GRUPPRUNK!?

batman91

Ny medlem
Kön
Man
Vilka har varit med om runk i grupp? Med polarna? Kusinen? hur gamla va ni? vem vågade dra upp dicken först? :)

Förekommer grupprunk ens?

Skriv fö fan :D
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Klart det förekommer! Jag och en kompis var MYCKET aktiva från 14-18 års ålder. Oftas var det bara han och jag och en p-rulle. Vid ett par tillfällen var vi ytterligare 3-4 stycken.

Grymt upphetsande och skönt. Och framför allt lärde man sig att kontrollera utlösningen när man satte på en brud.

Skulle gärna vilja göra det igen! :oops:
 

screeny

Ny medlem
Kön
Man
Det kan bero på att man med åldern blir mer medveten om samhälleliga normer och vad man får göra och inte. Att runka med andra killar blir svårare när t ex gamla skolklasser försvinner, kompisar byts ut osv. I 18-19-års-åldern brukar de flesta tillika ramla in i något seriöst förhållande med tjejer och det där med grupprunk faller i glömska. Men tanken på det försvinner ju aldrig riktigt (annars vore ju de flesta av oss knappast härinne!). Definitivt något det borde göras mer och som inte borde göras så komplicerat. Underbar upplevelse!:)
 

worm_

Medlem
Kön
Man
exakt. udnrar de jag med. men håller med screeny:( synd det inte före kommer och aldrig någon som vill cama heller:(
 

ktkt

Ny medlem
Kön
Man
Har aldrig varit med om det och vet inte hur det skulle gå till heller...hur man börjar. Skulle vilja :p
 

screeny

Ny medlem
Kön
Man
Har aldrig varit med om det och vet inte hur det skulle gå till heller...hur man börjar. Skulle vilja :p

Jag antar att det enda sättet för oss som är 15+ är att samla ihop intresserade, som bor hyfsat nära varann, till ett möte hos någon. Eller på en närbelägen porrbio. Inte så spontant direkt, men många av oss har ju jobb och vardagsliv att tidsmässigt ta hänsyn till. Har man lite kontakt med varann dessförinnan tror jag också chansen till att träffa rätt klientel är större. Istället för "Döda poeters sällskap" kunde vi starta ett "Levande runkares sällskap":).
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Tro fan att man runkat med polare och kusiner....När man var runt 15-16 var det mycket. Som mest har jag varit med 3 andra killar och runkat i grupp.

Nu blir det bara i camen:unsure:

Skulle gärna gjort det med några andra på riktigt igen....:p
 

GreatDane

Ny medlem
Kön
Man
Grupprunka!
Det var ju på det sättet man lärde sig vad det egentligen var man höll på med, plocka som faan med den lilla veken man var utrustad med, och ibland fick man sk. torrorgasmer.
När vi var 8-10 år var det ett gäng större grabbar som kom och ville absolut visa oss hur dom gjorde, och jag kommer ihåg att vi hade hakan nere vid livremmen när första grabben sprutade sin sperma rätt upp och långt, vi trodde nog knappast våra ögon, men det blev massor av grupprunk under ett stort antal år, ibland kunde man vara 10-15 små kåta grabbar, oftast 2-3 stycken, efter några år var det vår tur att undervisa de mindre grabbarna, vi såg det mest som vår plikt, dom skulle ju också få chansen att känna hur skönt det var.
Slutade efter skolan dock och har aldrig saknat det sedan, men ser med tacksamhet tillbaka på den tiden (50 talet) kan ni tänka er att man växte upp utan tillgång till porrfilm :cool:. Jo, det är sant.

Runka på grabbar, ensam eller i grupp, bara ni har skönt, det är ju det som är hela tanken. Och själv gör jag det nästan dagligen.
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Grupprunka!
Det var ju på det sättet man lärde sig vad det egentligen var man höll på med, plocka som faan med den lilla veken man var utrustad med, och ibland fick man sk. torrorgasmer.
När vi var 8-10 år var det ett gäng större grabbar som kom och ville absolut visa oss hur dom gjorde, och jag kommer ihåg att vi hade hakan nere vid livremmen när första grabben sprutade sin sperma rätt upp och långt, vi trodde nog knappast våra ögon, men det blev massor av grupprunk under ett stort antal år, ibland kunde man vara 10-15 små kåta grabbar, oftast 2-3 stycken, efter några år var det vår tur att undervisa de mindre grabbarna, vi såg det mest som vår plikt, dom skulle ju också få chansen att känna hur skönt det var.
Slutade efter skolan dock och har aldrig saknat det sedan, men ser med tacksamhet tillbaka på den tiden (50 talet) kan ni tänka er att man växte upp utan tillgång till porrfilm :cool:. Jo, det är sant.

Runka på grabbar, ensam eller i grupp, bara ni har skönt, det är ju det som är hela tanken. Och själv gör jag det nästan dagligen.

KEEP IT UP OL' MAN! :D
 

GreatDane

Ny medlem
Kön
Man
Åh ja Stefan,
så jävla gammal är jag nog inte, skulle vart kul om man kunde varit med när de bär ut mig från hemmet med ett stadigt grepp om kuken och systrarna säger Ja, han dog allefall med ett leende på läpparna :cool:
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Grupprunka!
Slutade efter skolan dock och har aldrig saknat det sedan, men ser med tacksamhet tillbaka på den tiden (50 talet) kan ni tänka er att man växte upp utan tillgång till porrfilm :cool:. Jo, det är sant.

Runka på grabbar, ensam eller i grupp, bara ni har skönt, det är ju det som är hela tanken. Och själv gör jag det nästan dagligen.

Ja, inte behöver man sluta runka bara för att man blir gammal. Jag gör det också så gott som varje dag - ibland ett par gånger - trots att jag också växte upp på 1950-talet.
Enda chansen att se en killa spruta sperma då var ju i stort sett att runka i grupp. Porrfilmer fanns inte och i porrtidningarna visade tjejerna på sin höjd en liten del av fittan. Det var tuttar och rumpor men bara antydningar till fittor. Om det var en karl så fick han absolut inte visas med ståkuk. Knullbilder var inte att tänka på, inte runkbilder heller. Och absolut ingen sperma. Sådant kom först i slutet av 1960-talet.
I de porrfilmer som visades på särskilda biografer var det bara tuttar och rumpor. Någon fitta fick man inte se, inte heller någon kuk.
Så visst blev det en del grupprunk på den tiden. Vi kunde vara 7-8 stycken men vanligast var vi bara 2 eller 3. Även om vi var två var det alltså inget bögande utan vi runkade anständigt våra egna kukar och berättade hur det kändes. Kanske vi tog ett par tag på den andres kuk, men mer var det inte. Vi runkade absolut inte ut den andres sats. Och vi sög inte varann, kramade inte varann eller pussade varann.
Ibland tävlade vi. Om största kuk, om längsta sprut, om vem som kunde hålla på längst, om vem som kunde spruta snabbast, om vem som fortast fick upp den igen efter ett sprut, om vem som kunde dra förhuden längst tillbaka...
 

GreatDane

Ny medlem
Kön
Man
Så visst blev det en del grupprunk på den tiden. Vi kunde vara 7-8 stycken men vanligast var vi bara 2 eller 3. Även om vi var två var det alltså inget bögande utan vi runkade anständigt våra egna kukar och berättade hur det kändes. Kanske vi tog ett par tag på den andres kuk, men mer var det inte. Vi runkade absolut inte ut den andres sats. Och vi sög inte varann, kramade inte varann eller pussade varann.
Ibland tävlade vi. Om största kuk, om längsta sprut, om vem som kunde hålla på längst, om vem som kunde spruta snabbast, om vem som fortast fick upp den igen efter ett sprut, om vem som kunde dra förhuden längst tillbaka...

Hej Runkfantom,
du verkar haft minst lika kul som vi hade, "Alla blir saliga på sitt sätt" var ett uttryck som myntades då, och visst tävlade vi då också, precis som du beskriver det.
Nu får vi hoppas på att flera har någon lite berättelse som kan passa in här.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Haha, ironiskt nog gick jag totalt miste om den upplevelsen, trots att man e homo och allt.
Det hade varit hur häftigt som helst att runka med andra grabbar utan nån som helst tanke på sexuella preferenser eller kategoriseringar. Att bara "vara" liksom.

GreatDane hade verklingen en skön historia att dela med oss.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej Runkfantom,
du verkar haft minst lika kul som vi hade, "Alla blir saliga på sitt sätt" var ett uttryck som myntades då, och visst tävlade vi då också, precis som du beskriver det.
Nu får vi hoppas på att flera har någon lite berättelse som kan passa in här.[/quote]

Kanske det var därför att onani var något som man annars inte pratade om på den tiden. Det fanns ju fortfarande på 1950-talet läkare, präster och lärare som hävdade att det var farligt att onanera. Kanske inte så att man blev blind eller att ryggmärgen riskerade rinna ut tillsammans med sperman eller att man fick håriga handflator men i varje fall att man kunde bli psykiskt sjuk om man man onanerade för mycket. Med för mycket menades allt utöver en gång i månaden. På något sätt var nog grupprunkandet ett utslag av trots och protest.
I dag när man blir uppmanad att runka så mycket som möjligt är det antagligen inte lika spännande längre. Liksom att den där känslan som fanns när man bläddrade i en gammal Piff eller Coctail och fick se det översta på fittan inte alls infinner sig när man kan se hur mycket fitta som helst på nätet. Och novellerna slutade med "jag kände himlens alla ljuvligheter" när det i dag står "och så stack jag in kuken i fittan och sprutade henne full med sperma".
Därmed inte sagt att det skulle ha varit bättre förr. Men det var kanske skönare att runka. Fast det är ju skönt i dag också...
 

batman91

Ny medlem
Kön
Man
det låter ju mycket spännande det ni upplevde på 50 talet :) hur kom d sig att det började lixom? Stod ni i duschen o börja snacka sex, o vem vågade börja tävla de där tävlingarna ni gjorde? Störst, längst, snabbast osv.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
det låter ju mycket spännande det ni upplevde på 50 talet :) hur kom d sig att det började lixom? Stod ni i duschen o börja snacka sex, o vem vågade börja tävla de där tävlingarna ni gjorde? Störst, längst, snabbast osv.

Ja, hur började det egentligen? Duschade gjorde man ju inte så ofta på den tiden så det var väl snarare i omklädningsrummet som diskussionerna och jämförelserna började. Sedan blev det väl "vi träffas och runkar hos Jocke i kväll" och så gick man bara dit. Om vi bara var två eller tre var det oftast någon som förde det på tal: "Skall vi inte ta fram våra kukar och jämföra". Ibland bara mätte vi, ibland runkade vi också. Det var i så fall någon som började och de andra följde efter. Särskilt organiserat var det inte.
 
Toppen