Grannfrun

Bången

Medlem
Kön
Man
Kom skapligt från jobbet en dag och satte mig framför datorn en stund. Men var ju inte sen att plocka upp Jonsson ur brallan och så satte jag igång. Fick riktigt sånt där "pissestånd" då det ringer på dörren. Fan det syntes ju att jag var hemma, lampan tänd i köket. Snabbt på med såna stadiumbyxor och sen nerför trappan. Öppnade dörren med handen i ena byxfickan för att dölja min bånge. Inte för att jag var svettig men inte var jag helt pudertorr i pannan heller..... Undrar om hon fattade? Hoppas nästan det;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
vad skulle hon fatta???bara för man har en han di fickan så sitter man o runkar sekunden innan????[^]
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag öppnar inte om det ringer på dörren/telefonen när jag pillar, men jag kan bli jäkligt störd. Jag är ju upptagen.
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Verkar ju lite knäppt.....att öppna dörren eller svara i telefon medan man håller på?
Är det viktigt, ringer/kommer de alltid tillbaka, de anser jag iaf! ;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
jag öppnar inte om det ringer på dörren/telefonen när jag pillar, men jag kan bli jäkligt störd. Jag är ju upptagen.

Jag har försökt att undvika det också, men häromdagen öppnade en väninna brevinkastet och ropade när jag satt och pillade..:eek: Det gick ju liksom inte att fortsätta.....
 
Toppen