Grottan (Gay)

Hunken

Medlem
Kön
Man
När jag var mindre så åkte skolan iväg på en bivack tur i fjällen och jag som gillar spänning och höga höjder följde naturligtvis med och det ångrar jag inte...
Efter ungefär 4 timmar på skidor var det dags att börja gräva en snögrotta som vi skulle övernatta i. Jag skulle sova med 2 av mina bästa killkompisar, men dom var sjuka så att jag fick sova själv.
När jag var klar så gjorde jag mig lite mat innan jag skulle gå och lägga mig, jag kockade nudlar. När jag var inne i min snögrotta så märkte jag att min sovsäck inte var alldeles torr utan den var faktiskt genomblöt. Jag gick in till min lärares grotta och frågade om han hade en extra med sig...Men han hade bara sin egen. När jag skulle återvända till min grotta så sa han:
Vänta, min sovsäck är ganska stor så jag tror att vi båda får plats. Jag tänkte en liten stund innan jag svarade...Okej visst om det är okej för dig så? Ja inga problem sa läraren.
När jag skulle krypa in i sovsäcken så sa han att vi var tvungna att ligga mot varandra annars skulle kanske sovsäcken spricka. Inga problem svarade jag...
Nu låg vi verkligen tätt emot varandra och plötsligt började jag känna hur något hårt började stöta mot mitt ben. Jag förde ner handen för att känna vad det var.
Det var lärarens stora penis som stöte mot mitt ben. Jag losades som inget hade hänt och försökte sova...Men efter en stund så kände jag hur något kom innan för mina kalsonger, det var lärarens varma hand som hade tagit tag om min kuk. Jag stönade och gjorde samma sak på hans kuk, nu låg vi och runkade av varandra i en tight sovsäck...efter en stund öppnade han upp sovsäcken och blottade sin stenhårda kuk. Han drog ner mina byxor för att kunna se hela mitt kön...den var stenhård den med.
Han tog tag om min penis och förde den mot sina läppar, han sög så gudomligt bra.
Han sög min penis medans jag runkade honom...det dröjde inte länge fören han började stöna och sprutade ner sin sovsäck...även jag kände att jag var påväg att komma i en härlig utlösning...Jag stönade till och sprutade honom i munnen...
Efter den natten så har vi gjort andra saker med varandra :)
 
Toppen