Gråter ni?

Choko

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det har hänt mj två tre gånger under senste månaderna, dels för att d e så sällan jag träffa min kille dels för att det vart underbart sex och för att jag inte vet var mina känslor ligger just nu... Spökar lite så att säga
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Ja, det hände mig i mitt senaste längre förhållande. Vi träffades via nätet. Inför den första dejten hade vi pratat mycket i telefon (dock under kort tid, mindre än en vecka), inte minst om sex. Så när vi väl träffades första gången, hemma hos henne, tog det inte fem minuter förrän vi var i hennes sovrum utan kläder.

Vi tyckte nog båda att det var väldigt bra sex, redan första gången. Det gick för henne flera gånger, både när jag skickade och fingrade henne och via samlag. När vi till slut pustade ut och låg och höll om varandra (jag tror hon hade fått tre eller fyra orgasmer då) så började hon plötsligt gråta. Jag fattade ingenting. Frågade om vi hade gått för fort fram, gjort något som hon egentligen inte ville. MEn hon sade bara att hon nu insåg att hon aldrig någonsin haft riktigt bra sex i hela sitt liv. Jag vet inte än idag vad jag ska tro om det där.
 

lilla_smultronet

Ny medlem
Kön
Kvinna
En fråga till er tjejer: Har det någonsin hänt er att ni fått gråta efter en underbar orgasm? Och har det hänt er killar att en tjej gråtit i sängen? Det kan hända mig faktiskt att jag måste gråta, kan inte förklara varför, det händer för det mesta när känslorna är alltför starka och när sexet varit extremt bra. När orgasmen känns både i klittan och i G-punkten. Då är jag så överväldigad och lycklig att tårarna rinner. Det hela sker mycket spontant, jag vet aldrig i förväg om och när det händer. I alla fall så är det INTE negativt, det är lyckotårar.


Det händer lite då och då faktiskt, typ några gånger om året. Och som sagt, man vet aldrig om det i förväg.
 

lilla_smultronet

Ny medlem
Kön
Kvinna
En fråga till er tjejer: Har det någonsin hänt er att ni fått gråta efter en underbar orgasm? Och har det hänt er killar att en tjej gråtit i sängen? Det kan hända mig faktiskt att jag måste gråta, kan inte förklara varför, det händer för det mesta när känslorna är alltför starka och när sexet varit extremt bra. När orgasmen känns både i klittan och i G-punkten. Då är jag så överväldigad och lycklig att tårarna rinner. Det hela sker mycket spontant, jag vet aldrig i förväg om och när det händer. I alla fall så är det INTE negativt, det är lyckotårar.


Det händer lite då och då faktiskt, typ några gånger om året. Och som sagt, man vet aldrig om det i förväg.

...men det händer väldigt ofta att jag snyftar av njutning och glädje efter en speciellt underbar orgasm. Så har det alltid varit. :)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Det har hänt mig två gånger med min sambo. Varit nära mååånga fler gånger än så. Och fan vad härligt det är! Det är verkligen som om allting bara släpper och kommer upp till ytan! Alla känslor, njutningen, hans blickar som borrar sig in i mina ögon medan vi kommer tillsammans (ja vi gör alltid det :D), fan hade det gått att sälja den känslan hade jag varit rikare än Gates idag!

Jag har såklart förklarat för sambon hur det ligger till, att det är p.g.a. att han gör det så jävla skönt för mig och yada yada som jag blir sådär. Han uppskattar det och tar det som en fet komplimang (damn right!) :D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Inte gråta men ett ex till mig blev alltid extremt tårögd när hon fick orgasm... Det räckte inte med vaginalorgasm utan det hände bara när hon fick klitorisstimulans.... det var lite sött :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Det händer inte ofta, men ibland. Känner väl som ni andra att det händer nr man fått en sån där stark frigörande orgasm. Då kan man liksom inte kontrollera sig och alla känslor som bubblar under ytan kommer fram. Jag har fått både glädjetårar, och sorgsna tårar, men det beror som sagt inte på partnern eller sexet utan på en massa känslor som jag bär på men som inte får komma fram i vanliga fall.
 
Toppen