Gillar ni crossdressing?

Tosse

Medlem
Kön
Man
Har varit några gånger på Ågesta i sommar.
Ena gången klädd i lack bikini, gick lite sakta vid vattnet på vänstersidan och kände att det
började styvna. Tog av allt utom bh'n och började en stilla runk. Kom en medelålders man och ställde
sig bredvid. Verkligen välutrustad herre, frågade om han fick känna på bh'n. Efter en liten stund sprutade han i ljumsken och insidan av låret på mig. En jättesats som rann efter benet på mig när jag gick ner till gräsplanen.
Mumsigt.
Nästa tillfälle gick jag i baddräkt från parkeringen. Hade dessutom en analplugg så jag kom inte speciellt långt
förrän det kom. Innan jag var nere på planen och kunde lägga mig ner så hade jag släppt en sats till.
Det blev en stor kladdig fläck som syntes lång väg.
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Har varit några gånger på Ågesta i sommar.
Ena gången klädd i lack bikini, gick lite sakta vid vattnet på vänstersidan och kände att det
började styvna. Tog av allt utom bh'n och började en stilla runk. Kom en medelålders man och ställde
sig bredvid. Verkligen välutrustad herre, frågade om han fick känna på bh'n. Efter en liten stund sprutade han i ljumsken och insidan av låret på mig. En jättesats som rann efter benet på mig när jag gick ner till gräsplanen.
Mumsigt.
Nästa tillfälle gick jag i baddräkt från parkeringen. Hade dessutom en analplugg så jag kom inte speciellt långt
förrän det kom. Innan jag var nere på planen och kunde lägga mig ner så hade jag släppt en sats till.
Det blev en stor kladdig fläck som syntes lång väg.

Jag har inte varit på Ågesta så ofta i sommar. Där har jag verkligen missat något. Blev hård medan jag läste.
 

Tosse

Medlem
Kön
Man
Har nu ledigt fram till måndag och tänkte njuta av tiden.
Drack morgonkaffet iklädd nattlinnet och målade naglarna illröda, har låtit dom växa ett
tag. Lite mascara, ögonskugga och läppstift. Blev ganska okej.
Bh och trosor i vitt, svarta strumpor med höfthållare, röd skinnkjol och röda högklackade får bli dagens
klädsel. Till kvällen får den "lilla svarta" komma på.
Har bunkrat upp med god mat, lite årgångsvin och whiskey. Tänkte inte gå utanför dörren utan ska
försöka vara kvinna 24/7. Hur nu det ska gå.
Ska prova min nya "baby doll" dress också till kvällen.
 

Tosse

Medlem
Kön
Man
En fråga till er som klätt er fullt ut, någon av er som köpt fejkbröst? Jag är väldigt nyfiken på att testa men har bara hittat på wish än. Finns någon annat ställe att köpa från?
Själv gick jag ett litet steg längre och skaffade östrogen och diverse krämer att smörja in brösten med.
Fyller nu nästan en b-kupa, men får fortfarande ha A så det inte blir för mycket luft emellan.
Det är lite gung när man går i tight top utan bh.
 

dunderobrak

Aktiv medlem
Kön
Man
Har nu ledigt fram till måndag och tänkte njuta av tiden.
Drack morgonkaffet iklädd nattlinnet och målade naglarna illröda, har låtit dom växa ett
tag. Lite mascara, ögonskugga och läppstift. Blev ganska okej.
Bh och trosor i vitt, svarta strumpor med höfthållare, röd skinnkjol och röda högklackade får bli dagens
klädsel. Till kvällen får den "lilla svarta" komma på.
Har bunkrat upp med god mat, lite årgångsvin och whiskey. Tänkte inte gå utanför dörren utan ska
försöka vara kvinna 24/7. Hur nu det ska gå.
Ska prova min nya "baby doll" dress också till kvällen.
Man blir jäkligt sugen o se lite bilder
 
Toppen