Gillar ni tjejer verkligen se på?

pernik

Medlem
Kön
Man
Har sökt en tjej som skulle tända på att se mig onanera och samtidigt visa sig själv för mig. En tjej jag inte känner och inte ska träffa igen. bara träffas för att visa sig för varandra... har läst i andra subjects här att tjejer verkar tända på att visa sig och att se... men jag har INTE lyckats hitta en tådan tjej på 1 år....

Hur ska man beta sig för att hitta er???
 

bull-tok

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror att flertalet tjejer som gillar att se en kille onanera endast gör det när de har en relation till killen ifråga. De är inte intresserade av att se en främling ligga och dra i den... [:0]


Lena Handén - en god vän...
 

eve

Medlem
Kön
Man
Du hittar inte oss...du upptäcker förhoppningsvis att hon gillar det när du väl har hittat henne.;)
 

pernik

Medlem
Kön
Man
Hm, verkar vara dålig dragningskraft att låta en främmande tjej se på... verkar av svaren avra mest en killgrej...
 

JompaJ

Medlem
Kön
Man
Detta har jag gjort massvis med gånger.. framförallt med tjejer jag träffat på Internet. Kan rekommenderas.. mycket upphetsande
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Som ngn nämnde tidigare: Det är nog mkt mer upphetsande att se en kille som man har en relation till runka, inte en helt främmande karl.

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 

Marre

Ny medlem
Kön
Man
Ett X till mig vill fortfarande träffas och när jag säger nej gång på gång tror han att jag ska vilja om jag "får se han runka"..jag finner det inte ett dugg upphetsande:eek:..ibland lite äcklande faktiskt..lite mystik om teknikerna måste finnas för min del..så e det.[:eek:)]

har egentligen inga förväntningar.och vill inte att någon annan ska ha det på mig.
Lika bra å va ärlig så man får tag på rätt människor.Deppad,djup men mkt humor.konektar bäst med liksinnade.killar i skåne 17-21,gärna svartrockare,piercade,tatuerade eller punkare.ha jävligt mkt humor.jag har sarkastisk/ironisk/sexistisk humor.
tycker om musik,sex,film och att bara sitta å snacka.Hör av dej:)
 

Minna

Ny medlem
Kön
Man
Att smeka sig själv till orgasm inför någon annan men veta att det inte kommer att leda till något vidare kan vara otroligt upphetsande av många anledningar. Det är en total kravlöshet och känsla av att själv styra som åtminstonde för mig gör att jag kan våga vara utmanande på ett sätt jag inte alltid kan i ett förhållande. Jag kan spela vilken roll jag vill utan att behöva förklara mig. När jag tänker efter så kan jag göra det i mitt förhållande med, men känslomässigt finns det en skillnad. Jag kan nog inte besriva vad.
En gång i London bodde jag en natt i ett stort hotell och fick ett litet ganska uselt rum mot en mörk bakgård. På andra sidan var nästa hus med en del kontor. Det lyste bara i ett fönster och jag satte mig naken i mitt fönster för att se om mannen vid skrivbordet skulle reagera. Det gjorde han efter ett långt tag. Han släkte ljuser i sitt rum och visade sig vid sitt fönster. Sedan gick han lite längre in bland skuggorna hos sig. Jag såg honom nästan inte alls men jag visste att han väntade. Mitt rum hade franska fönster så jag tog undan gardinen en aning och satte mig på golvet med ryggen lutad mot sängen och onanerade. Men innan jag kom dit - klädde jag av mig mycket långsamt och smekte mina bröst med hotellets lotion. Den tomma flaskan började jag först leka med mot mina bröstvårtor och sedan långsamt närma min våta springa. Denna långsamma lek hade jag inte kännt mig lika tillfredställd med inför min partner. Jag tror att jag efter ett tag skulle börja känna att han skulle vilja ha mer action/variation eller att jag skulle ge även honom något. Så - att onanera inför andra med total kravlöshet, total kontroll och utan att behöva träffas kan vara otroligt härligt. Jag tror jag höll på i tre kvart. Efter min orgasm kröp jag på alla fyra närmre fönstret. Mannen i kontoret tog ett steg framåt och drog långsamt med ett finger neråt över fönstret. Han log och jag log tillbaka.

Minna
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja har aldrig varit så speciellt intresserad av att se killar runka i cam, aldrig heller att själv onanera o visa upp sig i cam. Som nån annan sa blir det inte betydelsefullt förärn man har någon form av relation till personer eller har träffat honom i verkligheten. Annars är det bara som att se på vilken tråkig amatörporrfilm som helst ju.
 

pudding

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan bli otroligt kåt av att se en man runka.... Så dåblir det ju somså att man är liksom är tvungen att smeka sig själv.... Sedan håller jag nog med bull-tok högre upp att omman känner personen kan det bli riktigt häftigt.... Jag brukar avsluta en kärlekstund med att få en härlig varm sats på uyvalt ställe på kroppen....
PUSS
 

kaka

Ny medlem
Kön
Man
ojoj, jag sov över hos ett par häromdagen, vi var lite fulla o de hade brakat. tjejen däckade och jag gick in till killen. det dröjde inte länge förrän vi satte igang. han runkade o jag tittade pa, jag hetsade upp honom genom att onanera under tiden, han kom och jag kom. det var härligt att se honom spruta o veta att tjejen lag i rummet bredvid.
 

hornybi

Ny medlem
Kön
Man
jag kan bara svara för mej och jag blir hel kåt av att se killar runka på cam, har några såna kompisar o jag ser va de gör o himmel vikka orgasmer jag får, men tyvärr kan de ej se mej
 

pernik

Medlem
Kön
Man
Hm, men jag menar inte i cam, utan live på riktigt liksom... har löetat en tjej som vågar och vill länge nu, men ger snart upp...
 
Toppen