Gloryhole, någon som provat?

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Club Deluxe. Var lite folk i kväll 18/4.. Men träffade en ung snygg kille som ville testa olika saker på mig. Jag är daddy 70+. Sa att han fick göra vad han ville med mig. Vad skönt det blev. Knullade mig både med kuk och fingrar. Slickade mitt anus och körde tungan ut och in. Sög min kuk och svalde min sperma medans han fingerknullade mig med 2-3 fingrar. Så trots lite folk fick jag en lyckad kväll.
Hade gärna bytt med dig;)

Lasseug

Ny medlem
Kön
Man
Sitta i ett gloryhole är en dröm för mig, har tyvärr inte vågat än. Men i augusti kommer jag bo några veckor på Kungsholmen pga renovering hemma och då kommer jag besöka Manhattan och prova.
Vad ska man tänka på, jag kommer alltså vara den som suger?

Castor70

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Sitta i ett gloryhole är en dröm för mig, har tyvärr inte vågat än. Men i augusti kommer jag bo några veckor på Kungsholmen pga renovering hemma och då kommer jag besöka Manhattan och prova.
Vad ska man tänka på, jag kommer alltså vara den som suger?
Känns ju onekligen som något som jag också skulle vilja testa, men då skulle jag (på något sätt) vilja veta säkert att den som trycker in sin kuk in min mun/hals är fullt frisk.

TotteBus

Medlem
Kön
Man
Är väldigt nyfiken på att få suga en kuk genom gloryhole, hört talas om toalett vid Snäppens parkering i Halmstad men undrar om den finns kvar.

jacafo

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns ett par ställen i Göteborg. Är stamkund. Är skönt att bli avsugen då och då. Se mina tidigare inlägg.

jacafo

Aktiv medlem
Kön
Man
Har länge varit nyfiken på gh. Både att vara den som sticker kuken i hålet och även att vara på andra sidan väggen och suga. Känns som om det inte är så vanligt med gh. i Sverige som i andra länder. Nån som har provat?
Gör nästan varje vecka på Porrbio/Gbg

Toppen