Grupprunka

jacco

Ny medlem
Kön
Man
Hur många här inne har runkat med en kompis nån gång?
Är man onormal bara för att man skulle vilja testa det?
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag onnade med en kompis för ett bra tag sen. tyckte det var trevligt och hade inte haft något emot att göra om det idag då jag är 19 fyllda år. Beror ju på hur gammal man är om det ska anses normalt. Då runt puberteten och lite uppåt är man ju nyfiken på allas könsorgan (även den av samma typ som ens eget).

Masturbation for Salvation
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
gjorde det med flera kompisar i tonåren... med några av dem gjorde jag även lite mer... Skulle vara kul att ha en sån kompis idag men det känns på nåt sätt ändå inte aktuellt. Tror att sånt har en tendens att förstöra vänskapen iomed alla bögnojor som kommer till, tyvärr.

Men nyfiken på andras könsorgan, inkluderat den av samma typ som ens eget, blir man nog aldrig ointresserad av. Undrar hur det kommer sig.

We drift deeper... Life goes on...
 

vkngsxgd8

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
Gjorde det ofta sjalv under tonaren och fram till 20-ars aldern ocksa, beroende pa hur nara vanner man var forstas ... Haller med alla om att det vore kul att gora det igen ... 42 ar gammal har och boende i New York (inga svenska bokstaver pa keyboarden har som ni kanske marker ...), och har gjort det med 5-6 polare i aldern mellan 28 och 38, for ungefar 3-4 ar sedan, under porrfilms-marathon hos ena killens lagenhet, over lite vin o ol o chips ... blev forst bara lite ret o snack om det, men manga var tanda/ kata fran porr-filmerna vi tittade pa, och nagon annan dar markte att ena killen hade stake i brallorna, och da fragade han om andra var lika upphetsade/tanda, och da sade alla JA ! och sa blev det eventuellt runk-fest den kvallen, med tavlingar om kuk-storlek, pungkule-storlek, kuk-hars farger, sats-mangder, sprutande, mm ... sjalv vann jag for bade storsta kuken och haftigaste satsen sprutad den kvallen, och jag maste saga att alla hade faktiskt skitkul och att det maste ju anda vara det naraste till sk "male-bonding" som finns ...
 
R

Runkarkillen [avstängd på egen begäran]/mod

Gäst
Håller med, visst skulle det vara kul att runka ihop några polare även i vuxen ålder.
Varför skall det vara så himla märkvärdigt o
tabu det här med runk, killar emellan.
Så mkt kul man kunde ha om man kunde spänna av lite. Och det har ju inget med sexuell läggning att göra om man runkar ihop.
Gäller bara att kunna sätta gränser.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan inte säga emot. Hade vart asnajs att ha tävlingar som vkngsxgd8 beskriver, men i många kompiskretsar är bögnojan för stor tyvärr.

Masturbation for Salvation
 
R

Runkarkillen [avstängd på egen begäran]/mod

Gäst
Du har så rätt "Avslagen Cola".
Många killar fantiserar om det, men kan inte med att säga det.
Just pga bögnojan.
MEN...va ska vi göra åt det..för att förändra den attityden.
Detta forumet är ju rätt ställe att diskutera detta.
 

Danielsthlm

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker det är härligt att runka för tjejer via cam och skulle tycka det vore häftigt att prova göra det tillsammans med en annan kille, har en känsla av att många tjejer skulle bli vrålkåta av att se två killar runka samtidigt..:) Fler som skulle vilja prova det?
 
R

Runkarkillen [avstängd på egen begäran]/mod

Gäst
Jorå Daniel! ;)
man blir ju kåt av bara tanken på det
du beskriver !
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig runkat tillsammans med en manlig kompis. Däremot har jag gjort det tillsammans med en tjejkompis för några år sedan. Det var trevligare :)

Onanera Mera
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
När jag var yngre så hände det att jag runkade med kompisar. Men det var inte de bästa kompisarna jag runkade med iallafall. Den jag runkat med mest är min kusin. Han är lika gammal om jag och vi har runkat många gånger ihop. Men det är 18 år sedan sist. Skulle vara roligt och göra det igen (om han nu är lika dan som mig). Sammanlagt så tror jag att jag runkat med 4-6 kompisar.
Det är bara att testa om tillfälle ges. Inget onormalt alls enl mig
 

Ritch

Ny medlem
Kön
Man
Jag har gjort med nåra stycken i tidiga tonåren det var spännande då men känner inget behov idag av det...

Trallala
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
jag gjorde det för typ 3-4 år sen (är 16 idag)...kommer ej ihåg så mkt..men vi gjorde det rätt ofta..satt i duschen ett gäng efter gjympan...ibland när vi var med varandra och inte hade nåt annat för oss!!...skulle vara trevligt att göra det med en tjej idag!

yeah!!
 
G

Guest

Gäst
Jag har runkat med några kompisar å det e så jävla nice måste jag säga..vill gärna göra om det å ha en runk polare som man kan kolla p film med å runka ihop med...vill gärna vara medom grupprunk nån som vill?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag tror att väldigt många har varit med om att ha runkat tillsammans med en kompis någon gång, jag kan inte mer än hålla med om att det är jättehäftigt!
Skulle inte ha något mot att göra det idag heller!
 
G

Guest

Gäst
Därför tycker jag att vi måste samla ihop ett gäng eller nåt å runka en massa

Eller vad tycker nì?
 
G

Guest

Gäst
Jo iknow :(

Men på nåt sätt ska man nog kunna lösa det :)

tror jag ialafall....när runkade ni med nån sist?
 
Toppen