"GURKAN"

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
Ny på detta forum men måste innan jag berättar min historia säga att detta var det ultimata för mig:)

Gurkan!

För ungefär 2 månader sedan så var jag på besök oss en polare som var ny inflyttad till en annan stad. i vilketfall, jag och han hade i allafall årdnat så att jag skulle få låna hans place när jag skulle träffa hans nya "tjejkompis" som han hade kännt i ett par dagar... När tiden är mogen d.v.s. en dag efter själva mötet med henne så bestämmde jag och hon att vi två skulle typ glo på nån film eller så hema oss han, för det passade ju utmärkt eftersom att han inte skulle vara hemma då!:oops:
Okay dagen efter ungefär vid 10:00 så plingar det på dörren,, jag vaknar (är ensam) och öppnar dören i bara kallingar, och släpper in henne.. Efter det går jag till sängen igen och hon till soffan. vi pratar en stund med varandra om allt möjligt och efter en stund så frågar jag om hon inte vill komma till sängen och masera mig lite:D Det visade sig vara aldeles utmärkt!:) När det var min tur att masera henne så åkte hennes kläder av, och efter ett tag så hade vi "tungtsex"... När jag ligger över henne (missionären) så får jag en lustig ide!!:p Medans jag knullar henne så stannar jag helt plötsligt upp och ber henne vänta en sekund för att jag endast skulle hämta en sak... Jag går till kylen tittar efter vad som finns och till min fasa ser jag en gurka med plast på, jag kletar på lite olja för att den ska glida in lite lättare:D Jag tar oxå med mig ett stearinljus för att vilseleda henne. Jag går tillbaka till sängen och ler lite lätt, hon kollar på mina händer och undrar vad fan jag håller på med... Jag tar fram ljuset och ställer den på nattduksbordet, (utan att tända den eller nått) hon bara skrattar och tycker jag e hel-skumm... Jag börjar omedelbart knulla henne igen, och efter 1 minut låtsas jag som om att den råkade glida ut,, och då kommer stunden då jag försiktigt stoppar in gurkan (hon vet inte) och låtsas som om det e min kuk som e inne i henne.. Jag börjar skratta när jag ser hennes kåta ansiksuttryck kan fan inte hålla mig! och då förstår hon att det inte e min kuk som e inne i henne... Hon blev tvär arg och tog på sig kläderna och stack!! haha. Varken jag eller polarn har snackat med henne efter händelsen!

Att inte ha sex är som att vara död!
 

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
kanske var lite fel kategori?? Men pinsamt var det iallafall!

Att inte ha sex är som att vara död!
 

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
eller hur!!:D
Men nu undrar jag bara hur jag ska göra för att få kontakt med henne igen??? Hon var ju trots allt en "sexgudina" trodde hon kanske skulle tycka det var spännande,,, vad fel jag hade:(:p

"Att inte ha sex är som att vara tillfäligt död!"
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Men vänta nu, du kan inte komma och påstå att du tar en gurka ur KYLSKÅPET och lurar tjejen att tro att det är du som knullar henne! Inte en chans, det finns inte, aldrig att hon skulle vara så upphetsad att hon inte känner att det är något iskallt som helt plötsligt knullar henne, lite skillnad på, hmmm, konsistens är det ju också om man säger så!

Nej, den historien får du allt dra för någon annan....;)
 

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
Ni två får tro vad ni vill!!

Jag kan hålla med om att det är kontigt att hon inte skulle känna att det var en kall gurka! Men när jag tänker tillbaks till händelsen 1 gg. i mitt geniala huvud,, så kommer jag på teorin som lyder: Hon kanske kännde att det var något annat "föremål" kanske oxå att det var en gurka! Vad vet jag,, men jag tror att det kan vara så att hon till en början inte ghade några problem med att det var något föremål och inte min kuk, i hennes fitta... Men att hon kanske oxå skämmdes och trodde att jag gjorde henne till åtlöje när hon såg mig skratta, och kanske var det därför som hon blev så arg (generad)!!?? Det enda jag kan försäkra alla läsare om är att det är sant, ni får dra vilka slutsatser ni vill!!

"Att inte ha sex är som att vara tillfäligt död!"
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
DET tror jag däremot på, att hon var fullt medveten om att du använde något annat på henne och det tände henne lika mycket.

Och vem f-n hade inte blivt sur om killen, första gången med denna kille dessutom, hade börjat garva åt en mitt i??? Då hade jag också tackat för mig och, mycket förnärmad, gått hem. Tycker jag låter som en helt normal reaktion, tyvärr.
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Hade nog också gått hem om en tjej som jag knullar för första gången börjar as garva åt mig helt plötsligt, man kan ju få men för mindre ;) Du har nog bränt dina chanser att doppa igen.
 

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
Ha haa... alltså!! ha! Men ni skulle sett hennes ansiktsuttryck!!! Jag lovar ingen skulle fan kunna hålla minen!!! bara jag tänker på det asgarvar jag:D

"Att inte ha sex är som att vara tillfäligt död!"
 

Fetarn

Ny medlem
Kön
Man
hahahaahahaahha har du nån skada eller nått?.. dumt mot tjejen och dumt mot din knull galna kåta kuk
 
Toppen