Gillar ni hår på könet? Jag brukar vax

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Hårigt ska det vara! Har aldrig rakat könshåret och kommer antagligen aldrig att göra det heller.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker det är sexigt med hår. Jag har prövat att trimma mitt eget ett par gånger, men har aldrig gillat vare sig hur det ser ut eller känns i längden.
 

malmörunk

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
rakar dagligen. gillar hålla det lent och fint på mig själv och blir ofta kåt både under tiden som jag rakar och efteråt när jag känner hur len pungen är. har dock inget emot hår på andra. kan ofta vara sexigare än renrakat.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Använder epilator under armar, magen, kuk, rumpan och benen. Gillar att vara helt slät.
Vilken epilator använder du?
Jag håller mig alltid slät och len jag också från halsen och nedåt, men då jag börjat tycka att epilatorn mer drar av hårstråna nu för tiden så är jag ibland lat och bara rakar.
Köpte också ett hot wax-kit, men det var allmänt bökigt och söligt.

Epilatorer jag har är en Braun Silk-é-pil 9, en Philips och en Panasonic, varav den första funkar bäst.
 

colorado

Aktiv medlem
Kön
Man
Vilken epilator använder du?
Jag håller mig alltid slät och len jag också från halsen och nedåt, men då jag börjat tycka att epilatorn mer drar av hårstråna nu för tiden så är jag ibland lat och bara rakar.
Köpte också ett hot wax-kit, men det var allmänt bökigt och söligt.

Epilatorer jag har är en Braun Silk-é-pil 9, en Philips och en Panasonic, varav den första funkar bäst.
Använder en Braun Silk-e-pil 9. Köpte den nyligen och är väldigt nöjd med den.
 

Nicke C

Aktiv medlem
Jag körde en laserbehandling för några år sedan så det är inte ofta man behöver raka sig nu. Bara de ljusa håren som lasern inte tog.
Så det är lent hela tiden.
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har varit helt rakad redan långt innan "alla" folk började med raka sina kukar och fittor. Vet inte varför jag gjorde det från start. Men kanske nån porrfilm som insperation
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Rakar (använd aldrig billigt skit typ Bic för då ingår blodvite) alltid pungen och penisroten slät och fin en gång per vecka. Ovanför trimmar jag ner till 2-3 mm.
Denna rutin har jag praktiserat runt 20 år.
Både som ensam eller till samman med någon känns det skönare, typ mer hudnära.

Kan tillägga att som man med skägg äger jag ett par trimmrar av hög kvalitet :)
 
Toppen