Gloryhole

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Sitter och tittar på en skön filmsnutt med Jenna Haze där hon hanterer några hårda kukar som girigt kikar fram ur "gloryholes".

Är det någon som har erfarenhet av gloryholes? Finns det något ställe i Stockholm? Hur ofta är det en kvinna som knådar kukarna? (Kanske inte spelar så stor roll när man är hård och kåt :D)
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns på varenda porrbio i stan. Ungefär 0,00000000001% av gångerna är det en kvinna på andra sidan hålet. I alla fall enligt min glädjekalkyl.

Och om någon nu skulle börja med: "Men jag har bla bla bla", dream on. I bästa fall var det en smutsig transvestit.

Vill du ha en tjej på andra sidan hålet så bör du ta med en egen.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Finns på varenda porrbio i stan. Ungefär 0,00000000001% av gångerna är det en kvinna på andra sidan hålet. I alla fall enligt min glädjekalkyl.

Och om någon nu skulle börja med: "Men jag har bla bla bla", dream on. I bästa fall var det en smutsig transvestit.

Vill du ha en tjej på andra sidan hålet så bör du ta med en egen.

:D:D Säkerligen är det en glädjekalkyl!

Men är det någon som har varit på någon sida av ett gloryhole?
 

strumpbyxor

Medlem
Kön
Man
Mmmm, tycker mycket om att suga i ett glory hole. Finns som sagt på de flesta P-biosar i stan. Mycket upphetsande att stå på knä med en anonym totalt främmande kuk i mun.
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmmm, tycker mycket om att suga i ett glory hole. Finns som sagt på de flesta P-biosar i stan. Mycket upphetsande att stå på knä med en anonym totalt främmande kuk i mun.

Man skulle ju kunna vara orolig för sexuellt överförda sjukdomar. Men man är väl bara tråkig...
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Ni är för passimistiska! Mina odds är betydligt bättre. I storleksordningen 5%

Träffade ett par på Martinshop i Göteborg i lördags (6/12) kväll. Hon sög och runkade sin man i båset bredvid.

Jag hade runkat ca. en timme när jag hörde högklackat komma in i bion. Dröjde mig kvar i båset fast jag hade klätt mig och var på väg att gå. Ner med byxorna igen och vänta med spänning, tålamodet betalade sig. De kom in i båset bredvid, stängde visserligen luckan men inte helt, jag fick kika lite och mötte damens gillande blick. Dom gick snart, men jag satt kvar och runkade i ny upphetsning. Öppnade luckan helt för att visa att jag ville se på om dom kom tillbaka. Det lönar sig att vänta! Efter en stund var dom tillbaka nu gick inte luckan igen. Jag fick se på medan jag runkade. Vi pratade också; hon runkade och slickade även lite på mig. Jag var tvungen att dra mig undan eftersom det höll på att gå för mig i upphetsningen av denna oväntade upplevelse. Skulle inte ha något emot att träffas igen!
 
Toppen