gillar ni tjejer sperma sprut?

g33k

Ny medlem
Kön
Man
finns ju en massa trådar om killar som gillar att se tjejer bli sprutade i ansiktet men vad tycker egentligen ni tjejer om detta?
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
Älskar det!
finns inget bättre än att stå på knä och suga kuk tills han sprutar i munnen och över ansiktet :p

blir otroligt kåt av att suga kuk överhuvudtaget..
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Älskar det!
finns inget bättre än att stå på knä och suga kuk tills han sprutar i munnen och över ansiktet :p

blir otroligt kåt av att suga kuk överhuvudtaget..

Håller fullständigt med!!!;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
finns ju en massa trådar om killar som gillar att se tjejer bli sprutade i ansiktet men vad tycker egentligen ni tjejer om detta?

Och på vilket sätt handlar detta film???

Undrar /Challe
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Näpp...... Bättre att besöka härligheten.... :oops:
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Inte särskilt intressant. Man känner det där att "det här har jag sett på porrfilm, det är häftigt". I munnen eller på kroppen är bättre
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Min fru älskar sperma, men bara i fittan eller pa kroppen. Ibland i munnen, men hon tycker inte om att bli sprutad i ansiktet...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Min fru älskar sperma, men bara i fittan eller pa kroppen. Ibland i munnen, men hon tycker inte om att bli sprutad i ansiktet...


Får jag välja så är det att känna de varma strålarna rakt över fittan precis när mina sköna kramper är på väg att avta... då blir det som ett totalt klimax av att känna sperman...


Att suga kuk och få sperman i munnen är också sååå uppkåtande, men inte som "avslutning" ...Dååå vill jag oftast fortsätta:p
 

T04E

Ny medlem
Kön
Man
Älskar det!
finns inget bättre än att stå på knä och suga kuk tills han sprutar i munnen och över ansiktet :p

blir otroligt kåt av att suga kuk överhuvudtaget..



önskar att min flickvän gjorde det me men det ända man får höra är gnäll om man frågar om får BJ :/
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
finns ju en massa trådar om killar som gillar att se tjejer bli sprutade i ansiktet men vad tycker egentligen ni tjejer om detta?

Och på vilket sätt handlar detta film???

Undrar /Challe


Kanske skulle jag lägga mitt inlägg under "förslag till förbättringar"???

Jag som är lite trögfattad;) fattar ju inte vad ditt inlägg betyder här - när jag läser det första gången i alla fall???

Skulle du inte kunna tillägga att - jag flyttar tråden till...???

Då skulle till och med jag begripa när jag läser flera månader senare[}:)]
 
Toppen