Gravida Kvinnor

kille20

Medlem
Kön
Man
När jag ser gravida kvinnor tänker jag att hon har knullat utan skydd och målet för samlaget är att han skall få utlösning, han skall spruta sin sperma i kvinnans slida
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
När jag ser gravida kvinnor tänker jag att hon har knullat utan skydd och målet för samlaget är att han skall få utlösning, han skall spruta sin sperma i kvinnans slida


Det finns inte mycket att tillägga när det gäller dina tankar. Du har helt rätt och faktum är att vi alla har blivit till på exakt samma sätt, utom jag för min mamma blev bebådad:cool:
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
:D :D VA??!! Vänta här nu............var det SÅ det gick till?
I så fall har min man ljugit för mig.....två gånger........[:(!]

:D :D :D :D
 

eightinches

Ny medlem
Kön
Man
Gravida kvinnor är något av det sexigaste och vackraste som finns. Ofta har de ett omedvetet lyckligt skimmer över hela sin uppenbarelse (ja, kanske inte de vis er på porrsidor, men de i verkligheten) Har tyvärr ingen sexuell upplevelse med en gravid kvinna, men drömma kan man ju få göra...[^]
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Gravida kvinnor är något av det sexigaste och vackraste som finns. Ofta har de ett omedvetet lyckligt skimmer över hela sin uppenbarelse (ja, kanske inte de vis er på porrsidor, men de i verkligheten) Har tyvärr ingen sexuell upplevelse med en gravid kvinna, men drömma kan man ju få göra...[^]

Yes...ibland är det verkligen pricken över i:t....

Å det bästa är att för varje graviditet så blir världen en MILF rikare...

:D
 

spartan1

Medlem
Kön
Man
När jag ser gravida kvinnor tänker jag att hon har knullat utan skydd och målet för samlaget är att han skall få utlösning, han skall spruta sin sperma i kvinnans slida


Tänk vad omtänksamma kvinnor är som ser som mål för samlaget att mannen ska spruta -det kallar jag osjälviskt:cool:;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
När jag ser gravida kvinnor tänker jag att hon har knullat utan skydd och målet för samlaget är att han skall få utlösning, han skall spruta sin sperma i kvinnans slida


Tänk vad omtänksamma kvinnor är som ser som mål för samlaget att mannen ska spruta -det kallar jag osjälviskt:cool:;)


Jajamen:) Visst är vi för goa;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
utom jag för min mamma blev bebådad:cool:

Fråga 4...om att bli bebådad

Sorry, jag kunde inte låta bli...

Challe


Kan man sin bibel, så vet man att Maria var jungfru när hon träffade ärkeängeln Gabriel. Detta "möte" innebar alltså inte enbart en "kungörelse";)


Men visst måste man ge Maria kredit för att hon lyckades få folk att tro att en ärkeängel kom med ett budskap från Gud[:0]:D
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
utom jag för min mamma blev bebådad:cool:

Fråga 4...om att bli bebådad

Sorry, jag kunde inte låta bli...

Challe


Kan man sin bibel, så vet man att Maria var jungfru när hon träffade ärkeängeln Gabriel. Detta "möte" innebar alltså inte enbart en "kungörelse";)


Men visst måste man ge Maria kredit för att hon lyckades få folk att tro att en ärkeängel kom med ett budskap från Gud[:0]:D

Anar jag hädiska tankar [:0]??? Kanske rent av ett ifrågasättande av Skriften eller den Heliga Jungfrun?

Jag är omskakad för att inte säga upprörd.

Kungörelse var vad Gabriel bar med sig till Maria. Det var ju DHA som avlade barnet. Nota bene!

/Ch
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Aj aj aj - där fick jag för min okunskap:oops:
Självklart var det den helige ande som avlade barnet. :love::love:

Jag vet inte heller när uttrycket ”kvinnans list övergår mannens förstånd” myntades och varför;)
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Pssst.....
det känns inte som ni spårat ur lite här eller? ;)
Detta borde flyttas till Off topic, starta en tråd "religion" ?
(ser min chans att ge igen lite challe hehe ;) :love:)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Pssst.....
det känns inte som ni spårat ur lite här eller? ;)
Detta borde flyttas till Off topic, starta en tråd "religion" ?
(ser min chans att ge igen lite challe hehe ;) :love:)


Nänänä:D Vi pratar om hur Maria blev gravid - och tråden handlar om "Gravida kvinnor"...

Jag hävdar att Maria blev gravid på exakt samma sätt som trådskaparen beskriver i inledningstråden, medan Challe tror på den helige andes medverkan...;)
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Pssst.....
det känns inte som ni spårat ur lite här eller? ;)
Detta borde flyttas till Off topic, starta en tråd "religion" ?
(ser min chans att ge igen lite challe hehe ;) :love:)


Nänänä:D Vi pratar om hur Maria blev gravid - och tråden handlar om "Gravida kvinnor"...

Jag hävdar att Maria blev gravid på exakt samma sätt som trådskaparen beskriver i inledningstråden, medan Challe tror på den helige andes medverkan...;)

Så länge tråden finns kvar fortsätter vi :)
Ni har väl hört sanningen i Bengt Sändh:s visa "Rullan går på Bomans vind" ??[:0]
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Så länge tråden finns kvar fortsätter vi
Ni har väl hört sanningen i Bengt Sändh:s visa "Rullan går på Bomans vind" ??

...................................................

Jag är lika ovetandes som nyfiken:cool: Berätta!!!
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
"...Jungfru Maria var helig och kåt, rullan går, rullan går
knulla de gjorde hon så fort hon kom åt, rullan går rullan går
Hon sprang med den ene och sprang med den andre,
och skyllde på den helige ande..."

Hela visan skojar lite med bibliska personer, kan man ta det så är den kul.:cool:
Kanske ett sidospår i den här tråden men när en fråga om graviditet kommer upp så kommer man ju lätt in på den konstigaste graviditeten av dem alla.
:D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
"...Jungfru Maria var helig och kåt, rullan går, rullan går
knulla de gjorde hon så fort hon kom åt, rullan går rullan går
Hon sprang med den ene och sprang med den andre,
och skyllde på den helige ande..."

Hela visan skojar lite med bibliska personer, kan man ta det så är den kul.:cool:
Kanske ett sidospår i den här tråden men när en fråga om graviditet kommer upp så kommer man ju lätt in på den konstigaste graviditeten av dem alla.
:D


Vad du gör - berätta inte det här för Challe[:0]

Vår egen gudfruktige moderator skulle få en smärre chock om han fick veta att Maria knullade för at bli gravid:cool:;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
"...Jungfru Maria var helig och kåt, rullan går, rullan går
knulla de gjorde hon så fort hon kom åt, rullan går rullan går
Hon sprang med den ene och sprang med den andre,
och skyllde på den helige ande..."

Hela visan skojar lite med bibliska personer, kan man ta det så är den kul.:cool:
Kanske ett sidospår i den här tråden men när en fråga om graviditet kommer upp så kommer man ju lätt in på den konstigaste graviditeten av dem alla.
:D

Jag kan inte ta den! Så nu står du på min svarta lista.

/Ch - From moderator
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Älskade Ch... Du skall veta att jag lider med dig och förstår att du har hamnat i en livskris…
 
Toppen