Glasanalleksak

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Min leksak trycker så enormt mot min prostata så det rinner försats något enormt :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tycker i regel glas är lite hårt, men kan även det vara skönt.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Gummi skönare än glas, sedan lite nojig . Glas är glas, kan gå sönder , inte trevligt om de brister bak
Glas är glas känns inte helt safe. Tittar man på videon "Bottle Fucking Gone Wrong" på Heavy-R så inser man allvaret. En man onanerar analt med glasburk. Burken brister. Konsekvenserna är ödesdigra. VARNING VARNING. Videon innehåller en mycket obehaglig scen. Jag avråder tittande om ni är det minsta känslig.
Använd säkra sexleksaker för anal njutning
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Näe glas är för hårt. Inget går upp mot riktig kuk. Det är liksom både mjuk och hård samtidigt. När ollonet trycks mot analen, pressas blodet bort och det krymper. Därefter glider det in och så fort det är förbi ringmuskeln sväller det igen. Det känns så jävla härligt.

Men har man bara konstgjort att tillgå är jelly eller mjukt silicon att föredra. Kan också varmt rekommendera dubbel silicon-dong. Är man två killar som är nyfikna på analsex, men inte vill ta steget och knulla varandra kan man ligga pung mot pung och ha en dong mellan sig medan man runkar. Man känner varje rörelse den andra gör och man kan dubbelrunka varandra. Eller dubbelknulla en fleshlight.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Glas är glas känns inte helt safe. Tittar man på videon "Bottle Fucking Gone Wrong" på Heavy-R så inser man allvaret. En man onanerar analt med glasburk. Burken brister. Konsekvenserna är ödesdigra. VARNING VARNING. Videon innehåller en mycket obehaglig scen. Jag avråder tittande om ni är det minsta känslig.
Använd säkra sexleksaker för anal njutning

Tror det inte är någon fara om man köper glasleksaker som är menad för ändamålet (hehe). Dock så ska du nog passa dig för att använda flaskor och liknande, lika mycket som du inte bör använda grönsaker om du inte stoppar dem i kondomer. Min fru jobbar på röntgen och hon har sagt (utan att röja sekretess) att bara under det här första året har hon sett mer än hon borde.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror det inte är någon fara om man köper glasleksaker som är menad för ändamålet (hehe). Dock så ska du nog passa dig för att använda flaskor och liknande, lika mycket som du inte bör använda grönsaker om du inte stoppar dem i kondomer. Min fru jobbar på röntgen och hon har sagt (utan att röja sekretess) att bara under det här första året har hon sett mer än hon borde.
Med andra ord är det inte så ovanligt att män vill ha anal stimulans. Rätt grejer rätt använt är nog bäst.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Med andra ord är det inte så ovanligt att män vill ha anal stimulans. Rätt grejer rätt använt är nog bäst.

Nope, hon säger det är ett fall varje vecka när något har fastnat. De har till och med fått instruktioner att säga till patienter att köpa riktigt leksaker istället för att experimentera själv. Även förklara varför analleksaker ska ha en bred botten, så de inte ”sugs” in. Små dildos och diverse avbrutna grönsaker är vanligast....
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Nope, hon säger det är ett fall varje vecka när något har fastnat. De har till och med fått instruktioner att säga till patienter att köpa riktigt leksaker istället för att experimentera själv. Även förklara varför analleksaker ska ha en bred botten, så de inte ”sugs” in. Små dildos och diverse avbrutna grönsaker är vanligast....
Ja förhoppningsvis lär man sig av sina misstag. Eller har de återkommande patienter?
 
Toppen