Gubbkukar! Typ 70+, Hur hård blir den?

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har passerat 70. Jag runkar kuken varje dag men undviker att spruta. Sprutar jag så kan jag inte få stånd förrän nästa dag. Annars är jag nöjd med erektionen. Får hålla på typ 10 minuter innan den blir tillräckligt hård så att jag kan runka. Brukar tömma mig nån gång i veckan. Oftast i fruns fitta. Även om jag inte sprutat på en vecka kommer det inte så mycket sperma längre. Ibland tar jag ett halvt piller, sildenafil actavis. Då blir kuken ung på nytt, stenhård vilket är superskönt. När vi ska knulla tar jag alltid ett helt piller 100 mg. Funkar alltid som väl är utan biverkningar. Hur mår era gubbkukar?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har passerat 70. Jag runkar kuken varje dag men undviker att spruta. Sprutar jag så kan jag inte få stånd förrän nästa dag. Annars är jag nöjd med erektionen. Får hålla på typ 10 minuter innan den blir tillräckligt hård så att jag kan runka. Brukar tömma mig nån gång i veckan. Oftast i fruns fitta. Även om jag inte sprutat på en vecka kommer det inte så mycket sperma längre. Ibland tar jag ett halvt piller, sildenafil actavis. Då blir kuken ung på nytt, stenhård vilket är superskönt. När vi ska knulla tar jag alltid ett helt piller 100 mg. Funkar alltid som väl är utan biverkningar. Hur mår era gubbkukar?
Jag känner igen mig i det du skriver, även om jag har tre år kvar till de 70.
En skillnad är att jag får biverkningar av mina piller, Tadalafil. Numera tar jag sällan ett helt piller utan får nöja mig med ett halvt. Ett halvt piller och två glas vatten har visat sig att de värsta biverkningarna uteblir. Något mera nästäppa, men den värsta huvudvärken slipper jag. Å andra sidan blir effekten av pillret något mindre. Alternativt så har min kropp förändrats så att ett halvt piller inte är tillräckligt för att ge mig stenhårt stånd. Men jag blir tillräckligt styv för att genomföra samlag med frun i alla fall. Ock det är viktigast.
Jag runkar i stort sett dagligen men inte alltid till sprut. Sprutar kanske 3-4 ggr i snitt i veckan. Sprut är att överdriva då det mest rinner ur kuken med kanske ett par centimeters 'sprut'. Mängden sperma har också minskat betydligt bara det senaste halvåret. Det blir en pöl på kanske 4-5 cm i diameter...
Att spruta i fruns fitta har jag inte gjort på senaste tiden. Hon blir aldrig naturligt våt i fittan längre (65 år gammal) så det är glidmedel som gäller för oss. Tyvärr gör glidmedlet att det glider för bra och ger inte tillräcklig friktion mot min kuk för att jag ska kunna få orgasm genom att bara köra in o ut i fittan. Så det blir handrunk på slutet och satsen läggs på hennes fittbuske eller fittläppar.
Men annars mår kuken alldeles förträffligt bra. Skönt att känna på den även om den inte alltid vill resa sig och bli styv. Känseln finns ju kvar.
 

Nisse53

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har passerat 70. Jag runkar kuken varje dag men undviker att spruta. Sprutar jag så kan jag inte få stånd förrän nästa dag. Annars är jag nöjd med erektionen. Får hålla på typ 10 minuter innan den blir tillräckligt hård så att jag kan runka. Brukar tömma mig nån gång i veckan. Oftast i fruns fitta. Även om jag inte sprutat på en vecka kommer det inte så mycket sperma längre. Ibland tar jag ett halvt piller, sildenafil actavis. Då blir kuken ung på nytt, stenhård vilket är superskönt. När vi ska knulla tar jag alltid ett helt piller 100 mg. Funkar alltid som väl är utan biverkningar. Hur mår era gubbkukar?
Jo tack bra. Runkar med orgasm 2-3ggr om dagen. Så skönt. Tar en sildenafil, sen står kuken skönt.
 

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Jag är snart 70. Runkar varje vardag när frugan är på jobbet. Kollar filmer, surfar runt på olika sajter och kåtar upp mig. Får ett fint stånd. Skönt at edga, ligga på gränsen till orgasm och sen ta det lite lugnt. Som nån skrev att "sprut" blir det inte längre. Satsen väller ur kuken men känslan är lika skön ändå. Ibland får kuken doppa sig i fleshlighten. Härligt att se kuken glida in i lösfittan och känna hur den kramar kuken gott. Så sammantaget; gubbkuken lever och frodas.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag är snart 70. Runkar varje vardag när frugan är på jobbet. Kollar filmer, surfar runt på olika sajter och kåtar upp mig. Får ett fint stånd. Skönt at edga, ligga på gränsen till orgasm och sen ta det lite lugnt. Som nån skrev att "sprut" blir det inte längre. Satsen väller ur kuken men känslan är lika skön ändå. Ibland får kuken doppa sig i fleshlighten. Härligt att se kuken glida in i lösfittan och känna hur den kramar kuken gott. Så sammantaget; gubbkuken lever och frodas.
Blir det sex med frun sedan på helgerna då eller?
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Min kuk kan bli hård men tyvärr så ger den upp lite för tidigt. Visst händer det att den är lite mjukare men lika skön att runka för det.
Fuskar med något blått piller i bland, skönt med kuk som inte sviker en.
Runkar oftast dagligen men sällan sprut för lusten försvinner så länge.
Sprutar är väl överdriva, snarar rinner men lika skönt för det.
Mängden sperma varierar men zink tabletter och vätska (vatten) så kan jag få en 10 till 15 "sprut" på utlösningen.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Precis som Kenny601 har jag 3 år kvar till 70 men jag har ännu inget behov av några piller. Min kuk blir väldigt hård och om jag står upp när jag har stånd så pekar ollonet mot taket. Det har dock inte alltid varit så. Innan min pensionering jobbade jag långt hemifrån och hade då en övernattningslägenhet där jag var ensam det mesta av tiden. Under en period blev det på tok för mycket alkohol. Jag satt varje kväll framför datorn och porrsurfade och drack vin, öl och flera drinkar. Det var minst sagt negativt för erektionen. Jag blev hård en kort stund men mjuknade innan jag fick orgasm. Väldigt irriterande.

Jag bestämde mig då för att sluta med alkohol och började också träna hemma för att komma i form. Det har faktiskt hjälpt och numera har jag inga problem att behålla en kraftig erektion under lång tid.

Jag har samma "problem" som andra skrivit om att jag inte sprutar några kaskader sedan några år tillbaks. Sperman pumpas långsamt ut ur kuken men känslan är ju den samma så jag klagar inte.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmm. Men runka på fyllan e ju gött, brukar jag göra. Men kanske inte går med åldern!?
Jag blir väldigt bakiskåt, hur har ni det?
Det fungerade för mig också tidigare. Inga problem att runka eller knulla med alkohol i kroppen. När man runkade på fyllan hade dessutom fantasierna en tendens att bli riktigt snuskiga. Samma om man chattade med någon medan man runkade. Var riktigt skönt.

Tyvärr blev det svårare med åldern och numera skulle jag inte chansa. Dumt att förstöra en skön orgasm genom att bli berusad.
 

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Det fungerade för mig också tidigare. Inga problem att runka eller knulla med alkohol i kroppen. När man runkade på fyllan hade dessutom fantasierna en tendens att bli riktigt snuskiga. Samma om man chattade med någon medan man runkade. Var riktigt skönt.

Tyvärr blev det svårare med åldern och numera skulle jag inte chansa. Dumt att förstöra en skön orgasm genom att bli berusad.
Hur är det dagen efter alkohol?
Jag brukar bli bakiskåt
 

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Så, nu har jag tagit en sildenafil. För idag ska det bli en långrunk. Skönt när gubbkuken står fint och är så där skönt hård, länge. Känner efter, ja den hård redan. Ska läsa några sexnoveller sen blir det filmtajm. Har också tagit fram fleshlighten och glidmedel. Kram på er alla gubbrunkare.
 
Toppen