Gravid.....

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Finns det nåt sensuellare än en kvinna som är gravid...
Så vacker...så kvinnlig....
Så gudomlig rentutav!!!
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Men Snippan,det kan ju vara ett onaniobjekt:)! Håller nog med om att en gravid kvinna är vacker och kvinnlig...
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Finns det nåt sensuellare än en kvinna som är gravid...
Så vacker...så kvinnlig....
Så gudomlig rentutav!!!


Som fertil kvinna i familjeplaneringstagen blir jag lycklig hela vägen ut i tårna, när jag läser sådant här! :oops:
 

bulka

Ny medlem
Kön
Man
Gravida kvinnor är kanon häftigt, jag tycker det är fint, och mulligt. När min fru var gravid, tyckte jag hon va [red]jättesexig[/red][/size=3].:)
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Hej!
Jag tycker det är sexigt med gravida kvinnor ochså, tänker på att hon har haft sex och samlaget har haft som mäl att han skall ha utlösning.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Det är jäkligt uppskattat att få höra det som gravid -
så spara inte på komplimangerna när ni ser en gravid kvinna !!!
Förmodligen känner hon sig varken snygg eller sexig, utan bara stor, svettig och klumpig med massa krämpor och svullna fötter :D
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Det är jäkligt uppskattat att få höra det som gravid -
så spara inte på komplimangerna när ni ser en gravid kvinna !!!
Förmodligen känner hon sig varken snygg eller sexig, utan bara stor, svettig och klumpig med massa krämpor och svullna fötter :D


Mmmm fast jag har erfarit att samma kommentarar kan vara på frestande oxå för en gravid kvinna... så det är inte alltid uppskattat...
 
G

Guest

Gäst
Gravida kvinnor är otroligt sexiga. Tyvärr så är det väl rätt svårt att få chansen att komma till om man inte själv är fadern.
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Gravida kvinnor är otroligt sexiga. Tyvärr så är det väl rätt svårt att få chansen att komma till om man inte själv är fadern.

Bidrar det till sexigheten, för att man vet att här är det förmodligen totalkört?[:cool:]:oops:

Jag måste hålla med. inom kinesisk tradition och medicin säger man att gravida kvinnor "strålar" (typ utstrålning) mer eftersom deras "shen" (typ själen) är dubbel eftersom kvinnan är två personer just då. jag håller med om att många gravida kvnnor strålar, eller mer korrekt svenska, utstrålar, mer kraft på något sätt.:)
 
Toppen