Gråter ni?

söttös

Ny medlem
Kön
Man
En fråga till er tjejer: Har det någonsin hänt er att ni fått gråta efter en underbar orgasm? Och har det hänt er killar att en tjej gråtit i sängen? Det kan hända mig faktiskt att jag måste gråta, kan inte förklara varför, det händer för det mesta när känslorna är alltför starka och när sexet varit extremt bra. När orgasmen känns både i klittan och i G-punkten. Då är jag så överväldigad och lycklig att tårarna rinner. Det hela sker mycket spontant, jag vet aldrig i förväg om och när det händer. I alla fall så är det INTE negativt, det är lyckotårar.
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag vet vad du menar. Har gråtit själv några gånger. Olika orsak. Lycka, smärta, stark känsla.
 

svenotto

Medlem
Kön
Man
Hände mig en gång när jag var ca:20-21 år.
Min granne hade fest och jag träffade en mysig tjej, det slutade hemma hos mig.
Vi älskade och hade en underbar stund, och efteråt började hon gråta.
Blev rädd att jag sårat henne, men hon förklarade att det var känslorna som
tog överhanden. Älskade åter senare på natten.
Natten slutade lyckligt, blev tyvärr bara en engångsgrej.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jodå, det har hänt några ggr, speciellt när det har varit rörigt i känslolivet mellan mig & min karl. samt när vi varit ifrån varann & längtat massor efter varann. Men som sagt, det har varit glädjetårar.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
det har aldrig hänt mig.... men däremot har jag börjat fnittra, nästan utan kontroll, det liksom bara "bubblar upp" från ens innersta....
När orgasmen varit sådär underbart befriande...förlösande....

*hihi*
 

sunezump

Medlem
Kön
Man
jag har råkat ut för att i ett tidigare förhållande att tjejen började storböla efter en riktigt häftig och omtumlande orgasm. jag blev helt förskräckt och rädd att något harde hänt men i efterhand var det ganska härligt att få vara med att framkalla sådana starka känslor..
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:oops: Oja...det handlar ju om starka känslor..men som för ovanstående- enbart lyckotårar!!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Här har jag uppenbarligen gått miste om något:unsure:

Jag har varken skrattat eller gråtit efter en orgasm.

Har ni varit ihop väldigt länge md samma partner, ni som upplevt det eller:sleep:
 
G

gauss[tröttnat]

Gäst
Jo, det har hänt två eller tre gånger att en tjej börjat gråta efter orgasmen. Har känts otroligt intimt och nära.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Här har jag uppenbarligen gått miste om något:unsure:

Jag har varken skrattat eller gråtit efter en orgasm.

Har ni varit ihop väldigt länge md samma partner, ni som upplevt det eller:sleep:
------

näää.... men jag minns jättetydligt första gången jag fick orgasm med en kille bara genom "vanlig sex"
fnittrade av lycka för jag trodde aldrig jag skulle få uppleva det.
det var otroligt härligt men lite pinsamt såklart att jag började skratta...
stackaren
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Här har jag uppenbarligen gått miste om något:unsure:

Jag har varken skrattat eller gråtit efter en orgasm.

Har ni varit ihop väldigt länge md samma partner, ni som upplevt det eller:sleep:


Vi har skrattat av lycka tillsammans för att vi har haft så kul...:D
 
G

Guest

Gäst
Jag har aldrig gråtit av lycka under eller efter sex...

Har däremot gråtit av andra orsaker... Då man egentligen inte borde haft sex, då sexet har förlöst andra känslor...
 

söttös

Ny medlem
Kön
Man
Här har jag uppenbarligen gått miste om något:unsure:

Jag har varken skrattat eller gråtit efter en orgasm.

Har ni varit ihop väldigt länge md samma partner, ni som upplevt det eller:sleep:

I mitt fall är det så, ja. Jag har varit ihop med min kille i över 8 år nu. Det där med gråtandet har inte bara med orgasmen att göra utan också med den känslan av att explodera av kärlek till honom.
 

söttös

Ny medlem
Kön
Man
det har aldrig hänt mig.... men däremot har jag börjat fnittra, nästan utan kontroll, det liksom bara "bubblar upp" från ens innersta....
När orgasmen varit sådär underbart befriande...förlösande....

*hihi*

Ja, fnittrat har jag också gjort. Det är också härligt!!!
 

greven66

Medlem
Kön
Man
Har "fått" såna reaktioner då å då....känslobubbel kan tydligen komma från flera håll.....*LER*... blir lite avis att det kan bli så maxat.....för er tjejer*blink*;)
 
V

voodoodoll

Gäst
att jag börjar fnittra brukar väl hända, men för det mesta så brukar jag bli förbaskat aggresiv :p
 

myseli

Medlem
Kön
Man
att jag börjar fnittra brukar väl hända, men för det mesta så brukar jag bli förbaskat aggresiv :p

Är det sant? Vad skumt, det är väl bra mycket vanligare att orgasmer gör människor avslappnade. Blir du våldsam eller bara ilsen?
 

söttös

Ny medlem
Kön
Man
Jag somnade en gång faktiskt. Min kille hade smekt mig med fingrarna och efter orgsmen var jag så avslappnad att jag somnade mer eller mindre direkt. Jag vaknade ett par minuter efteråt och märkte att han fortfarande hade ett finger i fittan. Vi skrattade en hel del sen... :)
 
Toppen