GRUPPRUNK!?

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
härligt :)

hur gamla va ni? hur bigga dickar hade man på 50talet ;) haha

Första gången jag runkade tillsammans med en annan kille var vi båda 13. Första gången det var mer än en kille hade jag just fyllt 15 år. Sedan höll vi väl på lite av och till i ett par år.
Kukarna var väl lika stora på 1950-talet som nu. Precis som nu hade en del stor kuk, andra mindre.

Det hände som sagt att vi jämförde längd men vanligtvis tänkte inte jag så mycket på hur stor kuk de andra hade och hur liten min var i jämförelse. Viktigast var hur långt de sprutade och hur högt de skrek när de gjorde det. Och att de gjorde det före mig när vi tävlade om att hålla på längst. Jag minns att jag höll på 40 minuter en gång trots att jag aldrig släppte kuken med handen. Den gången vann jag tävlingen.
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Klart det förekommer fortfarande..... fast inte lika ofta... Finns en del fina sighter där man kan runka ihop som videokonferens.... Men egentligen vill jag runka ihop med andra killar... Finns i NV Sthlm..... Vill ni?? /I
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
Nog hände det mig också. från kanske 8-9 med en kusin till mig, tills jag var arton kanske. I sextonårsåldern gjorde jag och en kompis det flera gånger när tjejerna i gänget var med också. Det var ascoolt och upphetsande att de såg på! Första gången det hände var vi femton och vi två och tre jämåriga tjejer var i en koja vi hade i skogen. Vi hade porrtidningar där som vi bläddrade i. Efter en del fnittrande när vi tittade på bilderna och läste, så sa en av tjejerna att hon minsann visste vad vi skulle ha gjort om vi varit ensamma! Det ena gav det andra, och så satt vi där med nerdragna byxor och runkade! Tjejerna gjorde aldrig nåt dock...
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Klart det förekommer fortfarande..... fast inte lika ofta... Finns en del fina sighter där man kan runka ihop som videokonferens.... Men egentligen vill jag runka ihop med andra killar... Finns i NV Sthlm..... Vill ni?? /I

Vad är det för sajter du pratar om? Är seriös intresserad?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Klart det förekommer fortfarande..... fast inte lika ofta... Finns en del fina sighter där man kan runka ihop som videokonferens.... Men egentligen vill jag runka ihop med andra killar... Finns i NV Sthlm..... Vill ni?? /I

Vad är det för sajter du pratar om? Är seriös intresserad?

Just nu gillar jag www.smeker.se bäst - men dom måste trimma in sin nya software lite bättre. Annars är www.zoig.com OK - om man gillar amerikaner.... / I
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ingen som ha gamla grupprunkarminnen att berätta?

På klassresa i 9an. 6 grabbar som delade hotellrum och en väska med porrtidningar. Det blev en grej att runka på kvällarna medan vi skickade tidningarna mellan oss.

Några av oss hade inte fått utösning än och kunde runka lite mer diskret under täcket, medan 2 kunde spruta. De ställde sig på knä på sängen med en handduk framför sig och runkade tills de sprutade ned handduken. Minns jag var så fascinerad av en av dem för hans kuk var ofantligt stor, hade lätt kunnat ha tvåhandsgrepp på den och ändå inte täckt hela. Han runkade med lugna och bestämda drag och gav alltid iväg ett rejält stön när han sprutade.

Jag själv var en av de som inte sprutade, men det kom någon droppe om jag var rejält kåt...vilket jag ständigt var under den tiden.

Undrar lite hur vårt rum luktade efter den veckan, 6 tonårskillar som hade grupprunk i 3-4 h varje kväll.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Absolut, jag har grupprunkat! Inte så ofta men det har hänt, samtliga gånger i vuxen ålder. Under ungdomsåren hände det aldrig utan första gången jag runkade tillsammans med någon annan var i 35-årsåldern. Och sedan dess har jag hållit på med det. Har ett några runkpolare som jag träffar då och då för runk på två. Men vid några tillfällen har jag lyckats få ihop 5-6 stycken som har runkat i grupp. Samtliga grupprunk har varit mer eller mindre planerade och har skett på porrbio. Jäkligt häftigt att vara ett gäng vuxna män som njuter av att runka tillsammans!!
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
På klassresa i 9an. 6 grabbar som delade hotellrum och en väska med porrtidningar. Det blev en grej att runka på kvällarna medan vi skickade tidningarna mellan oss.

Några av oss hade inte fått utösning än och kunde runka lite mer diskret under täcket, medan 2 kunde spruta. De ställde sig på knä på sängen med en handduk framför sig och runkade tills de sprutade ned handduken. Minns jag var så fascinerad av en av dem för hans kuk var ofantligt stor, hade lätt kunnat ha tvåhandsgrepp på den och ändå inte täckt hela. Han runkade med lugna och bestämda drag och gav alltid iväg ett rejält stön när han sprutade.

Jag själv var en av de som inte sprutade, men det kom någon droppe om jag var rejält kåt...vilket jag ständigt var under den tiden.

Undrar lite hur vårt rum luktade efter den veckan, 6 tonårskillar som hade grupprunk i 3-4 h varje kväll.

Vilket årtionde hände detta?
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Senare än jag trodde men innan internet blev etablerat. Tror att internet tog död på mkt av grupprunkandet. Han som var välutrustad, var han lång i övrigt?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Senare än jag trodde men innan internet blev etablerat. Tror att internet tog död på mkt av grupprunkandet. Han som var välutrustad, var han lång i övrigt?

Jo, internet fanns på skoldatorerna, men inget som var vanligt hemma.

Du har nog rätt i det du säger, porren blev ju mer lättillgänglig med internet, innan dess var det ju att låna porrtidningar mellan sig och se på tv1000. Vanligare att det blev samling runt en ny tidning någon hittat etc.

Jo faktiskt, han var längst i klassen.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Grupprunkade några gånger i de tidigaste tonåren. Två runk och sug tillfällen i skogen med en kompis när vi var ca:16-17 år, vi är födda med ett par veckors mellanrum och sedan några år tillbaks så har jag bejakat någon slags Bi-nyfikenhet och runkat och sugit med killar vid några tillfällen och vid några tillfällen bara runkat med och åt, och det får gärna bli fler tillfällen, men när man som i detta nu 67 år så är man väl kanske inte allt för attraktiv längre.:sneaky:
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, och sedan fick grupprunkandet säkert någon form av bögighetsstämpel.
Bögighetsstämpeln har väl grupprunkandet haft hela tiden hos dem som inte accepterar det och även hos dem som gillar det så det är ju väldigt mycket hysch-hysch, men vem säger att man behöver vara bög för att man runkar tillsammans med andra, jag vill inte ens påstå att jag är bög för att jag runkar eller/och suger kuk åt/med en kompis, men om man börjar pilla och borra i Dajmkrysset och gillar det så kanske det kan vara dags att lämna Bi-Nyfikenheten och Bi-Sexualitetstiteln bakom sig och börja fundera på om man inte är bög trots allt, men jag titulerar mig i så fall hellre som Gay än som Bög, har faktiskt funderat på att jag kanske vill prova, men då blir det inte pang-på efter några rader i någon annons på typ BC. Detta är min åsikt och kommer så att förbli oavsett vad andra tycker, men visst kan det väcka en debatt i samma klass som när en massa FaceBook-användare efter några stänkare på Fredagskvällen ska förklara för alla ''mössfoder'' hur det ska gå till när man kör i en rondell, det finns massor av självutnämnda experter där, ingen verkar ha samma åsikt och dessutom så heter det väl ''Cirkulationsplats. Kom bort från ämnet med min liknelse, Sorry,:love::love::love:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Detta är min åsikt och kommer så att förbli oavsett vad andra tycker, men visst kan det väcka en debatt i samma klass som när en massa FaceBook-användare efter några stänkare på Fredagskvällen ska förklara för alla ''mössfoder'' hur det ska gå till när man kör i en rondell, det finns massor av självutnämnda experter där, ingen verkar ha samma åsikt och dessutom så heter det väl ''Cirkulationsplats. Kom bort från ämnet med min liknelse, Sorry,:love::love::love:

Bra liknelse!
 
Toppen