-skrivaren också och funderar på att testa fler sådana när jag hittar rätt typ av låsning som funkar bra
Jag har aldrig förstått vitsen med bur. Vad ska den vara bra för???
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har en ”enkel” bur hemma, men ”ägandeskapet” hann tyvärr upphöra pga flytt innan den användes.
Dock ”leker” jag inte ensam, hur lydig jag än är så kan jag vara väldigt trotsig mot mig själv :p
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller med.
Känslan av att inte kunna runka den hur man vill eller dra i den får mig bara ännu kåtare.
Sedan gillar jag den kalla känslan av metall både runt roten och pungen och känslan av kuken mot metall.

Det blir som en påtvingad återhållsamhet som bara får en kåtare - nästan vild av kåthet som efter ett långt runkmaraton utan att spruta - fast tvärtom.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag håller med.
Känslan av att inte kunna runka den hur man vill eller dra i den får mig bara ännu kåtare.
Sedan gillar jag den kalla känslan av metall både runt roten och pungen och känslan av kuken mot metall.

Det blir som en påtvingad återhållsamhet som bara får en kåtare - nästan vild av kåthet som efter ett långt runkmaraton utan att spruta - fast tvärtom.
Hur känns det då när kuken sväller och den inte får plats?
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Får hem min nya bur om några dagar.
Har alltid haft en ganska stor i metall och den är jobbig att ha på sig under kläderna.
Nu har jag beställt en liten i rosa silikon.
Den hoppas jag att jag kan ha på mig flera dagar i streck. Kommer kännas porrigt att gå med den på jobbet, när man handlar och andra spännande tillfällen.
 
Toppen