Grannen såg mig

P

PeterGBG

Gäst
Satt i soffan i lördags & drack en öl efter ha vart på en middag med familjen. Var ganska sent. Kollade lite på youtube när jag känner hur kåtheten kommer över mig.

Börjar porrsurfa efter något gött att se på. Efter en stund, ser jag hur grannen är på väg att slänga sopor. Kan tilläggas att jag haft ett öga på den här grannen ett tag.

Lite mullig med bröst av modell större. Blond & brukar för det mesta ha ett leende på läpparna. Hälsar alltid när man träffas snabbt på gården.

Har ganska god insyn till våran lägenhet, då vi bor på bottenplan. Rättar till mig i soffan så hon ska se vad jag gör. När hon börjar gå tillbaka till sin lägenhet, gör hon det jag väntat på. Hon ser mig & upptäcker ganska snabbt vad jag håller på med. Hon avfyrar ett stort leende & sänker sin gångtakt.

Lyckas dock inte spruta när hon såg på. Men orgasmen som kom efteråt var stark & skönt.
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Satt i soffan i lördags & drack en öl efter ha vart på en middag med familjen. Var ganska sent. Kollade lite på youtube när jag känner hur kåtheten kommer över mig.

Börjar porrsurfa efter något gött att se på. Efter en stund, ser jag hur grannen är på väg att slänga sopor. Kan tilläggas att jag haft ett öga på den här grannen ett tag.

Lite mullig med bröst av modell större. Blond & brukar för det mesta ha ett leende på läpparna. Hälsar alltid när man träffas snabbt på gården.

Har ganska god insyn till våran lägenhet, då vi bor på bottenplan. Rättar till mig i soffan så hon ska se vad jag gör. När hon börjar gå tillbaka till sin lägenhet, gör hon det jag väntat på. Hon ser mig & upptäcker ganska snabbt vad jag håller på med. Hon avfyrar ett stort leende & sänker sin gångtakt.

Lyckas dock inte spruta när hon såg på. Men orgasmen som kom efteråt var stark & skönt.
Så jäkla häftigt att få uppleva det!!!
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vet inte om man riskerar att åka dit för förargelseväckande beteende (eller något liknande) om man sitter för synligt.

Nu verkar hon ju inte ha för avsikt att polisanmäla så det är väl bara för Peter att köra på. :)
Jo, i och för sig. Vet att jag har sett nån smaskig artikel i AB eller Expressen om nån som, om inte åkt dit så i alla fall blivit anmäld för just detta. Om jag minns rätt dömdes han inte för att han just hävdade att det dels var hans eget hem, och dels att han inte haft för avsikt att blotta sig för den som såg in. (I just det här fallet tror jag det framgick att man fick se till att verkligen vilja se in för att se honom dessutom.)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vilken dröm! Och allt i ditt eget hem, så ingen kan säga något. :p
Beror nog lite på hur du uppträder. Ställer du dig helt öppet nära fönstret med avsikt att visa dig för andra, så tror jag du åker tid för blottning. Men om det är mera diskret inne i din bostad och den på utsidan medvetet tittar in i din bostad, så klarar du dig.
 
P

PeterGBG

Gäst
Beror nog lite på hur du uppträder. Ställer du dig helt öppet nära fönstret med avsikt att visa dig för andra, så tror jag du åker tid för blottning. Men om det är mera diskret inne i din bostad och den på utsidan medvetet tittar in i din bostad, så klarar du dig.

Låg ganska så synligt i min soffa med kuken ute. Men vi bor på bottenplan, så hela gården har insyn i vårt vardagsrum. Skulle aldrig ställa mig vid fönstret då vet jag att jag kommer åka dit. Men det är spännande att ligga i soffan med kuken ute på kvällen, för man vet aldrig vem som kommer att gå ut med skräpet.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång när jag och min familj hyrde är stuga i en stugby, när familjen var borta så runkade jag för en granne en kvinna som stog i dörröppningen tittade ut. Drog av mig mina byxor och kalsonger. Stog med i dörröppningen och började runka för henne och rakade min kuk medan hon tittade på. Hon stod kvar och såg rakt på mig min kuk var Sten hård, och sprutade efter ett tag hon såg min kuk spruta och då gick hon in med ett leende.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En gång när jag och min familj hyrde är stuga i en stugby, när familjen var borta så runkade jag för en granne en kvinna som stog i dörröppningen tittade ut. Drog av mig mina byxor och kalsonger. Stog med i dörröppningen och började runka för henne och rakade min kuk medan hon tittade på. Hon stod kvar och såg rakt på mig min kuk var Sten hård, och sprutade efter ett tag hon såg min kuk spruta och då gick hon in med ett leende.
Såg hon att du såg henne, eller trodde hon att du trodde du var ensam och inte iakttagen ?
 

MajLasse

Ny medlem
När jag pluggade i Lund för evigheter sedan bodde jag i ett studentområde med flera huskroppar ganska nära varandra. Då fick jag se att ett par Tjejer i lägenheter mitt emot gick omkring nakna både nu och då. Då flög den lede i mig och jag ställde mig naken nästan varje dag i det öppna fönstret och rakade hakan med kuken helstyv. Blev ganska ofta observerad. Ibland avslutade jag rakningen med ett härligt runk medan jag stod kvar i fönstret. Självklart öppnade tjejerna sina fönster och stod där o tittade.
 
Toppen