Glory hole

handtralla

Medlem
Kön
Man
Nej har inte testat men skulle bra gärna vilja någongång. Har ingen aning om det finns något sådant ställe här på västkusten.
Föresten så skrev jag en sådan här tråd för ett tag sedan och då blev det ett väldigt tjatande om att det kanske kunde vara en kille som stod på andra sidan och sög, men jag förmodar att du tänkte att det skulle vara en tjej;)

Keep on going!!
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Kanske sant, men jag är mer rädd för att det skall vara något ANNAT än en varmmun på andra sidan planket...*the horror*
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Originally posted by shadow

Kanske sant, men jag är mer rädd för att det skall vara något ANNAT än en varmmun på andra sidan planket...*the horror*

Som en kall och vass kniv, kanske? :eek:

Exakt...ingen trevlig tanke:eek:Kanske är det lite av det här med rädslan att sticka in "handen" i ett hål som man inte vet vad som är på andra sidan...ännu värre att sticka in kuken antar jag
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Ja, jag tycker inte det låter så hälsosamt!
Tänk om någon är ute efter att göra en illa och inte göra det skönt för en!
 
G

Guest

Gäst
hmm undrar egentligen hur det skulle va av att få kuken avsugen i ett glory hole?

Hmm som nån sa här..typ det man inte vet har man inget ont av..

Bara den personen suger bra så HAHA....
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
Glory Hole är ju faktist avtänkt för "bögar" då det bara e dom som träffas anonymt för att ha sex på offentliga toaletter.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det finns ju Glory Hole för hetero också. Tanken är lite lockande, men samtidigt inte. Jag vill nog kunna ta på den som suger mig och kanske också se henne efteråt om inte annat.

Och fast jag fantiserar om att älska med en tjej jag inte kan se vill jag ju samtidigt att hon skall vara fräsch (=frisk/renlig) och den kollen har man aldrig vid ett Glory Hole.
 
G

Guest

Gäst
Då får man använda kondom :)

Är det nån som vet nåt ställe med hetro glory holes?
 
G

Guest

Gäst
Jag har provat ett glory hole. Det fanns på en vild svensexa jag var på, och efter några glas var man ju inte sen att prova. :) Jag stack in min slaka kuk och kände en hand ta tag i den och sakta runka upp den. En hand till lekte med kulpåsen. När kuken sen stog kände jag hur en kondom rullades på, och sen läppar slutas och sluka kuken, djupt långsamt och skönt.. Bland dom bästa avsugningar jag fått faktiskt. Om det var en tjej eller kille bakom vet jag inte, men personen sög bra iaf..

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Hörde en horribel grej av en lumparpolare som hade varit på semester i Thailand eller nån annanstans i sydostasien... De hade varit fem killar som gått in på nån restaurang som även var nån "snällare" form av bordell. När de hade satt sig vid bordet hade de beställt in en "Mix" och in kommer 4 tjejer och en kille som kröp in under bordet... Sen fick de en avsugning alla fem, men ingen visste vem som hade fått killen.... Hade nog inte pallat med det där själv, hade fått GRYM ångest! :D
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Gloryhole skulle vara spännande, har aldrig provat. Vad härligt att stoppa in den slak och känna hur den sugs upp. Tror inte jag skulle palla så länge när en okänd kvinna skulle behandla mig.
 
G

Guest

Gäst
Eftersom man inte vet vem som finns bakom kan man ju alltid fantisera om vad man vill, sen spelar det ju ingen större roll, bara det är skönt. :)
Tänk på den här tjejen bara..
http://www.sexabulous.com/galleries/ddf ... /1bd23.htm

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
fan de e ju nöjet att se vem man har lattjolabans med...
kan sträcka mig till ögonbindel med nån man känner å litar på...

FordFairlane, det var bortkastat bruden e ju lääääcker... då vill man se henne
känna på hennes behag..






Smisk! känslan som sitter i
 
Toppen