Gubbsjuka....

samphilly

Ny medlem
Kön
Man
Kul att det är så mycket tjejer på det här forumet...
Det är så härligt upphetsande att höra hur kåta ni är...
och att många gillar sperma & sprut....

Jag är ju då rätt gammal...42... och jag har märkt sista åren att när jag runkar så är en av de mest upphetsande fantasierna att tänka på unga tjejer, typ 16-20 sådär... (jag vill betona att jag uppskattar absolut även betydligt äldre kvinnor...) Däremot tycker jag att det är helt OK och naturligt att bli kåt på en kvinna som är fullt könsmogen, även om hon är under 1:cool:. Men det här med gubbsjuka, är det något biologiskt, eller? Någon som har liknande erfarenhet?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
höhö
Gubbsjuk... har alltid gillat brudar kring 20, men som jag sa till en ung jobbekompis.
urvalet av tjejer blir ju större ju äldre man blir..
som 39 åring blir man sugen på en 20 åring lr en 45 åring...bara de e fräscha & fina!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

samphilly

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Jaktarn

Alla är nog lite gubbsjuka av sig även tjejer tror jag. Tänder själv enormt på porr med äldre killar/gubbar och tjejer i 18-20 årsåldern. Är själv bara "27" så jag vet inte om jag passar in i kategorin själv.

Ja, det är sant, det är sexigt med en 20-årig tjej och en 60-årig gubbe... jag såg bilder av tjejsex mellan en ung tjej och en äldre typ 55-årig kvinna (med snygg kropp)på www.helenadark.com Det var också himla sexigt...

Det är också sant att ju äldre man blir desto fler tjejer kan man bli tänd på... jag skulle gärna knulla en schysst 55-åring, lätt.
 
Kön
Man
Jag tror nog att de flesta män som är lite äldre också tänder på yngre tjejer. Varför? Ja kanske för att även äldre män klarar av att göra barn. Då är det kanske naturen som gjort att vi intresserar oss för de som har störst chans att bli med barn och det är ju inte direkt kvinnor i 40-50 års åldern utan istället yngre tjejer.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag är 44 och känner mig inte särskilt gubbsjuk. Ser jag en snygg tjej som är vädligt tydligt på rätt sida om lovlighetsgränsen, så hajar jag till såklart. Svårt att sätta en bestämd åldersgräns, men fräscha flickor från 20-50 ligger bra till. (Det är snarare så att jag blivit "mognare" med åren - tidigare skulle en 50-åring även om hon var jättefräsch vara otänkbart - då var det bara jämnåriga och yngre ner till 20-årsåldern som gällde). Så icke längre :)

För mig är det minst lika viktigt att tjejen har något innanför pannbenet också och att man har något mer än "bara" knulla gemensamt även om det kan vara nog så trevligt som engångsföreteelse.
 
Kön
Man
Håller med dig "G-mannen"! Det är mycket viktigt att man har allmänt trevligt och att man trivs. I alla fall om man ska träffas mer än för bara en eller ett par gånger.

Jag sätter nog också 20 år som en undre gräns för mitt intresse. Yngre än så känns bara löjligt för mig när jag passerat 30 år för länge sen.

Så då är vi överens "G-mannen"! Nja kanske inte riktigt för jag som bara är 37 år sätter nog min maxgräns uppåt i ålder vid 45 år och helst lite yngre än så. Men det ändras ju också vartefter. Om några år är väl gränsen uppe vid 50 år och sen vidare till 60 osv.

Det där med äldre kvinnor och män har ju ändrats med tiden. Nu för tiden har ju "äldre" (svårt att sätta exakt ålder på det uttrycket) på sig tuffare kläder och hänger med mer i trender. Förr var det väl inte så utan då man fyllt 30 eller kanske 40 år så var man hopplöst gammal och "ute".
 

crumar

Medlem
Kön
Man
håller med samphilly helt, och 'lider' av samma sak. Något som man tydligen inte får prata öppet om, för då tittar folk snett på en. Men men...

---
runk!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
asch, ska man kolla på porr väljer man ju helst filmer med snygga tjejer och dom är helt enkelt snyggast om dom är lite yngre..
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Knepigt det där med ålder. Har aldrig varit tillsammans med någon som varit yngre än mig (förutom ett infall nu nyligen, han var 7 år yngre) utan de har alla varit äldre. Som mest 16 år äldre (jag är nu 31, var 24 när jag var tillsammans med honom).

Jag funderar inte så mycket på det där med åldersskillnad, däremot har jag märkt vid flera tillfällen att killen tänker mycket på det när jag varit flera år yngre, speciellt som i fallet 16 år yngre än honom. Men även om jag varit 9 år yngre.

Är det så, någon ni killar funderar en del på, åldersskillnaden??
 

samphilly

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker åldersskillnader är sexigt, men för ett varaktigt förhållande är det nog inte lika positivt. Men det beror ju på hur man är. Jag tycker själv inte att det är så stor skillnad på mig och de som är 30 (jag är 42)... fast det tycker nog dom...

Jag skulle inte ragga på 16 - 20-åringar (raggar inte alls, jag är gift...), det blir bara löjligt, men nu "på äldre dar" tycker jag att nästan alla tjejer i den åldern är fina att titta på. Det är synd att så många verkar ha komplex för sitt utseende. Ska jag vara ärlig så skulle jag förmodligen ta chansen att ha sex med en yngre tjej om jag av någon outgrundlig anledning fick möjlighet (och hon verkade som om hon vet vad hon gör). Min hjärna säger att det inte är så smart, men jag undrar hur mycket hjärnan skulle vara med i en sån situation.

Men ålder är lite spännande, kommer ihåg när jag gick med kompisens mamma i skogen när jag var typ 14...hon hade baddräkt på sig... försökte dölja att jag var lite upphetsad för det var ju rätt pinsamt...
 
Kön
Man
Och jag kommer ihåg när jag var 14-15 år och såg frun i grannhuset ligga på gräsmattan och sola topless. På den tiden fattade man ju inte åldern på vuxna (man visste inte om de var 30, 40 eller kanske 50 år) utan tyckte bara att det var spännande att se bara bröst. Jag smög i buskarna och gick omvägar bara för att få en skymt. Och så stod man och ryckte i tasken så fort man kunde i rådande situation.

Ibland solade även döttrarna + en kompis till dem toppless samtidigt som mamman låg vid sidan om. Då var det "julafton" och jag stod och runkade på illa valda platser i villan och föräldrarna kunde ha kommit in vilken sekund som helst. Men man tog ju risker för att få se "live".

Håller med dig "samphilly" om att många tjejer verkar ha komplex över sitt utseende. Det är tragiskt och behöver inte vara så. De flesta normala killar och män gillar nog vanliga tjejer som har naturliga former. Silikonbröst-trenden är sjuk förutom då det är medicinskt befogat eller då kvinnan/tjejen är helt "platt" utan tillstymmelse till bröst. Det var fint att se Shakira på Live 8-galan stå och "jucka" med sina naturliga bröst. Om hon lägger in silikon så ska jag sluta lyssna på hennes musik.

En som jag har svårt att förstå är Elita i Big Brother (även Carolina Gynning i samma program). De har bra utseende men ser inte bättre ut av att ha stora och konstiga silikonbröst. Men de är väl påverkade av medierna som de medverkar i.
 

crumar

Medlem
Kön
Man
Hade jag chansen skulle jag också sätta på en yngre tjej, helt klart, även om det inte skulle leda till något längre än just det. Och ja, det är söta att titta på, de där översexuella varelserna som tror sig äga världen. Nej, riktig stock behövde dem. :)

---
runk!
 
G

Guest

Gäst
Jag älskar tjejer i alla åldrar, men det är klart, dom flesta man vänder sig om och tittar på är runt 18-25.. När jag var 28 hade jag en 18-årig flickvän, men det sprack för att vi levde i olika världar.

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 
Kön
Man
Jag är i en situation just nu då jag är intresserad av en sommarvikarie på jobbet som är ca 20 år (har inte frågat men vet ändå att hon är i den åldern) och jag är snart 38 år.

Jag har skrivit om det i tråden "Sensommarkåt". Det har inte gått något vidare med flörtandet sen hon fick reda på att jag är "gammal". Jag anar ändå att hon är intresserad av mig eftersom hon kommer och söker kontakt ändå. Dessutom märker jag att hon ibland tittar på mig och blir generad när jag möter blicken.

Jag känner inte att jag stör mig på åldersskillnaden i det här fallet. Men ibland är det ju förstås lite svårt när man pratar om något som hänt i mitten av 80-talet då hon bara var några år gammal. Då och då kan jag också tycka att hon är smått flamsig men det är absolut inget jag stört mig på.

Senast i morse hade jag ett härligt runk när jag låg i sängen och fantiserade om att jag knullade med henne. Hann med flera sköna ställningar innan jag sprutade på min mage....(äh, jag skulle ju hellre ha lagt satsen på hennes mage....)
 

scaryeyes

Ny medlem
Kön
Man
Rödluvan! Jo... detta med ålder e lite speciellt. Ja e 37 å hade nyligen ett halvårslångt förhållande med en tjej som va 20 år yngre....
Funkade faktiskt förbannat bra, å tänder man bara på varandra lika mycket, så e d ju inget fel.
Men man måste va rätt lika om d ska funka utanför sängen, soffan, motorhuven....etc.


Webcam sex är det klart bästa efter riktig sex
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Originally posted by runkaärskönt

Och jag kommer ihåg när jag var 14-15 år och såg frun i grannhuset ligga på gräsmattan och sola topless. På den tiden fattade man ju inte åldern på vuxna (man visste inte om de var 30, 40 eller kanske 50 år) utan tyckte bara att det var spännande att se bara bröst. Jag smög i buskarna och gick omvägar bara för att få en skymt. Och så stod man och ryckte i tasken så fort man kunde i rådande situation.

Ibland solade även döttrarna + en kompis till dem toppless samtidigt som mamman låg vid sidan om. Då var det "julafton" och jag stod och runkade på illa valda platser i villan och föräldrarna kunde ha kommit in vilken sekund som helst. Men man tog ju risker för att få se "live".

Kul! Den där historien är nästan identisk med en från min egen tonårstid. Var också så jäkla kåt på en grannfru och runkade vilt i olika fönster.

Problemet var bara att grannarnas hus låg en liten bit bort. Men vad sjutton det finns ju kikare! :)

Nöden är uppfinningarnas moder. Funkar det med: stadigt tag om kikaren med vänster hand och om kuken med höger!
 

bs_kuk_oslo

Ny medlem
Kön
Man
Jeg er 38 .. og merker at jeg blir mer og mer kåt på yngre jenter jo eldre jeg blir. Har alltid vært interessert i teenage-filmer og blader (har runket mye til det), men er nå også kåt på yngre, non-nude jenter; vet ikke hva det kommer av, men ordet "gubbsjuk" er vel ganske passende ;) Er deilig å se de både live på gaten og bildene på netter. Har selv kjæreste som er 22 år og har den beste sex'en som jeg har hatt på lenge! Sammen fantaserer vi om sex med yngre jenter, faktisk. Vil gjerne høre fra andre som tenner på de unge ...
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by scaryeyes

Rödluvan! Jo... detta med ålder e lite speciellt. Ja e 37 å hade nyligen ett halvårslångt förhållande med en tjej som va 20 år yngre....
Funkade faktiskt förbannat bra, å tänder man bara på varandra lika mycket, så e d ju inget fel.
Men man måste va rätt lika om d ska funka utanför sängen, soffan, motorhuven....etc.
Exactly! Ska man bara ha sex spelar åldern ingen roll. 10-20-30 år emellan gör inte så mycket då, bara man tänder på varann. Ska man å andra sidan leva ett vardagsliv med varandra kanske det inte funkar alls. Är den ena 20 och den andra 40 är man (oftast) på lite olika stadier i livet.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
En kort bara..
som med Rukaärskönt..
spana oxå på min mogna granne när de flytta in för 20 år sedan..*grannhuset*..
nu bor jag själv i ett annat *grannhus*..och har knullat denna mogna dam på 67 år i tre år..
ångrar det inte.*

:)

Intreserad av rätt så mye..
 
Toppen