Gillar du att ta emot ansiktssprut?

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu har jag förvisso bara gjort det som ”ägd” men absolut har jag gillat det. Om det är den förnedrande känslan av att bli ”tvingad” till det eller något annat låter jag vara osagt.
Bortsett från de gånger som man experimenterade som ung så har jag annars aldrig varit ensam med en man, det har alltid varit på order av Henne (Ägarinnan)
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har, i yngre dar och definitivt inte nu för tiden :D, råkat spruta mig själv i ansiktet och det är absolut inte min grej. Kladdigt och bökigt. Så på mig själv är det mer obekvämt än upphetsande och jag skulle inte vara bekväm för fem öre med att spruta någon i ansiktet heller, hela förnedringsgrejen är mest avtändande för mig. Situationen där någon annan sprutar mig i ansiktet lär inte uppstå då jag inte går igång på män, närmaste vore en schysst transa men just ansiktssprutet känns ganska långt bort för att inte tala om att stöta på nämnda donna. :)
 

matz

Ny medlem
Det bästa som finns! Vill ta satsen i munnen, belöningen:p. Det finns ett ställe här i Norrköping dit män åker för att sola. Bra mötesplats för tillfälligt sex. En gång när jag var där var det en jäkla trafik... Sög nog av tolv -tretton stycken på en eftermiddag. Den yngsta ca femton år och den äldsta runt sjuttio med en riktig hästkuk:LOL:. Efteråt åkte jag förbi badet för att tvätta av mig, där var det tre yngre killar i duschen, de var från Norge, här på fotbollsturnering. Ni kan ju gissa vad som hände... Jag på knä och alla tre runkade och sprutade i min mun. En underbar sommardag
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Skulle kunna tänka mig det men det ska nog vara från någon jag känner, känns lite osäkert att ta det från okänd.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har, i yngre dar och definitivt inte nu för tiden :D, råkat spruta mig själv i ansiktet och det är absolut inte min grej. Kladdigt och bökigt. Så på mig själv är det mer obekvämt än upphetsande och jag skulle inte vara bekväm för fem öre med att spruta någon i ansiktet heller, hela förnedringsgrejen är mest avtändande för mig.
Jag har lite svårt att förstå din inställning av att det är en förnedring om inget tvång är för handen. Oavsett var man sprutar är det ju med mottagarens godkännnde/önskan och det kan knappast innebära en nedsättande handling. Att få kladda ner sig med egen eller andras safter är för många en sensuell njutning och din personliga inställning bör du uttrycka så att inte andra omfattas. Det är inte din sak att sätta etiketter på andra människors preferenser.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Nån som gillar att ta sprutet i mun o ansikte o e nöjda med det?
Har inte provat men jag har tagit min egen sats i munnen och har inga problem med det. Men en fantasi är att ta satser från flera stora kukar och svälja varenda droppe, gärna efter att ha blivit rejält knullad. :love:I ansiktet är inget jag tänder speciellt på.
 
Toppen