Grupprunka

oki

Ny medlem
Kön
Man
Fan va äckligt att runka med andra killar... fan...
har aldrig stött på¨nån som haft annorlunda åsikt.
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Ah ta're lugnt va. Intressant hur vissa trådar innebär att killar kan bejaka o berömma varandra som tjejer alltid fått göra utan att få höra att det är äckligt. Tror la mest det speglar en själv hur otroligt jävla hotande minsta grej lan bli.

Så låt bli att runka med andra killar den som inte vill. Så enkelt är det!
 

glopp

Ny medlem
Kön
Man
Min kompis og våre to jenter har i et par år hatt en lørdagsveld annenhver måned der vi treffes for å ha det kos. Vi ser på webcam og/eller har kjøpt inn noen DVD'er som vi nyter.Og når vi med litt vin og mye opphissende sexprat blir det etterhvert bra tenning.Vi er så sikre på hverandre at vi byttelåner jenter og vi kan sitte og onanere hverandre,samt litt suging.Men vi har kun knullet våre egne,der har vi satt grensen. Men det er utrolig opphissende og vi kan la det vare nesten hele natta, for det er en betingelse at vi klarer å stoppe opp når det gang på gang nærmer seg eksplosjon.Så neste lørdag er vi der. ;)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
glopp, ni är i ärlighetens namn två mycket fritänkande par. Det låter skitläckert men jag häpnar nästan över själva grejen...
Coolt att göra men jag skulle aldrig våga fråga. Hur kom ni på att ni skulle börja med det?
 
D

Deleted member 66922

Gäst
När jag var 13 kommer jag ihåg att jag brukade runka hos en vän (som var den första i kompiskretsen att skaffa ADSL-bredband). Tror aldrig vi runkade tillsammans direkt, utan jag brukade ligga i hans soffa och kolla på porr han laddat ner samtidigt som jag runkade, medan han stod i köket och fixade mat. Då och då kom han in i rummet och satte igång ett annat klipp när det första närmade sig sitt slut (detta var då innan de bärbara datorernas tid) utan att jag ens bett honom om det. Riktigt omtänksam vän! :p

Annars har jag runkat med min kusin, men då byggde han en "mur" mellan oss av ryggstödskuddarna från soffan, eftersom han tyckte det var konstigt att vi skulle se varandra (till min besvikelse). Då var vi väl också 13-14 år gamla. :)
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var 9 år lärde jag mig och min jämnåriga kompis oss runka ifrån hans storebror som jag tror va typ 14 då. Vi alla tre "runka" men storbrorsan va nog den enda som ens fick upp den. Sen dess har jag runkat med vänner många gånger. Det är riktigt nice. Speciellt för mig som är bi. Som mest var vi 5 samtidigt och då var via alla mellan 12 och 13 år.

Än idag så runkar jag ibland med vänner. Det är skönt att runka och är man fler så kan man ju hjälpa varandra. :)
 
Toppen