Grupprunk online

Status
Stängd för vidare inlägg.

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Du syftar kanske på min tidigare kommentar om Swedenonani.
Jag har vid flera tillfällen senaste tiden gått in där. Ibland är det fullt (4 pers) men ibland kommer man in. Oftast är där då någon/några som inte visar i cam. Men om jag öppnar min cam och visar så hänger någon på. Stänger jag av min cam så stänger vederbörande direkt av sin cam också. Det verkar som att "visar inte andra, så visar inte jag". Vid flera tillfällen har jag suttit med kuken i handen och cammen igång och väntat på deltagare. Några kommer och kikar utan att visa, men det gör inte mig ett dugg. Kan jag vara till nöje och njutning för någon så är jag gärna det. Ofta är man i sådant läge att man inte kan visa. (På jobbet, inte ensam hemma etc) De amerikanska rummen är ju stängda, men tidigare när de var öppna så var det många som bara deltog med röst, eller inte ens det. Jag är som sagt lite trött på den svenska attityden att 'jag visar bara om nån annan visar'.
Det är synd med alla "gluttare". Ofta är rummet fullt och inte alltid någon som visar om jag drar igång...
Chaturbate. Com ärbättre om man bara vill tittas kanske det Blir action i swedenonani
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen