Gränser

MIMI

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Vissa är rädda för tex. Smärta. Men om man inte testar så vet man ju inte om man gillar det eller ej? Det viktiga är att man kommunicerar med sin partner och gemensamt "töjer" på sina gränser:) min egna gräns- förnedrings sex gillas ej
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut tänja gränser tillsammans med rätt sällskap, någon att hålla i hand i den mörka, lite läskiga men ändå väldigt spännande skogen :p

Och på tal om smärta, tänker fortfarande första gången vassa naglar drog längs min rygg, flämtade till överraskat men vilken njutning, provocerade och kallade henne för 'lite mesig'. Nästan så jag ångrade det nästa dag efter att ha tittat i spegeln, men bara nästan.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Klösmärken på skinkorna är ett bra betyg och att det gjorde ont var skit det samma, men fnissandet i duschen på jobbet var trots allt en fin upplevelse det också.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min frus gränser går långt innan mina...
Hennes kommentar när jag föreslår saker brukar hon svara "Där går min gräns..."
Min gräns går väl någonstans när det inte är kul längre, äckligt eller smärtsamt på ett ont sätt.

jag är öppen för det mesta annars
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Gränser går hela tiden att tänja på. För några år sedan kunde jag aldrig tänka mig att leka analt, ännu mindre låta frugan använda en dildo i min röv. Idag har jag inget problem med det.

Dock tror jag min gräns definitivt går vid kladd med bajs och liknande.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Gränser går hela tiden att tänja på. För några år sedan kunde jag aldrig tänka mig att leka analt, ännu mindre låta frugan använda en dildo i min röv. Idag har jag inget problem med det.

Dock tror jag min gräns definitivt går vid kladd med bajs och liknande.

Bajs är så långt över min gräns
 

MIMI

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Gränser går hela tiden att tänja på. För några år sedan kunde jag aldrig tänka mig att leka analt, ännu mindre låta frugan använda en dildo i min röv. Idag har jag inget problem med det.

Dock tror jag min gräns definitivt går vid kladd med bajs och liknande.
Observerade att du skriver- Dock tror jag min gräns.... Så då har du inte uteslutit det helt??
För jag tror att gränser går att flytta på..kanske med hjälp av mutor.
Tex.Skulle jag bli erbjuden 1 miljon,skulle jag då bajsa på en killes bröst? Japp haha det fixar jag nog( eller vad säger du DocH?)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Observerade att du skriver- Dock tror jag min gräns.... Så då har du inte uteslutit det helt??
För jag tror att gränser går att flytta på..kanske med hjälp av mutor.
Tex.Skulle jag bli erbjuden 1 miljon,skulle jag då bajsa på en killes bröst? Japp haha det fixar jag nog( eller vad säger du DocH?)

Let me rephrase myself. Min gräns GÅR...;)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Observerade att du skriver- Dock tror jag min gräns.... Så då har du inte uteslutit det helt??
För jag tror att gränser går att flytta på..kanske med hjälp av mutor.
Tex.Skulle jag bli erbjuden 1 miljon,skulle jag då bajsa på en killes bröst? Japp haha det fixar jag nog( eller vad säger du DocH?)

Det är bara lite prisförhandlande som kvarstår alltså ;)

Kommer att tänka på den gamla vitsen om en herre som konverserar sin bordsdam på en middag;
"Skulle frun kunna tänka sig att idka samlag med mig för en milion kronor?"
"Oh, ja, det skulle jag" fnittrade damen i fråga
"Skulle frun kunna tänka sig att göra det samma för femtio kronor"? fortsätter herren
"Nä, vet han vad!" Säger damen med emfas. "Vad tror han att jag är för kvinna egentligen?"
"Det har vi redan konstaterat" säger mannen lugnt. "Nu förhandlar vi bara om priset"

För att hålla mig till ämnet då; jag har några B:n som definitivt är gränser: bajs, boys och barn. Dessutom djur.

Min miljon fixar jag ändå :D
 

MIMI

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Det är bara lite prisförhandlande som kvarstår alltså ;)

Kommer att tänka på den gamla vitsen om en herre som konverserar sin bordsdam på en middag;
"Skulle frun kunna tänka sig att idka samlag med mig för en milion kronor?"
"Oh, ja, det skulle jag" fnittrade damen i fråga
"Skulle frun kunna tänka sig att göra det samma för femtio kronor"? fortsätter herren
"Nä, vet han vad!" Säger damen med emfas. "Vad tror han att jag är för kvinna egentligen?"
"Det har vi redan konstaterat" säger mannen lugnt. "Nu förhandlar vi bara om priset"

För att hålla mig till ämnet då; jag har några B:n som definitivt är gränser: bajs, boys och barn. Dessutom djur.

Min miljon fixar jag ändå :D
Skrattar gott...nu känner jag mig billig:p
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Min killes gräns ligger milsvidder före min egen gräns, tyvärr....:( Jag trodde min gräns var ganska kort ställd förr, men har nu insett att den är ganska så töjbar. Det handlar om rätt partner och rätt tillfälle, och att det är ett givande och tagande. Typ, slickar du mig runt analen så slickar jag dig runt analen.... Jag har länge trott att min gräns gick vid bdsm, men insett att lite bondage faktiskt kittlar mig och vill gärna testa lite försiktigt någon gång. Däremot ligger gränsen definitivt vid wet, bajs, barn, män som knullar män och djur. Kan ha glömt något annat extremt......
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min killes gräns ligger milsvidder före min egen gräns, tyvärr....:( Jag trodde min gräns var ganska kort ställd förr, men har nu insett att den är ganska så töjbar. Det handlar om rätt partner och rätt tillfälle, och att det är ett givande och tagande. Typ, slickar du mig runt analen så slickar jag dig runt analen.... Jag har länge trott att min gräns gick vid bdsm, men insett att lite bondage faktiskt kittlar mig och vill gärna testa lite försiktigt någon gång. Däremot ligger gränsen definitivt vid wet, bajs, barn, män som knullar män och djur. Kan ha glömt något annat extremt......
Lite Bondage ställer väl de flesta upp på?
Jag har aldrig mött något motstånd...
Men man gör inget mot oskyldiga som barn och djur
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Min killes gräns ligger milsvidder före min egen gräns, tyvärr....:( Jag trodde min gräns var ganska kort ställd förr, men har nu insett att den är ganska så töjbar. Det handlar om rätt partner och rätt tillfälle, och att det är ett givande och tagande. Typ, slickar du mig runt analen så slickar jag dig runt analen.... Jag har länge trott att min gräns gick vid bdsm, men insett att lite bondage faktiskt kittlar mig och vill gärna testa lite försiktigt någon gång. Däremot ligger gränsen definitivt vid wet, bajs, barn, män som knullar män och djur. Kan ha glömt något annat extremt......
Tjejer som knullar tjejer...?
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Det är bara lite prisförhandlande som kvarstår alltså ;)

Kommer att tänka på den gamla vitsen om en herre som konverserar sin bordsdam på en middag;
"Skulle frun kunna tänka sig att idka samlag med mig för en milion kronor?"
"Oh, ja, det skulle jag" fnittrade damen i fråga
"Skulle frun kunna tänka sig att göra det samma för femtio kronor"? fortsätter herren
"Nä, vet han vad!" Säger damen med emfas. "Vad tror han att jag är för kvinna egentligen?"
"Det har vi redan konstaterat" säger mannen lugnt. "Nu förhandlar vi bara om priset"

För att hålla mig till ämnet då; jag har några B:n som definitivt är gränser: bajs, boys och barn. Dessutom djur.

Min miljon fixar jag ändå :D


Allt, eller åtminstone det allra mesta, har väl ett pris - dock inte alltid i kronor (eller motsvarande). Så länge värdet matchar det man ger i utbyta, så får väl alla vara glada och nöjda - eller låta bli.
 
Toppen