Glidmedel

Skutt

Medlem
Kön
Man
Varför har ingen talat om för mig att det är så skönt att runka med glidmedel? Efter att jag testade det för några veckor sen har en helt ny värld öppnat upp sig. Jag tror jag är fast! :D
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Varför har ingen talat om för mig att det är så skönt att runka med glidmedel? Efter att jag testade det för några veckor sen har en helt ny värld öppnat upp sig. Jag tror jag är fast! :D
---------------
Har inte testat men tar ditt inlägg som ett gott råd och ska testa så fort jag kan!
Tack för tippset!

/TG
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tycker att glidmedel funkar bäst när jag runkar med leksaker.... Olja är bättre när jag runkar med bara handen..

/ I
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
visst är det dunder för känslan att runka kuken när den är hal av glidmedel, särskilt när hela "packetet är är nyrakat. Man gillar ju kladdig sex:p
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
:p
Glidmedel eller olja gör att man slipper skavsår, så man kan fortsätta med sin hobby nästa dag, och nästa...
Speciellt när man gillar att hålla på länge.:oops:
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Själv kör jag alltid med glidmedel (silikon olja baserat som inte torkar ut så fort) därför att jag gillar att massera mitt ollon medan jag håller förhuden tillbaka dragen. Ollonets hud är mycket känslig och det skulle lätt bli skavsår på det ifall jag inte skulle använda glidmedel. Rekommenderar varmt ;)
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Glidmedel är helt klart en njutningsförhöjare när man runkar. Gillar man att kladda är det extra härligt. Rekommenderas till alla storrunkare o sexnjutare...:p
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Glidmedel är helt klart en njutningsförhöjare när man runkar. Gillar man att kladda är det extra härligt. Rekommenderas till alla storrunkare o sexnjutare...:p
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Mm, det förhöjer känsligheten. Använder liquid silk. Älskar att sluta handen runtom ollonet och sen bara mjukt massera samtidigt som man för på mer och mer glidmedel. Blir vädligt smetigt och skönt när glidet blandar sig med försats :) Sen lägger man två fingrar som för massera bakom pungen samtidigt... Damn, nu blev jag kåt
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Bumpar lite.

Vilket glidmedel använder ni?

Jag har hittat ett som är menar för onani. Stroke 29. Riktigt bra, blir som glidigare och glidigare när värme alstras. Kan hålla på rätt länge innan jag sprutar och nästan ligga på gränsen hela tiden.
 
Toppen