Glada filmer

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Gillar ni med att smeka er till sköna filmer. Tittade för ett tag sedan på ifeelmyself.com och det gjorde mig verkligen tänd. Tänkte att det var jag själv som låg där och fick visa upp mig för andra.

Det svåra är bara att hitta denna typ av enligt mitt tycke skön sex dvs. där båda njuter och är ofejkade....

Lisa
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tycker att det är mycket skönt att smeka mig medan jag tittar på filmer. Jag håller med om att det ska vara riktig och att båda ska visa att de tycker att det är skönt. Kommersiell por är inte riktig min grej. Det finns en del "homemade" filmer att ladda ner med t ex bittorrent, men det finns en del fejket där också, men då och då verkar det vara "på riktig".

Och så finns det t ex http://www.nasty-dreamz.com/ där folk visar upp sig på webcam. Då och då händer det riktigt trevliga saker där :)
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
jag har en del klipp...runt 40 stycken..ifrån ifeelmyself... gillar oxå det starkt...för det e äkta känsla och njutning..
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Oj, vilken härligt sajt det var: ifeelmyself. Kände inte till den, men vad kåt man blir av att tittabara på preview filmarna.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Gillar ni med att smeka er till sköna filmer. Tittade för ett tag sedan på ifeelmyself.com och det gjorde mig verkligen tänd. Tänkte att det var jag själv som låg där och fick visa upp mig för andra.

Det svåra är bara att hitta denna typ av enligt mitt tycke skön sex dvs. där båda njuter och är ofejkade....

Lisa


Nu börjar du bli lite för mycket Lisa 26!!!


Jag gillar att smeka mig själv till sköna filmer, och jag vet att du har sköna länkar till sköna filmer i andra trådar...

Kan du inte bara inse att du tänder på en viss typ av sex och andra kanske tänder på något annat???
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Förlåt - min reaktion handlade egentligen om att din tråd platsade under "filmer" ...
 

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
Jag var inne på en sida för ett tag sedan där man fick se överkroppen på personer som smekte sig själva. Kommer tyvärr inte ihåg vad sidan heter. Någon annan vet förhoppningsvis.
 
Toppen