Gillar ni crossdressing?

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ofta nylonstrumpbyxor under mina vanliga kläder. Tycker nylonet är skönt mot kuk och ben. Värmer en del på vintern också. Känns lite småkinky. Min flickvän vet och smeker och runkar mig med strumpbyxorna på ibland.
Samma här, min fru runkar mig ibland när jag har stayups känns så underbart och sjukt samtidigt!
 

Tosse

Medlem
Kön
Man
Har nu varit och laddat batterierna och tinat upp på GranCanaria. Fint hotell alldeles vid Maspalomas.
Härligt att gå naken eller i bikini om dagarna. Satt lite vid hotellpoolen utan överdel och eftersom jag har lite skapliga bröst så var det en del sneglande blickar. Ute på "stan" så hade jag klänning eller kjol och det var tydligen inget anmärkningsvärt. Gjorde ett besök på salong för att vaxa benen men där kunde jag inte hålla mig utan det blev ett sprut rakt upp i taket, men hon bara flinade.
 

Killeitrosor

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag älskar att ha trosor på mig under byxorna när jag är ute. Min sambo vet inget. Jag drömmer om att träffa någon som skulle vilja se mig ta av mig kläderna framför honom och blir kåt av se mig med trosor på mig
 
Toppen