Här sitter man själv...

Sanna-68

Ny medlem
Kön
Man
...men skulle väl egentligen inte behöva det!? Har både ett fint yttre och inre! Den sexuella driften spelar nu många roller...hur får man "till det" när man är ensamstående med barn, är egentligen inte mycket för detta med cyber-sex...är väl egentligen inte alls FÖR det!
Sex är alltid något gott, men inte med vem som helst!
Har ju förstått att det är många som finner sina livskamrater via nätet, men vem kan man lita på i denna "värld"!?

snopphane

Ny medlem
Kön
Man
Ja jag håller med dig Sanna...vem kan man lita på i denna "värld". Du kanske letar på fel ställe eller...hör av dig så kan vi prata om saken....P.S. är född 66...

crumar

Medlem
Kön
Man
Ja du sanna, det beror på vad du menar med 'få till det'. Sexuellt är nog inte svårt alls, som du nog märker här :) Kärleken är nog svårare med, tyvärr.... :)

---
runk!

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Om du söker en livskamrat är det väl bara att annonsera på någon kontaktsajt och skriva att du är intresserad av just en livskamrat. Sedan är det bara sortera bort de svar som snackar om sex. Ta sedan en i tagen och låt dom bjuda dig på lunch, vill dom inte det så är det bara att spola dom.

Meile

Medlem
Kön
Man
Originally posted by fredrik66

Ta sedan en i tagen och låt dom bjuda dig på lunch, vill dom inte det så är det bara att spola dom.

Jag skälv skulle nog välja att var och en betalade för sig själv.... "är dock inte snål av mig" Men jag tycker att ingen ska ha övertaget första dan med att ha bjudit på nåe för det kan då bli att denne också tänker att han vill ha nåe tillbaka, så att säga

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Toppen