Grannen i fullmundering

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Tänkte berätta när jag smygtittade på granntjejen ( en riktig metallbrud )som onanerade, hon har ofta på sig tajta blåjeans med svarta nitbälten hängande på höfterna och dito nitarmband,jag såg henne en eftermiddag när hon klädde av sig i sitt sovrum, alla kläderna åkte av utom den svarta Bh:n ,hon tog sedan på sig ett nitbälte med glänsade nitar i flera rader& dito nitarmband & halsband,sedan gick hon till byrån och tog fram sin stora svarta dildo ur lådan , gick till sängen lade sig ner och började smeka sig själv över hela kroppen och fittan med händerna startade sedan dildon ,förde den i cirklar över musen ,tryckte sedan in den centimeter efter centimeter ,ögonen började rulla och hon ryckte i spasmer , gud villken härlig syn för en som flucktar , tyvärr fick hon syn på mig ,drog ned perisennerna och var sedan utom synhåll för mig, mötte henne senare i veckan ute på gatan, hon hälsade men rodnade ganska mycket ,

för min del har bilden på henne etsat sig fast på min näthinna , kolla extra mycket på tjejer som bär nitbälte tycker det är sexigt att se när bältet blänker runt deras midjor och följer deras rörelser när de går i solen på stan :cool::oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
åååå sååå gött
synd hon såg dig! *lol*



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Kan bara instämma med föregående talare. Låter riktigt härligt, skulle gärna uppleva en liknande sitation som dig. Dock inte bli upptäckt :p
 

galen

Medlem
Kön
Man
mikke74 swwweeeet du måste bara fråga om hon behöver hjälp nån gång:)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
Kön
Kvinna
Ja, för att jag bo granne med mig betyder ju itne att jag "visar" mig. Bor på 4 våningen så det är lite svårt att få insyn genom sovrummsfönstret.

Gillar metal därför så klär jag mig ofta i nitar, kedjor och läder.

Originally posted by Mikke74

Maree synd att man inte har dig till granne också du låter tuff
Originally posted by Maree

I'm as metal as it gets!
 
Kön
Man
Jag har väldigt lite insyn i min lägenhet eftersom jag bor ganska högt upp och inte har hus mittemot. Jag kan gå omkring naken hur som helst och runka kan jag göra överallt i alla rum utan att folk ser mig.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
nitar kedjor & läder är ju sexiga kläder, tycker att det är tändande
keep on to metal
Originally posted by Maree

Ja, för att jag bo granne med mig betyder ju itne att jag "visar" mig. Bor på 4 våningen så det är lite svårt att få insyn genom sovrummsfönstret.

Gillar metal därför så klär jag mig ofta i nitar, kedjor och läder.

Originally posted by Mikke74

Maree synd att man inte har dig till granne också du låter tuff
Originally posted by Maree

I'm as metal as it gets!
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
lackbyxor är grymt tändande, men en fråga är det inte lite varmt typ ??? tycker ju att skinn kan vara varmt och det är ju ändå ett naturligt material,lack är ju fabriserat , men sexigt
Originally posted by Mikke74

nitar kedjor & läder är ju sexiga kläder, tycker att det är tändande
keep on to metal
Originally posted by Maree

Ja, för att jag bo granne med mig betyder ju itne att jag "visar" mig. Bor på 4 våningen så det är lite svårt att få insyn genom sovrummsfönstret.

Gillar metal därför så klär jag mig ofta i nitar, kedjor och läder.

Originally posted by Mikke74

Maree synd att man inte har dig till granne också du låter tuff
Originally posted by Maree

I'm as metal as it gets!
 
Kön
Man
Jo, jag brukar också bli askåt på tjejer som är lite annorlunda... hårdrockare, goth... Problemet är bara att de bara vill ha killar i samma stil? Eller?
 
Toppen