Gillar försats

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag smakar alltid! och jag älskar när man edgat och runkat länge så man får rikligt med försats så man både kan smaka och smörja in sig själv med den goda smaken.

Jag bara älskar smaken av mig själv och smakar lika gärna både på försats, kladdiga försprut och sperma.
Endera direkt från källan, men nästan hellre också över goda bakverk, i drycker eller på annat gott.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag smakar alltid på försatsen och masserar mitt kukhuvud med den, tycker att det är det bästa glidmedlet förutom fittsås.
Jag har även smakat min sperma och gillar det skarpt, speciellt när jag lyckades spruta mig själv direkt in i munnen utan ''mellanlandning''. Jag har inte smakat på någon annans ännu, men jag misstänker att det kommer att ske snart.
 

alskarsas

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan man runka utan att smaka på sin försats höll jag på att tänka. Klart att man kan, men tror nästan aldrig jag låtit bli. Smakar sex och gör en extra kåt..
Har man inte provat så är det inte farligt att testa. Tror nog det faller de flesta i smaken. Själv gillar jag att även ta sperman i munnen, men där tror jag tröskeln är högre. Själv passerade jag den för många år sedan och jag verkligen gillar sperma. Kan inte tänka mig att inte ta sprutet i munnen när jag runkar. Får vara något undantag i så fall.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Kan man runka utan att smaka på sin försats höll jag på att tänka. Klart att man kan, men tror nästan aldrig jag låtit bli. Smakar sex och gör en extra kåt..
Har man inte provat så är det inte farligt att testa. Tror nog det faller de flesta i smaken. Själv gillar jag att även ta sperman i munnen, men där tror jag tröskeln är högre. Själv passerade jag den för många år sedan och jag verkligen gillar sperma. Kan inte tänka mig att inte ta sprutet i munnen när jag runkar. Får vara något undantag i så fall.
smakar alltid på min försats
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Självklart sväljer man försatsen, har turen att få ur mej nästan allt innan jag får orgasm och fortfarande är kåt, så läckert att slicka i sej.
Ibland lägger jag försatsen på min sambos fitta och slickar i mej den, sen kysser jag henne.
Hon tycker jag är lite kinky men gillar det ändå, tror jag….
 
Toppen